Besvaret April 21, 200818 år comment_20955 Hej! Jeg vil gerne ha' scannet min tæve for at se om hun - forhåbentlig - er drægtig. Er der nogen her som kender prisen for sådan en scanning? (Jeg har indtil nu hørt ca. 1500 kr.) Mange hilsener fra Karin Rapporter
Besvaret April 21, 200818 år comment_20958 Jeg kender ikke prisen, men må lige sige iiiihhhh hvor spændene Rapporter
Besvaret April 21, 200818 år comment_20961 Hej! Jeg vil gerne ha' scannet min tæve for at se om hun - forhåbentlig - er drægtig. Er der nogen her som kender prisen for sådan en scanning? (Jeg har indtil nu hørt ca. 1500 kr.) Mange hilsener fra Karin Det lyder sørme spændende Og dejligt at se dig igen Rapporter
Besvaret April 22, 200818 år Forfatter comment_21168 I lige måde Jep, det er meget spændende - vi krydser fingre og poter for at der er "gevinst". :blink: Jeg har nu ringet rundt til forskellige dyrlæger, og de siger alle omkring 1500 kr, så det er vist prisen. Mange hilsener fra Karin & shiba-banditterne Rapporter
Besvaret April 22, 200818 år comment_21169 I lige måde Jep, det er meget spændende - vi krydser fingre og poter for at der er "gevinst". :blink: Jeg har nu ringet rundt til forskellige dyrlæger, og de siger alle omkring 1500 kr, så det er vist prisen. Mange hilsener fra Karin & shiba-banditterne Ejrsh hvor spændende! Er det det første kuld I venter? Årh jeg ville ønske det var her Rapporter
Besvaret April 22, 200818 år comment_21180 WB Det bliver spændende at høre om hun er med hvalpe. Rapporter
Besvaret April 29, 200818 år Forfatter comment_22935 Hej allesammen. Jeg vil bare lige fortælle, at Mieko blev scannet i går, og dyrlægen kunne se 4 dejlige hvalpebasser i hendes mave. Så vi er meget glade og glæder os helt vildt . Kh Karin Rapporter
Besvaret April 29, 200818 år comment_22937 Hej allesammen. Jeg vil bare lige fortælle, at Mieko blev scannet i går, og dyrlægen kunne se 4 dejlige hvalpebasser i hendes mave. Så vi er meget glade og glæder os helt vildt . Kh Karin Årh! Og vi skal alle sammen se billeder herinde, ikke også? Hvornår forventer I deres ankomst? Rapporter
Besvaret April 29, 200818 år Forfatter comment_22938 Årh! Og vi skal alle sammen se billeder herinde, ikke også? Hvornår forventer I deres ankomst? Selvfølgelig skal I da se billeder - I slipper ikke Vi forventer at hvalpene bliver født ca. 1. juni :hjerte: Rapporter
Besvaret April 29, 200818 år comment_22940 Hej allesammen. Jeg vil bare lige fortælle, at Mieko blev scannet i går, og dyrlægen kunne se 4 dejlige hvalpebasser i hendes mave. Så vi er meget glade og glæder os helt vildt . Kh Karin Så må du altså ikke bare forlade os igen vel? Tillykke De er heldige at blive født hos dig Rapporter
Besvaret April 30, 200818 år comment_23061 Neeeejj hvor spændene. Iiiiihhh hvor jeg glæder mig til billeder af de små (for dem skal vi jo ikke snydes for ) TILLYKKE Rapporter
Besvaret April 30, 200818 år comment_23065 Shiba-hvalpe? Uha, sådan en gad jeg godt røre ved, deres pels må være utroligt lækker! Rapporter
Besvaret Maj 1, 200818 år Forfatter comment_23133 Shiba-hvalpe? Uha, sådan en gad jeg godt røre ved, deres pels må være utroligt lækker! Hi-hi, ja vat er hårdt i forhold til shibahvalpe-pels Rapporter
Besvaret Maj 1, 200818 år comment_23227 Ihh tillykke med de kommende små vapser! Husk at tage en masse billeder, så vi ikke går glip af dem herinde Rapporter
Besvaret Maj 3, 200818 år Forfatter comment_23654 Mange tak for jeres søde indlæg - I kommer til at se MASSER af billeder Rapporter