Hop til indhold

Lorte liv!


Lonny
 Share

Recommended Posts

Den kan jeg faktisk, jeg sover bare videre :genert: Hører intet overhovedet... er man ikke lige så uddød som mig, kan man måske prøve ørepropper?

 

Mon et tykt gardin egentlig virker på hunde? Er det sådan instinkt at de vågner, eller er det lyset :vedikke:

 

Vi har et lyst gardin med mørklægning i soveværelset, og i weekenden og ferierne vågner Vic alligevel, som i hverdagen. Kl. 7. nul dut. Der er ikke noget der hedder at sove længe med ham, det er lissom i gangster-verdenen "forget about it" :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Frem til og med 23. december stod vi op kl 6. Men så blev jeg arbejdsløs. Det passede mig fint, at enten Luna eller Oliver vækkede mig ved 8-tiden. Men i takt med at det bliver tidligere og tidligere lyst, så bliver jeg også vækket tidligere og tidligere.

 

Det er ikke fordi hun vil ned og hun har også været nede og tisse af omkring midnat.

 

Jeg prøver også at sove videre, men mærker katten eller Luna at jeg er vågen, så er der intet at gøre.. Og når man først har været vågen, så er det svært at falde i søvn igen.

 

Jeg kunne jo så sagtens lige gå ned med hunden og så i seng igen, men altså så er min krop helt umulig resten af dagen.

 

Men jeg prøver så vidt muligt at trække tiden til kl 7..

 

Ørepropper tør jeg ikke, tænk nu hvis der virkelig var noget galt..

 

Det er katten der vækker hunden her, men Anders fandt ud af at katten går kold igen hvis man lige lokker ham under dynen - så nu sover Motor for evigt :lol:

 

Ørepropperne skal jo bare være i en kort periode... ikke sådan altid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er katten der vækker hunden her, men Anders fandt ud af at katten går kold igen hvis man lige lokker ham under dynen - så nu sover Motor for evigt :lol:

 

Ørepropperne skal jo bare være i en kort periode... ikke sådan altid.

 

Katten går ikke under dynen. Men ja normalt er det også katten, der vækker Luna, som så hopper ned af sengen og dermed vækker mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels Luna :ae: Håber det hjalp da hun havde været til træning :-D

 

Chivas syntes helt klart også at hans liv stinker pænt meget lige nu :mrgreen:

I går aftes fik han både klippet hår ved ørerne og fik renset ørerne og han bryder sig bestemt ikke om nogle af delene, han finder sig dog fint i det, men har det med at synke fra sin sit længere og længere ned til en dæk, mens det står på, og efter som jeg jo har fat i ørerne, bevirker det jo sådan set at jeg kommer til at hive i dem -ikke lige den smarteste taktik han har fundte der :lol: Godt at han kunne belønnes bagefter med en gang tandbøstning :mums:

 

Og i dag har den stakkels, stakkels hund så fået et bad og en tur med bloweren og der er heller ikke lige nogle af de to ting der står øverste på favorit listen :cry:

Med hensyn til badet kan jeg nu godt forstå ham, jeg simpelthen hader, hader, hader vores elendige varmtvands beholder, der bevirker at jeg kan vælge enten at gøre hunden våd i koldt vand, eller skylle shampooen ud i vand der bliver koldere og koldere ind til det er iskoldt, for der er bare overhovdet ikke varmt vand nok i den lorte beholder til begge dele :evil:

- Jeg kan ikke engang selv nå et helt bad, uden vandet er koldt inden jeg er helt færdig -jeg har langt, tykt hår, så det tager lidt tid at gøre vådt og skylle shampooen ud igen, og balsam, det kan jeg godt glemme alt om, det kan slet, slet ikke lade sig gøre, hvis jeg ikke vil gøre det i isvand :damn: :damn: :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Og i dag har den stakkels, stakkels hund så fået et bad og en tur med bloweren og der er heller ikke lige nogle af de to ting der står øverste på favorit listen :cry:

Med hensyn til badet kan jeg nu godt forstå ham, jeg simpelthen hader, hader, hader vores elendige varmtvands beholder, der bevirker at jeg kan vælge enten at gøre hunden våd i koldt vand, eller skylle shampooen ud i vand der bliver koldere og koldere ind til det er iskoldt, for der er bare overhovdet ikke varmt vand nok i den lorte beholder til begge dele :evil:

- Jeg kan ikke engang selv nå et helt bad, uden vandet er koldt inden jeg er helt færdig -jeg har langt, tykt hår, så det tager lidt tid at gøre vådt og skylle shampooen ud igen, og balsam, det kan jeg godt glemme alt om, det kan slet, slet ikke lade sig gøre, hvis jeg ikke vil gøre det i isvand :damn: :damn: :damn:

 

Neeeej stakkels hund da! Og faktisk også dig.... Her har vi gasvarmer, århh det er SÅ fejt når den går ud når man lige har gjort sig våd :megaked:

 

Hvor længe tager den om at lave en ny tank varmt vand? Tænkte bare om man kunne fylde en stor balje med lunkent vand og stille hunden op i den og gøre den våd og putte shampoo i? Og så bruge en ny tank til at skylle det ud med?

Link til indlæg
Del på andre sites

Neeeej stakkels hund da! Og faktisk også dig.... Her har vi gasvarmer, århh det er SÅ fejt når den går ud når man lige har gjort sig våd :megaked:

 

Hvor længe tager den om at lave en ny tank varmt vand? Tænkte bare om man kunne fylde en stor balje med lunkent vand og stille hunden op i den og gøre den våd og putte shampoo i? Og så bruge en ny tank til at skylle det ud med?

 

Tak, det er simpelthen SÅ træls :cry:

 

Faktisk et udmærket forslag, som muligvis kunne lade sig gøre -man kunne jo evt. bare koge noget af vamdet til baljen :5up: Problemet er bare at vores badeværelse er alt for lille til at vi kan putte en balje af den størrelse ind, det nok vil kræve til vores hunde, derind :cry:

Vores badeværelse er VIRKELIG lille, jeg sidder på toilettet når jeg har en hund i bad -og bliver gemmenblødt af at sidde der, men størrelsen (eller mangel på samme ;-) ) af badeværelset, kan jeg sådan set sagtens leve med, hvis der for pokker bare var varmt vand nok :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha kunne slet ikke klare det, hvis jeg løb tør for varm vand. Jeg er ekstrem kuldeskær:oops:

 

Jeg regner med at smide Luna i bad efter eftermiddagsturen. Hun stinker af kattepis. Sådan er det altid på denne tid, når sne og snavs smelter. Hvorfor ved jeg ikke, men føj altså

 

For mit eget vedkommende, har jeg efterhånden vænnet mig til det, selvom jeg stadig syntes at det er møgtræls :evil: Men jeg syntes dælme at det er synd for hundene, som kommer til at stå noget længere tid i koldt vand og som får det over hele kroppen -selv kan jeg jo vælge at bruge det varme vand til at skylde kroppen og så lade det kolde skylde de sidste shampoo rester ud af håret, så mærker jeg det ikke såå meget igen.. Men jeg overvejer efterhånden seriøst at blive klippet korthåret, så er der måske en chance for at jeg kan nå et bad uden at skulle slutte af med en kold skylle, kæreste kan nemmelig godt lige nå et helt bad i varmt vand, men han har jo heller ikke nær så meget hår som mig :mrgreen: - Og nej, det er ikke fordi jeg smøler når jeg er i bad.. :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

For mit eget vedkommende, har jeg efterhånden vænnet mig til det, selvom jeg stadig syntes at det er møgtræls :evil: Men jeg syntes dælme at det er synd for hundene, som kommer til at stå noget længere tid i koldt vand og som får det over hele kroppen -selv kan jeg jo vælge at bruge det varme vand til at skylde kroppen og så lade det kolde skylde de sidste shampoo rester ud af håret, så mærker jeg det ikke såå meget igen.. Men jeg overvejer efterhånden seriøst at blive klippet korthåret, så er der måske en chance for at jeg kan nå et bad uden at skulle slutte af med en kold skylle, kæreste kan nemmelig godt lige nå et helt bad i varmt vand, men han har jo heller ikke nær så meget hår som mig :mrgreen: - Og nej, det er ikke fordi jeg smøler når jeg er i bad.. :cry:

 

Hehe, nej men langt tyk hår, tager tid at få shampoo ud af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps, det er lige netop det der er problemet, det er også derfor jeg er begyndt at overveje om jeg bare skal få det klippet af :???:

 

Pas på med det - det tager for evigt om at gro ud igen :lol: Klippede en helt masse af selv... og nu gad jeg egentlig godt bare at det var langt igen :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pas på med det - det tager for evigt om at gro ud igen :lol: Klippede en helt masse af selv... og nu gad jeg egentlig godt bare at det var langt igen :rolleyes:

 

Bare rolig, jeg kan godt være ret impulsiv med mit hår, når det begynder at irretere mig, som fx. om sommeren hvis det er rigtig varmt, så ryger det hele (næsten da :blink: ) sig lige en tur, og så man jeg jo bare vente på at det vokser ud igen :mrgreen:

 

Det er knap 4 år siden jeg gjorde det sidst og det er blevet temmeligt langt siden da, jeg arbjder lidt på at få det helt ned til bagdelen, det tager nok lige et års tid eller måske lidt mere, inden det når det til, men nu må vi lige se om jeg finder på at klippe det af inden da :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...