Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Uuuuh :lun: Den ville bare passe SÅ godt til min nye vogn :hjerte:

 

I know!! Jeg kan jo lige se mig selv sidde i mit retrofortelt med en kop kaffe i den kjole.

Ja - i mit hovede ejer jeg så allerede en campingvogn magen til din skønhed... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Missing
Jeg har en D-skål og de kan snildt være deri! Men jeg kender alt alt for godt det med knap-lukninger, tro mig! Og det er bare så nederen når en skjorte eller kjole ser ud som om den er lige ved at eksplodere og skyde knapper afsted som små missiler :oops:

 

Ja det er så nitten. Jeg bevæger mig som regel et sted fra F-I i bh-størrelse. Jeg har vist en....G i øjeblikket. Det afhænger meget af mærket og modellen. Min optimale str. er 70F. Mindre bliver de vist aldrig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Sad så og kiggede på den her kjole. Men opdager, at den kun er 83cm. Der bliver da frit udsyn til det meste :???: Den sidste ting jeg købte, der var 85, kan kun bruges som tunika

Link til indlæg
Del på andre sites

Sad så og kiggede på den her kjole. Men opdager, at den kun er 83cm. Der bliver da frit udsyn til det meste :???: Den sidste ting jeg købte, der var 85, kan kun bruges som tunika

 

Det' fordi de ingen junk har. Nogen steder. Junk kræver stof.. Så ender det omkring røv og babser, frem for nede over lårene..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Blev du ikke flirtet med imorges? Ingen poser!:evil: Vi vil se ^^

 

Jo jo, men jeg havde ikke hvid kjole på i dag. Der har jeg sort nålestribet lige over knæet nederdel på, flower-power flagre ærmer bluse. Nå ja og selvsiddende med bred blondekant og høje støvler.

 

Men intet kamera her. I min tlf, men den kan ikke overføre. Eller også kan jeg ikke :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo jo, men jeg havde ikke hvid kjole på i dag. Der har jeg sort nålestribet lige over knæet nederdel på, flower-power flagre ærmer bluse. Nå ja og selvsiddende med bred blondekant og høje støvler.

 

Men intet kamera her. I min tlf, men den kan ikke overføre. Eller også kan jeg ikke :lol:

 

Erjsh - det lyder fint! Jeg har mit der-er-alligevel-ingen-der-for-alvor-skal-se-mig-tøj på...

 

Men! Asos har været hurtige og mit tøj er på vej! Jeg har købt..

 

Kjole

image1xl.jpg

 

Leggins (store str. til 35kr!)

image1xl.jpg

 

Og bælte

image1xl.jpg

 

Og til under 300kr alt i alt :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Erjsh - det lyder fint! Jeg har mit der-er-alligevel-ingen-der-for-alvor-skal-se-mig-tøj på...

 

Men! Asos har været hurtige og mit tøj er på vej! Jeg har købt..

 

Kjole

image1xl.jpg

 

Leggins (store str. til 35kr!)

image1xl.jpg

 

Og bælte

image1xl.jpg

 

Og til under 300kr alt i alt :hjerte:

 

Lækker kjole :hjerte:

 

Nu var den hvide mit første Asos-køb. Jeg må have boet under en sten, for jeg havde aldrig hørt om det, før jeg kom herind. Men det bliver bestemt ikke mit sidste køb. Jeg har faktisk fyldt min indkøbskurv med "kigger på senere"-varer :oops: Jeg må nok snart sortere den til lidt mere realistiske mængder :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lækker kjole :hjerte:

 

Nu var den hvide mit første Asos-køb. Jeg må have boet under en sten, for jeg havde aldrig hørt om det, før jeg kom herind. Men det bliver bestemt ikke mit sidste køb. Jeg har faktisk fyldt min indkøbskurv med "kigger på senere"-varer :oops: Jeg må nok snart sortere den til lidt mere realistiske mængder :genert:

 

Jeg fandt også først ud af det alt for sent! Men har taget revanche! Og alt mit bedste tøj, er Asos :hjerte:

Jeg bruger det til at prøve nogle trends af, når de har udsalg. Jeg havde aldrig i mit liv troet jeg kunne lide at have pencil skirt på - men nu er det mit favorit item!

Desuden kan jeg få sandaler der er lidt anderledes, meget in og meget billige! Og med deres gratis fragt for tiden, ville det jo være dumt andet xD

Jeg bestilte mit i søndags, og det er her allerede inden ugen er omme

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Jeg fandt også først ud af det alt for sent! Men har taget revanche! Og alt mit bedste tøj, er Asos :hjerte:

Jeg bruger det til at prøve nogle trends af, når de har udsalg. Jeg havde aldrig i mit liv troet jeg kunne lide at have pencil skirt på - men nu er det mit favorit item!

Desuden kan jeg få sandaler der er lidt anderledes, meget in og meget billige! Og med deres gratis fragt for tiden, ville det jo være dumt andet xD

Jeg bestilte mit i søndags, og det er her allerede inden ugen er omme

 

Jeg var også ret begejstret for kvaliteten. Men jeg må hellere vente lidt med at købe mere. Ellers aner jeg en skilsmisse ude i fremtiden :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Erjsh - det lyder fint! Jeg har mit der-er-alligevel-ingen-der-for-alvor-skal-se-mig-tøj på...

 

Men! Asos har været hurtige og mit tøj er på vej! Jeg har købt..

 

Kjole

image1xl.jpg

 

Leggins (store str. til 35kr!)

image1xl.jpg

 

Og bælte

image1xl.jpg

 

Og til under 300kr alt i alt :hjerte:

Ahahaha! Scrollede ned, så leopard-tingen. Frøs et par skunder med :scared: udtryk og bestemte mig for IKKE at kommentere. Noget. Tænkte: Aj, det kan sgu ikke være rigtigt. Scrollede forbi igen og så til min store lettelse at det var det ikke.

 

Phew, nu kan jeg godt skrive :mrsgreen:

 

Fiine ting :5up: Elsker bæltet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ahahaha! Scrollede ned, så leopard-tingen. Frøs et par skunder med :scared: udtryk og bestemte mig for IKKE at kommentere. Noget. Tænkte: Aj, det kan sgu ikke være rigtigt. Scrollede forbi igen og så til min store lettelse at det var det ikke.

 

Phew, nu kan jeg godt skrive :mrsgreen:

 

Fiine ting :5up: Elsker bæltet.

 

Hahah - er glad for du selv konkluderede der måtte være noget galt xD Leopard nederdel. Velkommen på flisen!

 

Glæder mig meget til bæltet! Det er ikke så bredt som dem jeg har ellers, så det passer til alt muligt andet. Og kostede 39kr ^^

Link til indlæg
Del på andre sites

Indrømmet, mig og mode er meget uvenner:fornaermet: Dvs mode hader mig, og lader mig ikke vide hvad der er in:engel: Men men, efterhånden har jeg det fint med at være enormt umoderne, og har min egen (kiksede) stil..

Så var det lige at jeg kom i tanke, om at jeg skal til noget gilde om ikk så længe, og bliver nok nød til at dukke op i noget der ikke ligner mit sædvanlige hummel:lol:

Altså kunne godt tænke mig at bevæge mig ud i noget kjole-værk:shock: - gerne hvor jeg kan have min 20-hullers doc martens på til. Tænker selv noget klokkeblomst (ved ikk hvordan jeg ellers skal forklare det:vedikke:). sårn kjolen slutter over knæene, gerne v-udskæring.. Nogen der tilfældigvis er faldet over noget lignene?

I butik eller nettet

 

p.s tror folk ville falde ned af stolen når de sån så mig i en kjole:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Som lovet Tweesa - er du klar over, at det ikke er nemt at stå på et toilet for at få et fuldt billede, når nu manden ikke var der? :lol: Det sorte er noget, I ikke behøver at se :slem:

 

Jeg står altså ikke og holder på nogen mave...det opdagede jeg først bagefter :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som lovet Tweesa - er du klar over, at det ikke er nemt at stå på et toilet for at få et fuldt billede, når nu manden ikke var der? :lol: Det sorte er noget, I ikke behøver at se :slem:

 

Jeg står altså ikke og holder på nogen mave...det opdagede jeg først bagefter :stupid:

 

IH den er pæn! Og pæn krop :slem: Den behøver du ikke bortforklare!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fandt også først ud af det alt for sent! Men har taget revanche! Og alt mit bedste tøj, er Asos :hjerte:

Jeg bruger det til at prøve nogle trends af, når de har udsalg. Jeg havde aldrig i mit liv troet jeg kunne lide at have pencil skirt på - men nu er det mit favorit item!

Desuden kan jeg få sandaler der er lidt anderledes, meget in og meget billige! Og med deres gratis fragt for tiden, ville det jo være dumt andet xD

Jeg bestilte mit i søndags, og det er her allerede inden ugen er omme

 

Say what :scared:

 

Er der noget jeg bliver nødt til at eje? Er sådan semi asos-virgin, men trænger til nyt tøj!

Link til indlæg
Del på andre sites

Say what :scared:

 

Er der noget jeg bliver nødt til at eje? Er sådan semi asos-virgin, men trænger til nyt tøj!

 

Oh but Louise.. You've come to the right woman ^^

 

Hvad tænker vi. Nyt tøj til party party? Så tager jeg min nye Asos kjole på :mrgreen:

Går straks på jagt. Hvad str. er du?

 

Alle kvinder bør eje (jaja, dem der gerne vil fortælle hvor lidt de går op i tøj og hvor ligemeget det er, behøver ikke skrive. Det er fint nok)

 

Skjortekjole

Pæne sorte bukser

Tshirkjole

Pencilskirt

Skjorte

Pæne tshirts

Og.. den lille sorte ^^

Link til indlæg
Del på andre sites

Oh but Louise.. You've come to the right woman ^^

 

Hvad tænker vi. Nyt tøj til party party? Så tager jeg min nye Asos kjole på :mrgreen:

Går straks på jagt. Hvad str. er du?

 

Alle kvinder bør eje (jaja, dem der gerne vil fortælle hvor lidt de går op i tøj og hvor ligemeget det er, behøver ikke skrive. Det er fint nok)

 

Skjortekjole

Pæne sorte bukser

Tshirkjole

Pencilskirt

Skjorte

Pæne tshirts

Og.. den lille sorte ^^

 

Åh... Jeg er vel en 42 ca...

 

og 38 i sko...

 

Mangler alt... Har ikke ret meget tøj :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...