Hop til indhold

Eclipse


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

  • Svar 287
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chaddin
Det var da ufatteligt dejligt!!! Han er SMUK med kort og friseret hår :mrsgreen:

 

Pjat med dig, han var tusind gange mere charmerende med hans dejlige uglede bunke af hår at være :mrgreen: Synes det var helt vildt fedt at han bare gik med sjusket hår, det tager jeg hatten af for. Synes han var sejere med det andet hår: det lange ustyrlige :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
WHAT?!?! Hvordan kan dét dog være? Hvad er det dog for en vennekreds du har dig :stupid:

 

Ja det har jeg squ godt nok også undret mig over... :genert: tør ikke engang spørge en fyr om han vil med...for tror at svaret er NEJ! og så er det jo lige om det er mig eller filmen han sir nej til :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Ja det har jeg squ godt nok også undret mig over... :genert: tør ikke engang spørge en fyr om han vil med...for tror at svaret er NEJ! og så er det jo lige om det er mig eller filmen han sir nej til :stupid:

:lol: ja det er jo det...

 

Hvis du ikke boede så langt væk, så kunne du da komme med mig og en veninden ind og se den - vi er så kulrede omkring det som man næsten kan være :stupid::engel:

 

haha det er lige pludselig meeeget tæt på....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Jeg ser også alle filmene alene. :ae: Mine veninder er overbevist om, at de kun er for teenagere - jeg kan ikke engang overtale dem til at læse bøgerne. :rolleyes:

 

:megaked::megaked::megaked: Jeg føler virkelig med dig!

 

Jeg var også overbevist IMOD alt hvad der handlede om VAMPYRER af alle ting - dét skulle jeg ikke have noget med at gøre! Men har en god barndomsveninde, som jeg ofte er i bio med og hun bad med så søde puppy-eyes om vi ikke skulle ind og se den alligevel.... og så siger man jo ikke nej, vel? :genert: Og er glad for jeg ikke gjorde for jeg var HOOKED med det samme :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: ja det er jo det...

 

Hvis du ikke boede så langt væk, så kunne du da komme med mig og en veninden ind og se den - vi er så kulrede omkring det som man næsten kan være :stupid::engel:

 

haha det er lige pludselig meeeget tæt på....

 

:kys: hvor er du sød! :lol:

 

Jeg ser også alle filmene alene. :ae: Mine veninder er overbevist om, at de kun er for teenagere - jeg kan ikke engang overtale dem til at læse bøgerne. :rolleyes:

 

:ae: til dig også! Hader at gå i biffen alene...føler mig ret så ynkelig :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...