Besvaret Marts 14, 201016 år comment_333777 Det sidste stykke tid har Ronja haft noget fiskelugtende udflåd Så i morgen skal hun tjekkes hos dyrlægen for evt. livmoderbetændelse. Håber ikke at der er noget galt! Rapporter
Besvaret Marts 14, 201016 år comment_333861 Det sidste stykke tid??? hvorfor så først nu???? Det er jo en frygtet farlig sygdom!!!!! Mine tæver var da checket dagen efter opdagelsen. Rapporter
Besvaret Marts 14, 201016 år Forfatter comment_333899 Det sidste stykke tid??? hvorfor så først nu????Det er jo en frygtet farlig sygdom!!!!! Mine tæver var da checket dagen efter opdagelsen. Fordi min far troede at det ville gå over, det gjorde det bare ikke. Så da det gik op for ham hvad det kunne betyde, bestilte vi tid hos dyrlægen Rapporter
Besvaret Marts 15, 201016 år comment_334182 Jeg blev bare forskrækket over om det var ligegyldighed. Kender denne lugt af fisk fra spaniels, der har læbefoldseksem/betændelse. Så hvis din hund er en spaniel, skal de nederste læbefolder checkes også. Og behandles med rensende væske og salve. Rapporter
Besvaret Marts 15, 201016 år comment_334186 held og lykke idag. Spændt på, hvad dyrlægen siger:x: Rapporter
Besvaret Marts 15, 201016 år Forfatter comment_334449 Det gik godt Ingen livmoderbetændelse, det var bare analekirtlerne :5up: De blev tømte og så fik vi nogle piller hun skal have morgen og aften i ti dage. Men Hvis hun bliver sløj, mister appetitten og drikker mere skulle hun der op igen. Rapporter