Hop til indhold

Samojedhvalpe (billeder)


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Jeg lovede jo at poste nogle billeder efter mit besøg hos en masse skønne hvide uldtotter.

 

Selve fotograferingen gik forbløffende godt... også selvom det var første gang at jeg skulle prøve at tage opstillede billeder af hvalpe (også lidt legebilleder)... Men hvor var de dejlige. At blive hvalpeskruk KAN ikke undgåes..:lol:

 

Billederne er gevaldig nedskaleret, så de er ikke super skarpe... håber i bære over med mig.:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
De er bare nuttede:5up:. Hvilken af dem er til dig:roll:..

Ps. Der er kun 4 uger til vi skal bestille en line mere:banan:

 

Igen af disse vatkugler er til mig... der skal jeg vente noget tid endnu... jeg prøver at beherske mig:lol::klap:.

 

Jammen altså... i siger bare til.:5up:.. og tillykke med familie forøgelsen.:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun: Nøøjj hvor er de søde, ja man bliver helt skruk :lun:

:banan:Det må jeg også gerne blive nu, hvor min kære mand har fået overtalt mig til en hund mere, ;-) det var vist ikke så svært :blink:

 

Rigtig gode billeder du tager, vi kan lige køre forbi med lille vapsen når vi henter ham, så kan du jo snuppe et par super billeder, mens vi kigger og nusser Freya :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
:lun: Nøøjj hvor er de søde, ja man bliver helt skruk :lun:

:banan:Det må jeg også gerne blive nu, hvor min kære mand har fået overtalt mig til en hund mere, ;-) det var vist ikke så svært :blink:

 

Rigtig gode billeder du tager, vi kan lige køre forbi med lille vapsen når vi henter ham, så kan du jo snuppe et par super billeder, mens vi kigger og nusser Freya :-D

 

Jammen det kan vi sagtens finde ud af.:mrgreen:... ellers, kommer i til Hillerød med bette-manden (som gæste hund)??.. for så kan jeg jo tage lidt stå og hoved billeder af ham der??....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jammen det kan vi sagtens finde ud af.:mrgreen:... ellers, kommer i til Hillerød med bette-manden (som gæste hund)??.. for så kan jeg jo tage lidt stå og hoved billeder af ham der??....

 

:-D Det kunne vi måske godt, men det er jo li'som en lille omvej fra fyn til nodjylland :hmm:Der ligger også en bro i vejen ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
:-D Det kunne vi måske godt, men det er jo li'som en lille omvej fra fyn til nodjylland :hmm:Der ligger også en bro i vejen ;-)

 

Jammen tænkte på DKK udstillingen i maj.. jeg skal nemlig der over, og der plejer at være gode græsarealer til at tage billeder på. Men har i fået ham hjem på det tidspunkt??

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal ikke til udstillingen i Maj, det er ikke alle Dkk udstillinger vi tager på.

Lille vapsen får vi omkring 1 maj, der er lige en komfirmation der skal overståes først, sådan en lille fyr kan jo ikke være alene når man lige er kommet hjem, så datoen er ikke helt fastlagt endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Vi skal ikke til udstillingen i Maj, det er ikke alle Dkk udstillinger vi tager på.

Lille vapsen får vi omkring 1 maj, der er lige en komfirmation der skal overståes først, sådan en lille fyr kan jo ikke være alene når man lige er kommet hjem, så datoen er ikke helt fastlagt endnu.

 

Jammen altså hvor bliver det spændene..

 

Ja alle de konfirmationer her i foråret kan ofte komme lidt i vejen.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...