Hop til indhold

golden retriever han til parring søges


Gæst lucy
 Share

Recommended Posts

Hvis det er "ægte uden tavle" så kan der ikke komme anden tavle på hvalpene end den man selv laver.

 

Tænker i øvrigt nogle gange på hvor udbredt det med at lave egne tavler er? Og om hvilke tavler man reelt kan stole på? Er der nogen stamtavleførende organisationer der er knap så pålidelige som andre?

Men hvis vi forestiller os at moderen og faderen har tavle, som Unknown99 startede med at skrive, forstår jeg ikke hvorfor hvalpene ikke er med tavle?

 

Man kan selvfølgelig lade være med at få lavet en til dem, men prøver bare at finde ud af hvad han mente - så er det lidt nemmere at kommentere på :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Men hvis vi forestiller os at moderen og faderen har tavle, som Unknown99 startede med at skrive, forstår jeg ikke hvorfor hvalpene ikke er med tavle?

 

Man kan selvfølgelig lade være med at få lavet en til dem, men prøver bare at finde ud af hvad han mente - så er det lidt nemmere at kommentere på :-)

 

Tror (men uden at vide!) at der tænkes på det med vis moder har tavle i eks. DRU og fader i DHL så kan man stadig påvise slægtskab selvom man ikke giver hvalpene tavle (i den tænkte situation forstår jeg så ikke hvorfor man ikke laver tavle, da begge nævnte så vidt jeg ved anerkender hinanden)?

 

Ved ikke hvad han mente - så lader den stå til ham at forklare. Så venter jeg med selv at finde på forklaringer :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis begge har tavle i DKK, men man gider ikke gå på udstilling og få dem avlsgodkendt? HD-fotograferet? Eller andre krav der evt. måtte være, så kan hvalpene ikke få tavle.

 

Absolut også en mulighed (der er set alt for mange gange før!).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Tror (men uden at vide!) at der tænkes på det med vis moder har tavle i eks. DRU og fader i DHL så kan man stadig påvise slægtskab selvom man ikke giver hvalpene tavle (i den tænkte situation forstår jeg så ikke hvorfor man ikke laver tavle, da begge nævnte så vidt jeg ved anerkender hinanden)?

 

Ved ikke hvad han mente - så lader den stå til ham at forklare. Så venter jeg med selv at finde på forklaringer :blink:

 

Det var det jeg mente.. ;) men også som petrine er inde på, så kan det også være en faktor der gør at hvalpene ikke får tavle på.. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...