Hop til indhold

Hillerød 1. og 2. maj


Gæst
 Share

Recommended Posts

Er der nogen som skal med?

 

Har sådan lyst til at melde til... Men ved ikke om jeg tør endnu.

Hvis jeg nu tager mig sammen, så skal Nelson Nelson vel i hvalpeklassen (6-9 mdr), når han er født 4. august '09, ikk?

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 219
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Aussies for ever

Regner med at jeg kommer - bare i den anden ende end hvor udstillingen foregår.

 

Kan stadig ikke finde ud af om det bliver rally eller jeg "tør" tilmelde mig LP :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten, hvis du vil udstille og vuffen nogenlunde ved at den skal stå og følge efter dig, så er det nu du skal melde dig til! Så længe du er i baby og hvalpeklasse, er dommerne ikke så strenge i deres bedømmelser, fordi de ved, at de har en dårlig koncentrationsevne :mrgreen: + kritikkerne tæller ingensted ;-)

 

Så hvis I gør jer lidt åndssvagt i ringen af den ene eller anden grund, så vil de andre udstillere bare selv mindes den tid :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten, hvis du vil udstille og vuffen nogenlunde ved at den skal stå og følge efter dig, så er det nu du skal melde dig til! Så længe du er i baby og hvalpeklasse, er dommerne ikke så strenge i deres bedømmelser, fordi de ved, at de har en dårlig koncentrationsevne :mrgreen: + kritikkerne tæller ingensted ;-)

 

Så hvis I gør jer lidt åndssvagt i ringen af den ene eller anden grund, så vil de andre udstillere bare selv mindes den tid :mrgreen:

 

Det er nemlig også det, jeg tænker. Det kan jo ikke gå værre end galt :mrgreen:

Nelson ved nogenlunde, hvordan han skal opføre sig. Men han får dog ind i mellem et flip, hvor han bare tonser rundt og vil lege med alle (incl. dommer).

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nemlig også det, jeg tænker. Det kan jo ikke gå værre end galt :mrgreen:

Nelson ved nogenlunde, hvordan han skal opføre sig. Men han får dog ind i mellem et flip, hvor han bare tonser rundt og vil lege med alle (incl. dommer).

 

/Mette

 

Så må du bare prøve at fange hans opmærksomhed igen ;-) Og ellers, så får I bare et CBJ, som betyder "could not be judged" og så er den heller ikke værre (selvom det selvfølgelig føles værre ;-)), men sådan er det med unghunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så må du bare prøve at fange hans opmærksomhed igen ;-) Og ellers, så får I bare et CBJ, som betyder "could not be judged" og så er den heller ikke værre (selvom det selvfølgelig føles værre ;-)), men sådan er det med unghunde.

 

Det er jo lige det. Bare lidt irriterende atkøre til Hillerød, og vapsen så laver play-bow til dommeren bare h*n nærmer sig. Men jeg synes jo, det er meget nuser...:lun:

 

/Mette *ser tiden an*

Link til indlæg
Del på andre sites

Min søster og jeg kommer også, men kan ikke huske om selskabshundene er der lørdag eller søndag, så ved ikke helt hvilken dag :genert:

 

Er det ikke gruppe 9? Så er det nemlig lørdag.. Nelson er i gr. 2, så vi skal (måske) afsted søndag...

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Så er der meldt til, men øv ... jeg kunne ikke melde røvertøsen til i LP, da hun stadig ikke er blevet registeret i DKK :vedikke: ... så det bliver "bare" til en rally øvet med knægten

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommer også. Udstiller lørdag og lurer på at melde til rally søndag. Men har nu ikke afgjort det med mig selv.

 

En ting er hvalpeklasse, en anden ting er en international DKK udstilling. Oftest vil jeg anbefale, at man starter med at udstille i specialklub og på skuer. Her er der nemlig tid til, at man også lærer lidt som ny udstiller. På en int. DKK er hele arrangementet bundet op på en stram tidsplan, og det er hurtigt ind og hurtigt ud.

 

Og så ville jeg være ligeglad med, at hunden står i en officiel klasse (er over 9 måneder) selvom den ikke er trænet. Der er ikke nogen der peger fingre af, at ens hund får et par VG eller G i de officielle klasser. Med mindre man selvfølgelig planlægger en glorværdig avlskarriere. Men også her vil mange se mere på nutidige resultater og titler. Og ikke så meget på hvad hunden fik i starten af sin karriere - og slet ikke når det er ny udstiller med ny hund. Ergo: du behøver ikke at skulle "nå noget" inden hunden bliver 9 måneder.

Link til indlæg
Del på andre sites

SÅ er vi meldt til (eller Nelson er...)

 

Får allerede lidt svedige håndflader ved tanken. :genert:

Men skal heldigvis til påskeskue i næste uge, så vi når da at få lidt mere træning inden.

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

SÅ er vi meldt til (eller Nelson er...)

 

Får allerede lidt svedige håndflader ved tanken. :genert:

Men skal heldigvis til påskeskue i næste uge, så vi når da at få lidt mere træning inden.

 

/Mette

 

 

Bliver spændende!

 

Ingen grund til at være nervøs. Man lærer så længe man lever, og alle har været nye en gang. Og super med lidt skuetræning forinden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er total novice hvad konkurrencer/prøver angår :oops:

 

Men min træner har opfordret Nana og mig til at stille op i rally begynder :genert:

 

Skal ens hund registreres i DKK før man kan stille op? Og hvis ja,hvor lang tid tager det?

Jeg er medlam af DKK.

 

 

Du skal have en prøvebog for at kunne gå til prøve. Om du også skal have et prøvenummer inden du kan melde til prøver er jeg ikke klar over. Men ring til DKK i morgen, så kan du få sat gang i bestillingen med det samme, og få de helt rigtige svar.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer.... med Vilya i LP1 begge dage og så skal hun også udstilles - for første gang i en officiel klasse :banan: (Er dog noget nervøs efter at have fået hende målt... :genert:)

 

Derudover ved jeg ikke rigtig... måske Kimmi skal med og op i noget rally.... nægter at melde hende til en klasse 3 igen, før hun kan fællessitten - og det er der desværre ikke noget, der tyder på, at hun kan :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer.... med Vilya i LP1 begge dage og så skal hun også udstilles - for første gang i en officiel klasse :banan: (Er dog noget nervøs efter at have fået hende målt... :genert:)

 

Derudover ved jeg ikke rigtig... måske Kimmi skal med og op i noget rally.... nægter at melde hende til en klasse 3 igen, før hun kan fællessitten - og det er der desværre ikke noget, der tyder på, at hun kan :oops:

 

Hov, næææh, så skal jeg HELT SIKKERT møde Vilya (og Kimmi, hvis hun kommer med!)! Ved du hvad tid du skal op?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...