Hop til indhold

Lorte liv!


Lonny
 Share

Recommended Posts

Luna er bare rigtg sur i dag :cry:

 

Hun piver og hun prøver på at insistere, i det hele taget gør hun alt for at få mig til at lette røven fra sofaen...

 

Hun syntes at hun har den dummeste mor, der skal da ske et eller andet, og så sidder hendes mor bare der :evil:

 

Og hendes mor sidder og ønsker at Luna kunne forstå hvad hun sagde, fordi så ville Luna vide at vi skal til træning om en halv time, og så ville hun forhåbentlig holde op med at være en pestilens :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og den anden Luna synes også livet er meget hårdt.

 

Hun har været til waterwalk i dag, og det er bare SÅ hårdt (indtil mor tager en guffer frem;-)) Og oven i det, så fik hun lov til at gå tur på

marken, så hun er bare rigtig surmule-trunte i dag.. :lol:

 

Det hjælper nok, når jeg går hen og henter hendes mad i køleren om lidt:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Og den anden Luna synes også livet er meget hårdt.

 

Hun har været til waterwalk i dag, og det er bare SÅ hårdt (indtil mor tager en guffer frem;-)) Og oven i det, så fik hun lov til at gå tur på

marken, så hun er bare rigtig surmule-trunte i dag.. :lol:

 

Det hjælper nok, når jeg går hen og henter hendes mad i køleren om lidt:-D

 

Så hun er dejligt træt og syntes egentlig godt at hendes mor kan håndfodre hende, når nu hun har været så hård ved hende :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så hun er dejligt træt og syntes egentlig godt at hendes mor kan håndfodre hende, når nu hun har været så hård ved hende :ae:

 

Ja, men det gør moaren altså ikke:mrgreen: Så må hun bare vente med sin mad, hvis hun ikke kan spise det selv.. Meen nu er det jo Luna vi snakker om, så jeg er sikker på at det sekund, jeg rører madskålen så er hun ved min side;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, men det gør moaren altså ikke:mrgreen: Så må hun bare vente med sin mad, hvis hun ikke kan spise det selv.. Meen nu er det jo Luna vi snakker om, så jeg er sikker på at det sekund, jeg rører madskålen så er hun ved min side;-)

 

Ja, din Luna, min Luna ville se meget fornærmet ud, og slet ikke kunne forstå at jeg ville forvente at hun skulle lette røven efter noget så kedeligt som mad :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu giver jeg op, jeg kan ikke holde ud at høre på hendes piveri mere, så nu kører vi :blink:

 

God træning til jer :mrgreen:

 

Det kender jeg rigtig godt - kan du ikke regne ud, hvordan man får indlært "jeg lover vi skal noget sjovt om 30 min" signalet :engel:

 

Du siger bare til når du har fundet udaf det, ville være rigtig godt at kunne :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kender jeg rigtig godt - kan du ikke regne ud, hvordan man får indlært "jeg lover vi skal noget sjovt om 30 min" signalet :engel:

 

Det signal vil jeg også gerne lære, såfremt det findes ;-)

 

Jeg vil gerne lære tricket "Vi sover altså til mere end 6.30, selvom det er lyst udenfor":mrgreen:

 

Tror I at jeg kan lave mirakler, så havde jeg da haft mig en karriere inden for det her og tjent styrtende med penge :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cody stemmer i med Luna.. Lorte-liv

 

Han har trådt forkert i skoven i går, og render og små-humper.

Så de store gå-ture er droppet i dag. Det blir kun i haven.

 

Han har rendt og pevet ved dørene hele dagen :vuf:

 

Men hvordan forklarer man lige at det er for hans eget bedste?

 

Det tror jeg ikke atman kan, men hvor ville jeg dog også ønske at man ind i mellem var lidt bedre til hundsk...

Link til indlæg
Del på andre sites

Cody stemmer i med Luna.. Lorte-liv

 

Han har trådt forkert i skoven i går, og render og små-humper.

Så de store gå-ture er droppet i dag. Det blir kun i haven.

 

Han har rendt og pevet ved dørene hele dagen :vuf:

 

Men hvordan forklarer man lige at det er for hans eget bedste?

 

Nåårh stakkels lillemand da..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne lære tricket "Vi sover altså til mere end 6.30, selvom det er lyst udenfor":mrgreen:

 

Den kan jeg faktisk, jeg sover bare videre :genert: Hører intet overhovedet... er man ikke lige så uddød som mig, kan man måske prøve ørepropper?

 

Mon et tykt gardin egentlig virker på hunde? Er det sådan instinkt at de vågner, eller er det lyset :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mon et tykt gardin egentlig virker på hunde? Er det sådan instinkt at de vågner, eller er det lyset :vedikke:

 

Jeg ved det ikke, tror det er forskelligt alt efter hvad man vænner dem til.

Beauty sover indtil vi står op uanset hvornår det er - nogen gange er hun endda ligeglad med at farmanden står op og venter på mig :-D

Kun hvis hun bliver lidt for tissetrængende beder hun os om at stå op før tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den kan jeg faktisk, jeg sover bare videre :genert: Hører intet overhovedet... er man ikke lige så uddød som mig, kan man måske prøve ørepropper?

 

Mon et tykt gardin egentlig virker på hunde? Er det sådan instinkt at de vågner, eller er det lyset :vedikke:

 

jeg tror helt sikkert det er lyset - KArla har nærmest skulle tvinges ud af fjerene de sidste 3-4 måneder når klokken var 7 / halv 8 ... nu om dage står hun glad op klokken halv 7 / 7

Link til indlæg
Del på andre sites

Den kan jeg faktisk, jeg sover bare videre :genert: Hører intet overhovedet... er man ikke lige så uddød som mig, kan man måske prøve ørepropper?

 

Mon et tykt gardin egentlig virker på hunde? Er det sådan instinkt at de vågner, eller er det lyset :vedikke:

 

jeg tror helt sikkert det er lyset - KArla har nærmest skulle tvinges ud af fjerene de sidste 3-4 måneder når klokken var 7 / halv 8 ... nu om dage står hun glad op klokken halv 7 / 7

 

Frem til og med 23. december stod vi op kl 6. Men så blev jeg arbejdsløs. Det passede mig fint, at enten Luna eller Oliver vækkede mig ved 8-tiden. Men i takt med at det bliver tidligere og tidligere lyst, så bliver jeg også vækket tidligere og tidligere.

 

Det er ikke fordi hun vil ned og hun har også været nede og tisse af omkring midnat.

 

Jeg prøver også at sove videre, men mærker katten eller Luna at jeg er vågen, så er der intet at gøre.. Og når man først har været vågen, så er det svært at falde i søvn igen.

 

Jeg kunne jo så sagtens lige gå ned med hunden og så i seng igen, men altså så er min krop helt umulig resten af dagen.

 

Men jeg prøver så vidt muligt at trække tiden til kl 7..

 

Ørepropper tør jeg ikke, tænk nu hvis der virkelig var noget galt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...