Hop til indhold

Kopier Jyderne; Påsketræf på Sjælland


Gæst Klüssendorf
 Share

Recommended Posts

Gæst Klüssendorf

Med gode erfaringer fra træf med Motor og Samson :klap:og fri det meste af påsken, vil jeg foreslå, at vi skal kopiere jyderne og laver et påsketræf på Sjælland.

 

Er der stemning for dette ? :bigsmile:

 

 

Træf bliver Storskoven, Bidstrup Skovene Kl. 11.00 på fredag den 2. april.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 85
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Klüssendorf
Med lidt forbehold kunne jeg godt være interesseret:-D

 

Men det kommer helt an på, hvad der er i tankerne.

 

Er det en gåtur eller er det blot et møde i en indhegning?

 

Hvor mange hunde, der kommer

 

Og det hele kombineret:-D

 

Jeg kan ikke se, hvorfor det ikke kunne være en gåtur, der sluttede i en indhegning. Men det er at sige frem, hvad man har lyst til og komme med foreslag til mulige steder for mødet. Hundeskoven ved solrød var for eksempelt ikke særligt hyggeligt, men hvis det er stedet, der passer bedst for folket, så må selskabet jo bare kompensere for stedet manglende hygge :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin

Hvis det ikke er for langt syd-på kunne jeg måske godt komme med vapsen.. Får ham jo på næste søndag :banan: ..eller ville i sige det er for stor en mundfuld for sådan en lille en? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det ikke er for langt syd-på kunne jeg måske godt komme med vapsen.. Får ham jo på næste søndag :banan: ..eller ville i sige det er for stor en mundfuld for sådan en lille en? :vedikke:

 

Ja det vil jeg jo mene, at det er. Der skal han først lige falde til hjemme hos dig, og have den sidste vaccination etc.

 

Jeg er helt klar på en gåtur, og så kan jeg jo bare tage hjem, når vi når til en evt indhegning:-D

 

Men det kommer også helt an på, hvor i landet det er, for pengene er meget små i disse dage:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er i hvert fald tændt :-D Har endda selv spekuleret stort på at oprette tråd! :mrgreen:

 

Vi har før været i Geel Skov, hyggelig skov og der var en bænk et sted - gåtur.

 

Derudover er Vestskoven også blevet brugt. Der er en eng med bænke og så er der en fold med en bænk. Så der er mulighed for både gåture og indhegning ;-)

 

Nu er jeg jo efterfølgende blevet fortalt, hvad der bliver efterladt af dyr på den eng hvis det er den med en sø:shock: Slanger, krokodiller, edderkopper og jeg ku blive ved..

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg jo efterfølgende blevet fortalt, hvad der bliver efterladt af dyr på den eng hvis det er den med en sø:shock: Slanger, krokodiller, edderkopper og jeg ku blive ved..

 

Uf, av, det kender jeg godt nok ikke noget til! :shock: Vi har ingen problemer haft, når vi har været derude, men vi har så heller ikke været nede ved søen :???: Men engen er jo også stor... Så måske det ikke liiiige er det bedste altervativ med engen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Uf, av, det kender jeg godt nok ikke noget til! :shock: Vi har ingen problemer haft, når vi har været derude, men vi har så heller ikke været nede ved søen :???: Men engen er jo også stor... Så måske det ikke liiiige er det bedste altervativ med engen...

 

Jeg ved ikke om der er flere steder med eng dernede, vi gik ind i skoven (overfor indhegningen vi var i, i april sidste år) og så gik vi til venstre ind på et kæmpe grønt område med stier og så den der sø. Må indrømme at jeg ikke synes det var så hyggeligt at sidde i græsset efter den oplysning:oops:

 

Men altså jeg skal jo ikke bestemme, det er ikke engang sikkert, jeg kan komme:oops::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om der er flere steder med eng dernede, vi gik ind i skoven (overfor indhegningen vi var i, i april sidste år) og så gik vi til venstre ind på et kæmpe grønt område med stier og så den der sø. Må indrømme at jeg ikke synes det var så hyggeligt at sidde i græsset efter den oplysning:oops:

 

Men altså jeg skal jo ikke bestemme, det er ikke engang sikkert, jeg kan komme:oops::lol::lol:

 

Hehe, nej, men altså - jeg har heller ikke lige lyst til at udsætte Møffe for diverse, eksotiske udsatte kælereptiler :genert:

 

Jeg tror, at det er den samme eng - man kan bare ikke se søen så godt derfra, hvor vi plejer at være (hvis man kan, overhovedet). Sikkert fordi landskabet er lidt bakket, vi plejer bare at tage bænken lige ind til højre, når man kommer ud af skoven og ud på engen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
I for da et problem i ka jo int snak jysk, o i ka int si hva do vil i daj senstai

 

Prøv at oversætte, så kan i sagtens lave det :klap::mrgreen::mrgreen:

 

Måske vi bare skulle lade os inspirere af jyderne :oops:

 

Nu er jeg jo efterfølgende blevet fortalt, hvad der bliver efterladt af dyr på den eng hvis det er den med en sø:shock: Slanger, krokodiller, edderkopper og jeg ku blive ved..

 

Har ikke hørt om unsluppende krokodiller, men de andre dyr kan vi forhåbentligt skræmme, hvis vi bare tramper hårdt nok. Men der er jo også mulighed for at tage på en udflugt ud i en anden hundeskov, denne her ser foreksempelt god ud, både for gåtur og leg i indhegning:

Hundeskove - Storskoven, Bidstrup Skovene ved Kirke Hvalsø

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan da tage dig med, hvis det er? Du kan bare sidde på forsædet med Louie, Møffe er på bagsæddet :-D

 

:kys:

 

Ih, hvor en fantastisk idé! :-D Det er jo ingen sag at komme til Rødovre station fx. Jeg skal dog arbejde rimelig meget på teatret i løbet af påsken, så det kommer an på hvilken dag det bliver, om jeg kan komme med.

Link til indlæg
Del på andre sites

:kys:

 

Ih, hvor en fantastisk idé! :-D Det er jo ingen sag at komme til Rødovre station fx. Jeg skal dog arbejde rimelig meget på teatret i løbet af påsken, så det kommer an på hvilken dag det bliver, om jeg kan komme med.

 

Super :-D

 

Og ja, alle har desvæære ikke fri i påsken :-(

 

Hvis det er, så kan jeg hente dig lidt længere inde, så Louie ikke bliver alt for træt efter turen med toget (eller har jeg bare en hund, der ville være temmelig boosted efter sådan en tur?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Super :-D

 

Og ja, alle har desvæære ikke fri i påsken :-(

 

Hvis det er, så kan jeg hente dig lidt længere inde, så Louie ikke bliver alt for træt efter turen med toget (eller har jeg bare en hund, der ville være temmelig boosted efter sådan en tur?)

 

Louie er jo mega hærdet, fordi vi ikke har bil. Han eeeelsker fx at køre i bus - især hvis vi sætter os på nogle af de bagerste sæder, for så kan han se ud over vindueskanten. Så sidder han rigtig der og følger med og hovedet kører som om han ser en tenniskamp :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Hov, havde lige glemt den her tråd :genert:

 

Jo, den skov lyder faktisk helt fin! Jeg ser intet problem i den :-D

 

Dejligt, at du kom tilbage i tråden. :lol: Jeg begyndte at blive lidt bekymret, da der ikke skete mere :genert:.

 

Ja skoven ser helt god ud, så den tager vi bare. Min søster og jeg kommer med Boston Terrierene Citrus og Andersand og med den Bertanske Terrier Berta.

 

Vi kommer hvis bilen vil :genert:

 

Du siger bare til' date=' hvis du skal trækkes igang, der må være nogle søde, forstående og hjælpsomme hundefolk på Armager med et par trækhunde :mrgreen:

 

:kys:

 

Ih, hvor en fantastisk idé! :-D Det er jo ingen sag at komme til Rødovre station fx. Jeg skal dog arbejde rimelig meget på teatret i løbet af påsken, så det kommer an på hvilken dag det bliver, om jeg kan komme med.

 

jeg skal måske arbejde lørdag og vi har en påskefrokost om sødagen d. 4. Men hvad med torsdag eller fredag ?

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg skal måske arbejde lørdag og vi har en påskefrokost om sødagen d. 4. Men hvad med torsdag eller fredag ?

 

Jeg skal på arbejde torsdag, men fredag (dvs. den 2/4, Rikke) kan jeg i hvert fald godt :-D

 

Men hold da op, hvor er det langt væk fra København, men det er da et godt sted nærmest midt på Sjælland, så alle har mere eller mindre lige langt derhen... Okay, Lollændere (hvad hedder det?) har lidt længere..

 

De her ser også ud til at være gode muligheder:

 

http://www.hundeskovene.dk/10-49/hedeland1.shtml

 

http://www.hundeskovene.dk/10-49/vindinge.shtml

 

Især denne her, synes jeg:

http://www.hundeskovene.dk/10-49/boserup.shtml

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...