Hop til indhold

En dejlig tur


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jeg elsker at min hund er ved at blive voksen :lun:

 

 

Vågnede kl 6:30 fresh, vi skal til Århus i dag. Jeg bestemte mig for at sove længe, så blev liggende, men kl 8 og efter en hørmer af en hundeprut stod jeg op. Kl 8:30 gik jeg med Aslan.

 

egentlig ville jeg bare lige...en kort tur....

 

Men altså hvor var solen bare lækker. varmende. Vinden der brisede, total forår :lun:

 

Så da min planlagte korte tur kom til ende og jeg skulle gå til venstre, kom jeg til at gå til højer, og besluttede at når vi kom ned til vejen ville jeg gå til højer og hjem, men 6 ben fortsatte over fodgængerfeltet, ned mod søen.

 

Folk smilede og bilerne kiggede og børnene sang.

 

Beaglen tæven vi gik forbi gik total amok på Aslan, og Aslan... ja før i tiden ville han pibe højlydt fra han fik øje på hunden til den var ude af synvinkel.

 

Men ikke denne gang, der peb an først EFTER hunden var kommet forbi os, og kom ud af sin selvmedlidenhed rimelig hutig :banan::banan::banan:

 

 

da vores omgangslreds er lille og uden børn er aslan ikke vant til børn, dette er noget der skal takles og sikkert også hoppes på :mrgreen: Så jeg havde stor frustration over at dagpleje moderen som vi gik forbi, lod den ene pige hoppe afsted mod os.

 

Og Aslan?

 

Tjae, man er vel ved at være voksen stirrede på den underlig skabning der lavede underlige bevægelser, og så luntede han videre :banan::banan:

 

 

Men hvor er det en skøn dag i dag, lunt og sol :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder rigtig godt :5up:

Vinnie og jeg havde også en dejlig forårstur i går eftermiddags - indtil der kom en rigtig dum knallertkører, som absolut skulle sætte farten ned til ingenting OG GLO VINNIE DIREKTE IND I ØJNENE :evil: medens han passerede.

De fleste hunde ville have kunne stå for den fristelse, og Vinnie kan da slet ikke :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...