Hop til indhold

Kopier Jyderne; Påsketræf på Sjælland


Gæst Klüssendorf
 Share

Recommended Posts

  • Svar 85
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan ikke fredag, der skal jeg til påskefrokost. Men det lyder også som om der kommer en del hunde, så skal Luna ikke med:-)

 

Men god fornøjelse. Gad ellers godt snart møde pletøglen:lol:

 

Vi springer bare på hvis det passer ind i planen så i skal ikke tage noget hensyn til os :mrgreen:

 

 

ellers kan vi 2 da bare lave en privat date en anden dag hvis det kan passe bedre, vi skal bo i Albertslund og har jo bilen med så vi er rimelig mobile :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi springer bare på hvis det passer ind i planen så i skal ikke tage noget hensyn til os :mrgreen:

 

 

ellers kan vi 2 da bare lave en privat date en anden dag hvis det kan passe bedre, vi skal bo i Albertslund og har jo bilen med så vi er rimelig mobile :mrgreen:

 

Orv det vil jeg da rigtig gerne:-D Vi kan ikke fredag og ellers tror jeg ikke, vi skal noget:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Af princip, så deltager Luna jo ikke i sådanne hundetræf.

 

Men jeg vil gerne med, så kan jeg medbringe et videokamera, be, be, må jeg godt komme uden hund :engel:

 

Mer' end velkommen! :klap:

 

Aaarj jeg er totalt misundelig! I skal altså love at tage mange billeder!

 

Hilsen en hvis hunde altid er syge når der er massetræf :???:

 

:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Der går et rygte ude i byen om at der måske kommer en Pletøgle til sjælland i påsken og hvis det holder stik så hopper vi gerne med på træf hvis vi kna få det passet ind :-D

 

Håber at pletuglen er i byen, det kunne være rigtig hyggeligt. Vi er vist efterhånden en tæmmelig broget skare :mrgreen:

 

Af princip, så deltager Luna jo ikke i sådanne hundetræf.

 

Men jeg vil gerne med, så kan jeg medbringe et videokamera, be, be, må jeg godt komme uden hund :engel:

 

Du er da velkommen ;-)

 

Jeg skal på arbejde torsdag, men fredag (dvs. den 2/4, Rikke) kan jeg i hvert fald godt :-D

 

Men hold da op, hvor er det langt væk fra København, men det er da et godt sted nærmest midt på Sjælland, så alle har mere eller mindre lige langt derhen... Okay, Lollændere (hvad hedder det?) har lidt længere..

 

De her ser også ud til at være gode muligheder:

 

Hundeskove - Hedeland, Tune

 

Hundeskove - Hedeland, Vindinge Øst, Roskilde

 

Især denne her, synes jeg:

Hundeskove - Boserup Skov - Roskilde

 

Vi er i princippet ligeglad med, hvor på midtsjælland det bliver, om vi skal køre 10 km mere, den ene eller anden vej betyder ikke det store, så er der stemning for det ene eller andet sted, så kommer vi bare der :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Aaarj jeg er totalt misundelig! I skal altså love at tage mange billeder!

 

Hilsen en hvis hunde altid er syge når der er massetræf :???:

 

Vi kan lave et for jer, når Motor bliver frisk igen :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle :vinken:

 

Nu sider jeg jo lige og læser med her, super hvis der

bliver noget i påsken.

Jeg og Lilo og min nye hund Samba vil da klart gerne komme

og Samba har jo ikke rigtigt prøvet at komme til træf.

Men glæder mig mega til at se jer igen, og venter nu kun på

en dag og tid :5up:

 

Mvh og Vov

Bo, Lilo og Samba.

:hundentraekker:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu rykker jeg altså lige for en opdatering ;-)

 

Hvad tid skal vi sige? Og bliver det Storskoven, Bidstrup Skovene?

 

Det ser ud til, at vi bliver:

 

Klussendorf

Lille Louie

Julius' mor

Bernerazuro

Bam-bi

Lonny - uden vuf

 

___

 

 

Lille Louie - Hvidovre St. ville være at foretrække, selvom der ikke er den store forskel ;-) Men det er statinen før Rødovre St., når man kommer inde fra København :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu rykker jeg altså lige for en opdatering ;-)

 

Hvad tid skal vi sige? Og bliver det Storskoven, Bidstrup Skovene?

 

Det ser ud til, at vi bliver:

 

Klussendorf

Lille Louie

Julius' mor

Bernerazuro

Bam-bi

Lonny - uden vuf

 

___

 

 

Lille Louie - Hvidovre St. ville være at foretrække, selvom der ikke er den store forskel ;-) Men det er statinen før Rødovre St., når man kommer inde fra København :-D

 

 

Nana og jeg vil også gerne med.

 

Men hvilken dag bliver det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Lille Louie - Hvidovre St. ville være at foretrække, selvom der ikke er den store forskel ;-) Men det er stationen før Rødovre St., når man kommer inde fra København :-D

 

Har du glemt, at jeg er fra Vestegnen :-D Men yes, hvidovre siger vi bare..

 

Jeg er helt ligeglad med, hvor træffet bliver holdt.

 

Jeg kan:

 

1/4 - skal dog være på arbejde i Kbh kl. 18.

2/4 - hele dagen.

3/4 - skal være tilbage i Kbh kl. 17 til påskefrokost.

 

Hvornår kan I?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nana og jeg vil også gerne med.

 

Men hvilken dag bliver det?

 

Glæder mig til at møde jer! :-D

 

Har du glemt, at jeg er fra Vestegnen :-D Men yes, hvidovre siger vi bare..

 

Jeg er helt ligeglad med, hvor træffet bliver holdt.

 

Jeg kan:

 

1/4 - skal dog være på arbejde i Kbh kl. 18.

2/4 - hele dagen.

3/4 - skal være tilbage i Kbh kl. 17 til påskefrokost.

 

Hvornår kan I?

 

Så for søren, troede at vi havde aftalt, at det blev på fredag? :oops: 2/4

 

Og her troede jeg, at du boede inde midt i København, haha :lol:

 

 

Dog må jeg lige advare, at det ikke er sikkert, at vi kan alligevel :cry:

 

Møffe har fået nogle underlige blister i munden (på tungen og indersiden af læberne), som jeg lige opdagede i dag - mens jeg forsøgte at se en sort plet på/I hans tand :???: Aner ikke, om det første er noget der smitter, men vi skal til dyrlægen 14:20 imorgen med det! Så er meget spændt på det :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så for søren, troede at vi havde aftalt, at det blev på fredag? :oops: 2/4

 

Og her troede jeg, at du boede inde midt i København, haha :lol:

 

Dog må jeg lige advare, at det ikke er sikkert, at vi kan alligevel :cry:

 

Møffe har fået nogle underlige blister i munden (på tungen og indersiden af læberne), som jeg lige opdagede i dag - mens jeg forsøgte at se en sort plet på/I hans tand :???: Aner ikke, om det første er noget der smitter, men vi skal til dyrlægen 14:20 imorgen med det! Så er meget spændt på det :cry:

 

Nå, det er da gået min næse forbi, at vi allerede havde valgt en dag :-D

 

Ja, jeg bor på Østerbro, men kommer jo fra vestegnen.. Ville bare sige, at jeg altså godt vidste, at Hvidovre lå inden Rødovre :blink:

 

Okay, det lyder da som noget mystisk noget.. N, men, jeg kommer hvis I kommer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, det er da gået min næse forbi, at vi allerede havde valgt en dag :-D

 

Ja, jeg bor på Østerbro, men kommer jo fra vestegnen.. Ville bare sige, at jeg altså godt vidste, at Hvidovre lå inden Rødovre :blink:

 

Okay, det lyder da som noget mystisk noget.. N, men, jeg kommer hvis I kommer.

 

 

Er det så ikke bare fredag at vi mødes :vedikke:

 

Hvad siger i andre?

 

OT: Ej, hvor surt med Louis og at i ikke kommer til intro til HTM :cry:

Men jeg glæder mig til at møde dig på gåturen - og jer andre selvfølgelig.:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder mig til at møde jer! :-D

 

 

 

Så for søren, troede at vi havde aftalt, at det blev på fredag? :oops: 2/4

 

Og her troede jeg, at du boede inde midt i København, haha :lol:

 

 

Dog må jeg lige advare, at det ikke er sikkert, at vi kan alligevel :cry:

 

Møffe har fået nogle underlige blister i munden (på tungen og indersiden af læberne), som jeg lige opdagede i dag - mens jeg forsøgte at se en sort plet på/I hans tand :???: Aner ikke, om det første er noget der smitter, men vi skal til dyrlægen 14:20 imorgen med det! Så er meget spændt på det :cry:

 

I lige måde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, det er da gået min næse forbi, at vi allerede havde valgt en dag :-D

 

Ja, jeg bor på Østerbro, men kommer jo fra vestegnen.. Ville bare sige, at jeg altså godt vidste, at Hvidovre lå inden Rødovre :blink:

 

Okay, det lyder da som noget mystisk noget.. N, men, jeg kommer hvis I kommer.

 

 

Hehe, nævnte det også bare, så det var nævnt agtigt :engel:

 

Ja, det er rigtig mærkeligt med Møffes mund :-( Havde godt set den ene hvide plet på tungen, men tænkte, lad os nu vente og se, der var jo ikke andet på tungen og den var så lille... Men idag så jeg så, at der var kommet én mere og da min søster så den sorte plet og vi prøvede at studere den (er bange for, at det er et hul :cry: ), så jeg, at han på indersiden af læben havde to mere, af de der hvide - og den ene var vildt stor :megaked: Men nu må vi se i morgen, glæder mig til at have fået afklaring :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, nævnte det også bare, så det var nævnt agtigt :engel:

 

Ja, det er rigtig mærkeligt med Møffes mund :-( Havde godt set den ene hvide plet på tungen, men tænkte, lad os nu vente og se, der var jo ikke andet på tungen og den var så lille... Men idag så jeg så, at der var kommet én mere og da min søster så den sorte plet og vi prøvede at studere den (er bange for, at det er et hul :cry: ), så jeg, at han på indersiden af læben havde to mere, af de der hvide - og den ene var vildt stor :megaked: Men nu må vi se i morgen, glæder mig til at have fået afklaring :???:

 

 

:x: lige fingre for at det ikke er noget alvorligt.

 

Og selvfølgelig er det ikke det ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Ja, det er rigtig mærkeligt med Møffes mund :-( Havde godt set den ene hvide plet på tungen, men tænkte, lad os nu vente og se, der var jo ikke andet på tungen og den var så lille... Men idag så jeg så, at der var kommet én mere og da min søster så den sorte plet og vi prøvede at studere den (er bange for, at det er et hul :cry: ), så jeg, at han på indersiden af læben havde to mere, af de der hvide - og den ene var vildt stor :megaked: Men nu må vi se i morgen, glæder mig til at have fået afklaring :???:

 

Stakkels Møffe :ae: Bare det ikke er noget alvorligt, men hvis du tror, at han har et hul i en tand, så kan det jo godt være, at der er nogle bakterier, som har givet lidt mundbetændelse i form af nogle blister :vedikke:

 

Håber, at det ikke har betydning og at Møffe har det fint nok til et træf :lun:

 

 

Fredag for træf passer rigtigt godt for os :-D Hvad siger I til kl. 11 om formiddagen ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels Møffe :ae: Bare det ikke er noget alvorligt, men hvis du tror, at han har et hul i en tand, så kan det jo godt være, at der er nogle bakterier, som har givet lidt mundbetændelse i form af nogle blister :vedikke:

 

Håber, at det ikke har betydning og at Møffe har det fint nok til et træf :lun:

 

 

Fredag for træf passer rigtigt godt for os :-D Hvad siger I til kl. 11 om formiddagen ?

 

Det passer mig fint med kl.11.00 :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels Møffe :ae: Bare det ikke er noget alvorligt, men hvis du tror, at han har et hul i en tand, så kan det jo godt være, at der er nogle bakterier, som har givet lidt mundbetændelse i form af nogle blister :vedikke:

 

Ja, det tænkte jeg og min søster også på :confused: Har også godt set noget sort tidligere, men har bare regnet med, at det var en madrest og den forsvandt. Syntes også, at det så anderledes ud, men denne gang sidder det altså fast - og selvom det er svært at se, så ligner det, at der er hul (én af de inderste kindtænder) :cry:

 

Håber, at det ikke har betydning og at Møffe har det fint nok til et træf :lun:

 

Nu må vi jo se, hvad dyrlægen siger i morgen! :-D

 

 

Fredag for træf passer rigtigt godt for os :-D Hvad siger I til kl. 11 om formiddagen ?

 

Kl. 11 passer mig rigtig fint! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...