Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Slet ingen der ved hvilke sko der vil passe til? :vedikke:

 

Hvad med en form for mary janes af en art?? :hmm: Tænker når du nu er i den stil, hvorfor så ik gå all out? :engel:

 

mary janes - Google-søgning

 

Jeg har nogen fra zjoos, rigtig søde, sorte og ikke så høje igen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De er flotte :hjerte:

 

Hvorfor det jeg ikke kan gå i sko med hæle :stupid::damn:

 

hælen er ikke høj, og der er god støtte i skoen, så hvis du har mod på en lille smule hæl, tror jeg ikke, at du får meget mere "pædagogisk" sko end denne - jeg kan gå med den i timesvis uden problemer. du måtte gerne låne mine og øve, men kommer du ikke til at svømme og sejle i en str. 37?

Link til indlæg
Del på andre sites

hælen er ikke høj, og der er god støtte i skoen, så hvis du har mod på en lille smule hæl, tror jeg ikke, at du får meget mere "pædagogisk" sko end denne - jeg kan gå med den i timesvis uden problemer. du måtte gerne låne mine og øve, men kommer du ikke til at svømme og sejle i en str. 37?

 

Hehe.. Det er Lise som har en lille fod, ikke mig... :genert:

 

 

Men tak forklaring. Mon ikke jeg skulle prøve :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er okay. Skoene er stadig vildt flotte :lun: Hvordan er størrelserne - store eller små? :hmm:

 

Og hvor er der forhandlere?

 

jeg kender kun forhandlere i københavn og så kan de helt sikkert findes på nettet. modellen hedder kate. jeg er en 37-38, som regel 37, men i den her model har jeg 38 ved nærmere eftertjek, så specielt store i størrelsen er de ikke. jeg kunne nu nok godt have dem størrelsen mindre.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kender kun forhandlere i københavn og så kan de helt sikkert findes på nettet. modellen hedder kate. jeg er en 37-38, som regel 37, men i den her model har jeg 38 ved nærmere eftertjek, så specielt store i størrelsen er de ikke. jeg kunne nu nok godt have dem størrelsen mindre.

 

Mon ikke jeg bare skal have dem i 38, ligesom jeg plejer... :hmm: Men det eneste problem er, at jeg ikke kan finde dem i sort i str. 38! Og de skulle jo gerne kunne bruges til en turkis kjole..

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: det ku faktisk godt fungere. Skoene er lidt voldsomme i fht den simple kjole, men det kan jo også være ret fedt :5up: Men jeg tænker du så ikke skal have voldsomt mange smykker på eller vilde leggins og sådan :engel:

 

Tænker man ikke ser på afstand at de er forskellige, skoene altså? :hmm:

 

Det er bare så svært at finde sko til den :damn:

 

Har kun sorte og hvide leggins :mrgreen: Og skal vist bare have et kors på eller sådan noget :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det syntes jeg ikke (jeg syntes faktisk de er rigtig flotte i sorte) - men hvis du syntes de er for mørke må du ud og få noget mere sol på dine ben :mrgreen:

 

Det er forsøgt, så bliver de røde :mrgreen:

 

Vil lige genoverveje de sorte :5up:

 

SOLCREME LISE!!! :lol:

 

 

Med solcreme, Lise :blink:

 

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

i stedet for at læse til eksamen i morgen, har jeg lagt neglelak:

 

[ATTACH]44738[/ATTACH]

 

så er der da én ting, der er i orden. gosh har lavet sådan nogle minilakker, som jeg synes er super pæne i farverne. med lidt god vilje ligner den næsten chanel 505 :lun:

 

*Har 505 og eeeeeeelsker den*

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...