Hop til indhold

At indsætte billede - ikke vedhæfte


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Gæst anne-marie
Det er en adresse til billedet - findes nemmest ved at højreklikke på billedet og vælge egenskaber. Herfra kan billed adressen (url) kopieres.

Jeg forstår det heller ikke, hvordan gøres det trin for trin?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår det heller ikke, hvordan gøres det trin for trin?

Så vidt jeg kan se, er billedet nød til at være online (altså på nettet, jeg tog mit fra fotoalbummet ;) )

Når du er inde på den side hvor billedet er, så højreklikker du bare på billedet og trykker på egenskaber. Der skulle så gerne være noget der hedder addresse/URL. Denne addresse skal du bare skrive ind, når du trykker på "indsæt billede" knappen ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så vidt jeg kan se, er billedet nød til at være online (altså på nettet, jeg tog mit fra fotoalbummet ;) )

Når du er inde på den side hvor billedet er, så højreklikker du bare på billedet og trykker på egenskaber. Der skulle så gerne være noget der hedder addresse/URL. Denne addresse skal du bare skrive ind, når du trykker på "indsæt billede" knappen ;)

 

Ja det virker ikke fra computeren, det skal være online enten andet sted på nettet, eller uploades til fotoalbummet her på forum.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Så vidt jeg kan se, er billedet nød til at være online (altså på nettet, jeg tog mit fra fotoalbummet ;) )

Når du er inde på den side hvor billedet er, så højreklikker du bare på billedet og trykker på egenskaber. Der skulle så gerne være noget der hedder addresse/URL. Denne addresse skal du bare skrive ind, når du trykker på "indsæt billede" knappen ;)

 

Ok, tak :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Admin, tænkte på... Kan man narre systemet ved at uploade billedet i et fotoalbum og så indsætte det i et indlæg - og så slette det fra albummet igen??? :mrgreen:

 

Du kunne jo også benytte denne metode, hvis den med fotoalbummet er liiiidt for smart ;-):mrgreen:

 

Du kan f.eks bruge http://imageshack.us/

- du behøver ikke indtaste din mail eller registere eller andet

 

1) Vælg dit billed i gennemse - tryk host it - Forskellige muligheder kommer frem

2) Fjern flueben i include details

3) Marker og kopier link i hotlink for forums

4) Indsæt herinde og vupti

 

hundsoverok5.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Nu har jeg siddet og prøvet. Jeg sguette få det til at virke.:blink:

 

Så er det jeg spørger. HVORFOR SKAL DET VÆRE SÅ BESVÆRLIG ?.

 

Kan det ikke laves, så det bliver lige så simpel som på det gamle forum ?.:)

Jo, du skal bare rulle lidt ned under indlægget, der er noget der hedder opload filer, det trykker på, så kan du hente dine billeder fra egen computer :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Nu har jeg siddet og prøvet. Jeg sguette få det til at virke.:blink:

 

Så er det jeg spørger. HVORFOR SKAL DET VÆRE SÅ BESVÆRLIG ?.

 

Kan det ikke laves, så det bliver lige så simpel som på det gamle forum ?.:)

Du skal bare rulle lidt ned af siden, der står opload filer, der kan du sætte billeder ind :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Så fik jeg dobbeltpostet pga en fejl, jeg fik et tomt vindue, og da jeg gik tilbage til min indlæg var det væk, og jeg måtte skrive det igen, men så var det første alligevel postet :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...