Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

jeg skal for første gang i maaaange år farve hår. Hvem kan anbefale et godt mærke som ikke ligefrem kræver to bøtter for at dække et langt tykt hår? (sådan var det for de der tyve år siden, jeg gjorde det sidst:genert:)

 

Taints of nature :5up: der er masser af farve og synes ikke jeg løber tør så hurtig som med andre farver :hmm: og så er det parabenefrit :slem:

 

Tints of Nature

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

årh man... skulle jeg driste mig til den her? :genert::klap:

 

Tints of Nature orange hårfarve med økologiske ingrediense

 

hvis du er blond lige som mig, er der en overhængende fare for lyserødt hår :genert: bare lige så du er forberedt! jeg forsøger mig i hvert fald aldrig med rødt igen. når jeg er mørkhåret farver jeg også med en ikke rødlig mørk, fordi det lyse hår lige som hurtigt får det til at falme og blive ... rødagtigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis du er blond lige som mig, er der en overhængende fare for lyserødt hår :genert: bare lige så du er forberedt! jeg forsøger mig i hvert fald aldrig med rødt igen. når jeg er mørkhåret farver jeg også med en ikke rødlig mørk, fordi det lyse hår lige som hurtigt får det til at falme og blive ... rødagtigt.

 

Whaat.. når jeg har været blond, er det bare blevet mere postkasse rødt :hmm: og mørkt har jeg også farvet rødt.. det blev rødligt skær med nogle steder mere skrigende rød.. :hmm: (Ja... har farvet hår aaalt for meget) :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Whaat.. når jeg har været blond, er det bare blevet mere postkasse rødt :hmm: og mørkt har jeg også farvet rødt.. det blev rødligt skær med nogle steder mere skrigende rød.. :hmm: (Ja... har farvet hår aaalt for meget) :mrgreen:

 

måske har jeg bare været uheldig :vedikke: jeg fik i hvert fald virkelig fimset, lyserødt hår, den ene gang jeg forsøgte mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis du er blond lige som mig, er der en overhængende fare for lyserødt hår :genert: bare lige så du er forberedt! jeg forsøger mig i hvert fald aldrig med rødt igen. når jeg er mørkhåret farver jeg også med en ikke rødlig mørk, fordi det lyse hår lige som hurtigt får det til at falme og blive ... rødagtigt.

 

Whaat.. når jeg har været blond, er det bare blevet mere postkasse rødt :hmm: og mørkt har jeg også farvet rødt.. det blev rødligt skær med nogle steder mere skrigende rød.. :hmm: (Ja... har farvet hår aaalt for meget) :mrgreen:

 

 

:mrgreen:

 

.... måske jeg venter til at jeg er færdig på golfbanen så :vuf:

skulle nødigt tage livet af nogle af de fine golfere :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen:

 

.... måske jeg venter til at jeg er færdig på golfbanen så :vuf:

skulle nødigt tage livet af nogle af de fine golfere :klap:

 

:lol::lol::lol: Folk kan også blive chokeret, jeg farvet mit hår postkasserødt dagen inden jeg hentede Tilde :mrgreen: Men nu blir Tilde helt glad når jeg har haft det mørkt og det så er rødt igen... hun sad og logret sidst da jeg farvet det rødt.. ret sært :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol::lol: Folk kan også blive chokeret, jeg farvet mit hår postkasserødt dagen inden jeg hentede Tilde :mrgreen: Men nu blir Tilde helt glad når jeg har haft det mørkt og det så er rødt igen... hun sad og logret sidst da jeg farvet det rødt.. ret sært :lol:

 

 

Hvad med denne :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, se det var meget bedre - især de nederste, de er mega fede :5up:

Hvad hedder de, fortæl, fortæl :mrgreen:

 

Hehe.. Jeg har jo brug for et par "pæne" til at gå rundt i Århus i :mrgreen:

 

Nå, men de hedder Hanwag Tatra Wide i fuldlæder :lun:. Jeg har købt herremodellen i str. 40. De er lidt bredere ved hælen end damemodellen. De kan også fåes i goretex. Her hjemme forhandles de hos eventyrsport, men jeg købte dem her: Bergfest | berg-fest.com | outdoor- & sportshop og sparede ca. 500kr inkl. fragt, men så ventede jeg også næsten en måned på dem...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilken slags? Billede? :engel:

 

Jeg købte et par lavskaftede ecco vandre- støvler/sko, sidst på vinteren 2011 og det er det bedste køb jeg nogen sinde har gjort.

De er 100 % vandtætte, varme (selvom der ikke er tykt for i dem) og så sidder de bare godt.

 

Jeg har lige fået fingerne i en strikke opskrift på filtede gaiters og dem skal jeg da bruge til mine Ecco sko, når det bliver mere koldt :-D

 

VANDRESKO M - Ecco - Rugged Terrain V Savage Lo GTX

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte et par lavskaftede ecco vandre- støvler/sko, sidst på vinteren 2011 og det er det bedste køb jeg nogen sinde har gjort.

De er 100 % vandtætte, varme (selvom der ikke er tykt for i dem) og så sidder de bare godt.

 

Jeg har lige fået fingerne i en strikke opskrift på filtede gaiters og dem skal jeg da bruge til mine Ecco sko, når det bliver mere koldt :-D

 

VANDRESKO M - Ecco - Rugged Terrain V Savage Lo GTX

 

De ser også gode ud, men jeg skal bare bruge nogle "gå rundt i Århus i kjole og ha' varme og pæne fødder" sko :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...