Hop til indhold

Hunde i sengen...


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

What doesn´t kill you, makes you stronger. Så mon ikke vi skal lade være med at blive for hysteriske. I rigtig gamle dage sov vi sammen med køer, grise, geder... and what have you... og det gik alligevel.

 

Thailo er en god kilde til at holde mit imunforsvar på dupperne og det får han lov til at forblive. Ingen hund ud af sengen på den konto, her hos mig.:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
What doesn´t kill you, makes you stronger. Så mon ikke vi skal lade være med at blive for hysteriske. I rigtig gamle dage sov vi sammen med køer, grise, geder... and what have you... og det gik alligevel.

 

Thailo er en god kilde til at holde mit imunforsvar på dupperne og det får han lov til at forblive. Ingen hund ud af sengen på den konto, her hos mig.:)

 

Heller ikke her :lol:

 

Jeg er holdt op med at læse dameblade, og gudskelov skånner det mig så også for at læse alle de der små artikler om, ''at forskere har påvist/undersøgelser viser...'' osv., der bliver bragt, det gør faktisk livet lidt lettere ;)

 

Politiken udgør ikke samme fare :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Fandt lige denne artikel på nettet: http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article1324714.ece

 

Har lige læst den igennem, og Oscar ryger absolut ikke ud af sengen af den grund... Men vi er jo heller ikke syge eller svagelige.

Lexus ryger sq heller ikke ud af hverken køkken, seng eller soveværelse ;)

Jeg er 99,99% sikker på den eneste som ville kunne blive smittet med noget, her i huset er en evt. ubuden gæst:twisted: ;):lol:

 

Skulle jeg have været smittet med et eller anden fra en hund ville jeg nok være blevet det for mange år siden...I min barndom løb hundene rundt i kostald og svinestald om aftenen som de inde hos min i min lille seng og på gulvet.

Når mine forældre var i byen og jeg der var en barnepige, og jeg var kommet i seng fandt barnepigen ret hurtigt ud af at hun bare skulle lade mig og hundene være, de passede rigtig godt på mig! :lol: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan altså heller ikke se at hunden er en større "bakteriebombe" om natten end om dagen :confused: Så hvis man skal undgå den enorme smitterisiko som den udgør :shock: bør den jo bo konsekvent i en hundegård uden menneskelig kontakt ;-) Mht. køkkenet så spiser hun ganske vist derude (når hun altså får mad i sin skål) og drikker også der, men eftersom jeg ikke spiser eller laver mad på gulvet og Noomi stadig er for lille til at gå på køkkenbordet, så forventer jeg en 100% overlevelsesfrekvens på trods af at hun jævnligt kommer der... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mollie-vuffer

Mine hunde er nu ikke oppe i sengen. Kun når de hopper efter jeg er faldet i søvn. De ved godt at de kan hoppe derop om morgenen når kæresten er kørt på arbejde.

Men de er i sofaen og putter sammen med mig på sofaen under tæppet.

Og jeg er mere bange for de træder på mig end jeg er for deres bakterier.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...