Hop til indhold

Held i uheld?


BassilBerner
 Share

Recommended Posts

Til træning igår, fik Bassil skovlet en masse af det der ridehals-underlags halløj op i sit eget hovede, da vi skulle træne 'Bang - du er død' øvelse

 

Jeg fik børstet ham af osv. og han gjorde intet usædvanligt resten af dagen.

 

I morges så han så sådan ud: :megaked::megaked::megaked:

bassilberner-albums-bassil-picture13816-24032010039.jpg

bassilberner-albums-bassil-picture13814-24032010040.jpg

 

Så afsted afsted til skadestuen med kræet :megaked:

 

Her blev han meget grundigt undersøgt - faktisk så grundigt at de opdager at hans venstre øjes tryk er nede under 5 (normalen er 15-25) :shock:

 

Det betyder at der er begyndende betændelse i regnbuehinden og han skal på penicillin i 10 dage, have dryppet øjet i 30 dage :shock: og have prednisolon i 30 dage, inkl. nedtrapning :shock:

 

Det er så nu at jeg er glad for at jeg er begyndt at bruge Landbohøjskolen i stedet for den dyrlæge vi har i nærheden (ham kan jeg bare ikke lide, basta!) - da han med garanti (næsten) bare havde skyllet de øjne og sendt os hjem igen.. Så havde vi haft store problemer om et stykke tid..

 

Bassil ser efter besøget sådan her ud: :-D

 

bassilberner-albums-bassil-picture13815-24032010042.jpg

 

Han lyser grønt fordi de har undersøgt med noget farvehalløj..

Link til indlæg
Del på andre sites

Kæresten mente nu altså også at jeg nærmede mig panikstadiet :lol:

 

Kan sagtens forstå dig! :ae:

 

Jeg var faktisk også næsten kørt babu babu til dyrlægen med Møffe idag :genert:

 

Han havde lige været ude i haven for at tisse, snust lidt og så stod han i døren og kiggede på mig, med lidt fråde om munden og rystende underkæbe :shock:

 

Nåede at spørge helt panisk: "Møffe, hvad er der galt?!", hvorefter han dukkede hovedet ned og rensede sin pote. Ventede utålmodigt på, at han kiggede op igen - og så var der heldigvis ikke noget mere og har ikke været siden *tørrer sved af panden*

 

Han fik åbenbart bare lige en sjov idé :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Han havde lige været ude i haven for at tisse, snust lidt og så stod han i døren og kiggede på mig, med lidt fråde om munden og rystende underkæbe :shock:

 

Den hvor man ser ud som om man fryser, eller hvor det ligner at hunden står og små-mumler eder og forbandelser ? ;-)

 

Det gør Bassil osse ind imellem - ved sku ikke hvad det er :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den hvor man ser ud som om man fryser, eller hvor det ligner at hunden står og små-mumler eder og forbandelser ? ;-)

 

Det gør Bassil osse ind imellem - ved sku ikke hvad det er :vedikke:

 

Nej, ganske, ganske let - var overbevist om, at han var døden nær! :shock: Resultat af, at jeg dummede mig at lade ham gå løst rundt, når der er sat rottegift op i området :damn:

 

Måske kunne det ligne at han frøs, jo. Det gik STÆRKT og var bare sådan "let", altså, det var ikke meget, den vibrerede, men HURTIGT. Ingen eder eller forbandelse eller ord ville kunne nå at komme ud af den mund :mrgreen:

 

Puha, det må han aaaaldrig gøre igen :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ganske overbevist om at der skal betydelige mængder rottegift til for at gøre noget meget skadeligt ved 45 kilo hund? Ikke at det er sundt selvfølgelig - men alligevel..

 

Altså, rottefængeren sagde i hvert fald, at vi ikke skulle være bekymret - men jeg er ikke enig :genert: Så rotten så sent som idag :evil: De ser nu ellers søde ud, men altså :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha da, sikke en omgang, det var da godt I fik det opdaget :ae:

 

Ja - fik helt tårer i øjnene af at kigge på ham (altså ikke tudemarie-øjne, vel :engel:)

 

og hvor glad er jeg lige for min sygeforsikring lige nu :klap:.. Var der jo også i går og få noget til ørerne..

 

3000 kr. på to dage er sgu lige rigeligt til mit dankort :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja - fik helt tårer i øjnene af at kigge på ham (altså ikke tudemarie-øjne, vel :engel:)

 

og hvor glad er jeg lige for min sygeforsikring lige nu :klap:.. Var der jo også i går og få noget til ørerne..

 

3000 kr. på to dage er sgu lige rigeligt til mit dankort :genert:

 

Hvad kommer sådan noget af?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Det var noget af nogle uhyggelige øjne, at vågne op til :shock: Der havde vi nok også været på randen af panik og i røret til dyrlæge, på vores vej ud i bilen med hunden. Men ja, heldigt at I opdagede det andet i tide, så der kunne gøres noget inden det fik store konsekvenser for øjene. For tørre øjne i alt for lang tid, kan ødelægge dem, så hunden mister synet :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årrhh lille hunden da! Totalt held i uheld, ja jeg var altså også gået i chok tilstand, det kan du sagtens hilse din mand og sige :engel:

 

Hilsen mig som også er meget, meget glad for sygeforsikring lige i disse dage! 7.500 + foder blev det for Motors weekend, og vi skal kun betale 2500-2800 af dem - indsat stor pyyyyyh smiley :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad kommer sådan noget af?

 

De regner med at det er gruset i øjet, der har kickstartet det, men det kan også have andre grunde.

 

Jeg har læst mig til at et slag på/omkring øjet kan gøre det samme (og så den grimme grimme udgave, som er cancer et eller andet sted i kroppen).. :cry: - men det er det ikke, har jeg besluttet! :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

De regner med at det er gruset i øjet, der har kickstartet det, men det kan også have andre grunde.

 

Jeg har læst mig til at et slag på/omkring øjet kan gøre det samme (og så den grimme grimme udgave, som er cancer et eller andet sted i kroppen).. :cry: - men det er det ikke, har jeg besluttet! :cool:

 

Selvfølgelig er det ikke det :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst louise s

Så tror jeg sørme jeg så Bassil igår morges inde ved Landbohøjskolen :-D Jeg var selv på vej derind og så en stor fin berner på bagsædet af en "lidt mindre" rød bil, kunne ikke lade være med at smile af det store bamsede hovede i bagruden:mrgreen: Hvis det altså var jer:blink: Rigtig god bedring med ham iøvrigt:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så tror jeg sørme jeg så Bassil igår morges inde ved Landbohøjskolen :-D Jeg var selv på vej derind og så en stor fin berner på bagsædet af en "lidt mindre" rød bil, kunne ikke lade være med at smile af det store bamsede hovede i bagruden:mrgreen: Hvis det altså var jer:blink: Rigtig god bedring med ham iøvrigt:vuf:

 

Det var os :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

De regner med at det er gruset i øjet, der har kickstartet det, men det kan også have andre grunde.

 

Jeg har læst mig til at et slag på/omkring øjet kan gøre det samme (og så den grimme grimme udgave, som er cancer et eller andet sted i kroppen).. :cry: - men det er det ikke, har jeg besluttet! :cool:

 

Det må det ikke være, så det er det ikke, nej!

 

Det var savsmulden - og det giver jo heldigvis også glimrende mening ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...