Hop til indhold

Hillerød 1. og 2. maj


Gæst
 Share

Recommended Posts

Hov, næææh, så skal jeg HELT SIKKERT møde Vilya (og Kimmi, hvis hun kommer med!)! Ved du hvad tid du skal op?

 

Aij, det ved jeg da ikke endnu - har jo ikke engang meldt til endnu :mrgreen:

 

Ihhh, glæder mig til at møde jer alle sammen :klap::klap::klap: Måske vi skal lave en frokostdate? Mellem 12 og 13 begge dage - så burde alle kunne nå at komme forbi og hilse på hinanden!

 

Jeg sidder lige og vrider min hjerne, men kan simpelthen ikke huske, hvordan der ser ud i Hillerød :confused::confused::confused: Nogen, der kan komme med et godt "mødested"?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 219
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hva', hva', hva'....Hyres til hvad??

 

Hvis jeg ikke stiller med Nana, så kan jeg da godt passe på et par BORDERE:mrgreen:

 

Det må du gerne - bare jeg får dem med hjem igen :mrgreen: (ok, det er jeg så ikke så meget i tvivl om - de er rimeligt.... særegne)

 

Nej, tænkte, at Jeanette måske ville tage billeder af os i aktion - vil GERNE betale for sådan nogle superbilleder!

Link til indlæg
Del på andre sites

Aij, det ved jeg da ikke endnu - har jo ikke engang meldt til endnu :mrgreen:

 

Ihhh, glæder mig til at møde jer alle sammen :klap::klap::klap: Måske vi skal lave en frokostdate? Mellem 12 og 13 begge dage - så burde alle kunne nå at komme forbi og hilse på hinanden!

 

Jeg sidder lige og vrider min hjerne, men kan simpelthen ikke huske, hvordan der ser ud i Hillerød :confused::confused::confused: Nogen, der kan komme med et godt "mødested"?

 

Nå så for søren - forstod at du havde meldt Vilya til :mrgreen:

 

Uuuh, har sat min mobil til at ringe kl. 17 idag, så jeg husker at pushe min mor - inden vi lige pludselig ikke skal med, fordi vi har glemt at melde til :shock:

 

Frokost lyder hyggeligt! :klap2: Mon ikke man kan få noget på udstillingen? Altså, nu har jeg aldrig prøvet DKK-udstilling før og kan godt være, at jeg er ved at stresse til døde, HVIS vi skulle gå videre (ha! Tro det selv :mrgreen: ), og så kan det godt være, at jeg ikke når det, fordi jeg skal være 150% sikker og lidt til før jeg tør forlade ringområdet :genert: Meeeeen, mon dog - jeg får nok max en placering :mrgreen: Medmindre man lytter til min drøm i nat altså :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor lyder det spændende med Nelson :-D Baby og hvalpeklasserne tæller jo ikke nogen steder, så det kan jo ikke gå helt galt :-D

I øvrigt er min mening, at hellere lidt spræl i ringen (charme og glæde!!!) end små robotter, hvilket jeg desværre ser for mange af i "min" race ;-)

Held og lykke (og så er I jo i træning til Bøsøre:vinken:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Aij, det ved jeg da ikke endnu - har jo ikke engang meldt til endnu :mrgreen:

 

Ihhh, glæder mig til at møde jer alle sammen :klap::klap::klap: Måske vi skal lave en frokostdate? Mellem 12 og 13 begge dage - så burde alle kunne nå at komme forbi og hilse på hinanden!

 

Jeg sidder lige og vrider min hjerne, men kan simpelthen ikke huske, hvordan der ser ud i Hillerød :confused::confused::confused: Nogen, der kan komme med et godt "mødested"?

 

En frokost date, lyder som en vældig fin idé. Min søster og jeg skal udstille lørdag. Og forventer selvfølgelig at skulle i stor ring om søndagen :engel::rolleyes:

Måske vi bare skulle se efter jer om lørdagen, hvis det da bliver til noget med frokost date´en. Er desværre blank, hvad godt mødested angår. Som jeg husker Hillerød, så plejer vi vist at være indenfor i en af de store haller, men jeg kan ikke rigtig se omgivelserne for mig, så eh... :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj

Hvis jeg skulle fikse mødested i hillerød, hvor der er mange ringe rundt omkring, så ville jeg gøre det ved indgangen til hallen, den burde alle kunne finde.

 

Hillerød er et stort område og AG. f.eks ligger som regel helt omme bagved det hele

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer lørdag (hvis altså jeg kan låne bilen i den weekend:mrgreen:)

 

Og ja oppe ved hallen er nok det smarteste sted at mødes:-D

 

Hvis du ikke scorer lift, er hallen utrolig let at komme til med det offentlige.

 

S-tog til Hillerød og så en-to km. gåtur. Cirka 20 minutters gang. Har taget den et par gange med stort og dumt stålbur og ivrig hund i hænderne...

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor lyder det spændende med Nelson :-D Baby og hvalpeklasserne tæller jo ikke nogen steder, så det kan jo ikke gå helt galt :-D

I øvrigt er min mening, at hellere lidt spræl i ringen (charme og glæde!!!) end små robotter, hvilket jeg desværre ser for mange af i "min" race ;-)

Held og lykke (og så er I jo i træning til Bøsøre:vinken:)

 

Det er også min holdning, men det er jo ikke sikkert dommeren er enig. Ja, Bøsøre - det havde jeg helt glemt. Jeg må hellere få fat i Nelsons opdrætter, så vi kan koordinere hvilken dag vi skal afsted.

Du tænkte også på at komme til Bøsøre, ikk?

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Spørgsmål - hvis man nu vil have sine forældre med, som man bor sammen med - skal de så betale for indgang? Går stærkt udfra at jeg har betalt mit ved tilmelding af Møffe :mrgreen: Men hvad med de gamle?

 

Tilmelding duer til én hund og én person. Så resten skal betale. Eller man kan være hamrende uærlig, printe sit nummer tre gange, og gå ind hver for sig, så ingen opdager at et nummer har været brugt flere gange.

 

Det koster vist 50-60 kr. at komme ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...