Hop til indhold

E kuldet


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Altså er det bare mig, eller mangler vi ikke nogle billeder af babyerne? Nu når de er blevet 4 uger??:vedikke:

 

Du har ret, det var ikke mange billeder det blev til :fornaermet: - men de er der trods alt :lun:

 

http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/14646-e-kuldet-27.html#post382655

 

http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/14646-e-kuldet-27.html#post382656

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 350
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Åh jeg skulle have læst det med fed :megaked:

 

 

 

jeg var jo lige ved at nedsmelte i hjernen da jeg så de billeder :lun: kæææft hvor er de cute - måske der alligevel godt liiiiige kunne blive plads til en lillebitte aussiehvalp herhjemme :genert:

 

Ja, bare en lille en, så bemærker I næsten ikke, at den er der. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage
Åh jeg skulle have læst det med fed :megaked:

 

 

 

jeg var jo lige ved at nedsmelte i hjernen da jeg så de billeder :lun: kæææft hvor er de cute - måske der alligevel godt liiiiige kunne blive plads til en lillebitte aussiehvalp herhjemme :genert:

 

det samme var ved at ske her :lun: ham Eywon må dælme gerne flytte ind her, han er da for lækker. Ham, Frodo og Elessar er personligt mine favoritter hvis jeg skulle tage efter udseende.

 

Nu skal vi ikke have flere hunde, men når vi en gang skal have en ny, ja så lure jeg lidt på om det skal være en Aussie næste gang. Jeg syntes det lyder som en rigtig lækker hund, der er god og fornuftig at arbejde med og så er de jo gudesmukke. Nu ved jeg slet ikke om en Aussie vil passe hjem til os, men det er da værd at undersøge nærmere en gang.

 

Og forresten ang. det med hanhunde og tæver, så foretrækker jeg helt klart selv hanhunde. Så kan slet ikke forstå at der ikke melder sig nogle der kan tilbyde ordentlige hjem til de små drenge.

 

Super lækre hvalpe :lun::lun: held og lykke med at finde gode hjem til dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

det samme var ved at ske her :lun: ham Eywon må dælme gerne flytte ind her, han er da for lækker. Ham og Elessar er personligt mine favorit hvis jeg skulle tage efter udseende. Men Elessars personlighed er jeg ikke sikker på ville pase til mig.

 

Nu skal vi ikke have flere hunde, men når vi en gang skal have en ny, ja så lure jeg lidt på om det skal være en Aussie næste gang. Jeg syntes det lyder som en rigtig lækker hund, der er god og fornuftig at arbejde med og så er de jo gudesmukke. Nu ved jeg slet ikke om en Aussie vil passe hjem til os, men det er da værd at undersøge nærmere en gang.

 

Og forresten ang. det med hanhunde og tæver, så foretrækker jeg helt klart selv hanhunde. Så kan slet ikke forstå at der ikke melder sig nogle der kan tilbyde ordentlige hjem til de små drenge.

 

Super lækre hvalpe :lun::lun: held og lykke med at finde gode hjem til dem.

 

Eywon er en tæve, så du må nøjes med Elessar :mrgreen:

 

Selvom jeg nu også gerne tog ham sammen med den tæve jeg skal have :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussie Aslan

:banan:TAAAKKK - jamen det var bare mig så (-;

 

ÅH jeg er vild med dem allesammen!! Det er et fantastisk kuld!! Kan ikke vente med at komme og se dem!

 

Der er booket helt op fredag og søndag ikke??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage
Eywon er en tæve, så du må nøjes med Elessar :mrgreen:

 

Selvom jeg nu også gerne tog ham sammen med den tæve jeg skal have :lun:

 

He he når for søren, det havde jeg ikke lige tænkt på :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage
Jeg tror, at vi er flere, der har fået Aussien med ind i overvejelser omkring næste hund :blink:

 

Jeg vil lige sige at jeg overvejede racen inden denne hvalpetråd stårtede. Men den gør mig bestemt ikke mindre interesseret i racen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Men ham Eddie er da lidt af en charmetrold

 

Det bliver spændende, at komme og gramse Jeg følger en veninde's border collie kuld på webcam. De er vist ca en uge gamle nu.. Nøj de er små og nuser

To be honest, så er han også min favorit :lun: – han er bare sådan en charmende og kæk lille balademager, fuld af gå-på-mod og temperament, men er ikke hysterisk …. Men han er desværre en hanhund og tilmed en sort en af slagsen. En god hund har ingen farve, men når man har 2 sorte og blue merle, så ville lidt farvevariation være dejligt

Du siger bare en dag du (og Luna?) kan komme :blink:

 

Og hvem er det så? Fortæl, fortæl!

 

Jeg kan godt tage Dragon, Echo og Hazel. Det bliver da ikke for meget at holde styr på, vel?

Jamen det bliver ikke Echo. Jeg vil LP på højt plan og hun er en smule mere uafhængig end de to andre tøser. Riddle er bare skøn og bliver en kanon familie/arbejdshund, men jeg tror ikke vores kemi kommer til at holde til arbejde på topplan. Det samme gælder for Dragon – også er det jo to hanhunde.

 

Kan du ikke smide Elessar med i handlen? For han er altså virkelig også bare for lækker

Det er han, indebegrebet af nuttethed! … men mon ikke en pige alene er en rimelig god handel? :blink:

 

 

- måske der alligevel godt liiiiige kunne blive plads til en lillebitte aussiehvalp herhjemme

Du siger bare til – er sikker på den lille tøsepige vil elske en lillebror :slem: :engel:

 

og så har de vist fundet ud af at lave ulykker og spise dugen

åh ja, de er alle vegne nu og intet er sikkert, hverken sko, gulvtæpper, potteplanter … eller for den sags skyld ens fødder! :shock::lol:

 

Havde verdens bedste drøm i nat, havde købt en lille merle Aussie hvalp som lignede Elessar så meget at det næsten var creepy.. Tror Bitten havde lugtet lunten, hun vækkede mig i hvert fald xD

Uha det er ikke godt … eller? :hmm:

Har en hvalpekøber som havde 2 Aussier og som ikke skulle have flere hunde. Så drømte hun om en blue merle hanhund med specielle aftegn – og som hed Holger … og et par dage efter så hun ham på min hjemmeside. Og ja … nu bor han hos dem, og sørme om ikke lille søster flyttede ind et års tid efter :mrgreen:

 

Der er booket helt op fredag og søndag ikke??

Fredag kan jeg desværre ikke klemme flere ind, men søndag når jeg har været i Hillerød ville være fin :klap:

 

Undskyld, men er du ved at give min hvalp væk ? Og jeg som endda ville betale for dyret !!!!

Hov, det må du undskylde Zaz-zaz, jeg havde helt overset at du stod på min hvalpeliste :genert::mrgreen::lol:

 

Altså hvad man ikke glemmer når man bliver lidt oppe i årene :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

To be honest, så er han også min favorit :lun: – han er bare sådan en charmende og kæk lille balademager, fuld af gå-på-mod og temperament, men er ikke hysterisk …. Men han er desværre en hanhund og tilmed en sort en af slagsen. En god hund har ingen farve, men når man har 2 sorte og blue merle, så ville lidt farvevariation være dejligt

 

Du siger bare en dag du (og Luna?) kan komme :blink:

 

Luna kommer gerne med:-D Må hun godt det allerede nu?

 

Det er mere, hvornår du kan.. Jeg render jo bare herhjemme og triller tommelfingre. Men hvis det er eftermiddag/aften, så dur tirsdage og torsdage ikke, der spiller min far bowling og bruger selv bilen:lol:

 

Jeg ved at Fox gerne vil med, så hende kan jeg samle op på vejen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

To be honest, så er han også min favorit :lun: – han er bare sådan en charmende og kæk lille balademager, fuld af gå-på-mod og temperament, men er ikke hysterisk …. Men han er desværre en hanhund og tilmed en sort en af slagsen. En god hund har ingen farve, men når man har 2 sorte og blue merle, så ville lidt farvevariation være dejligt

 

Du siger bare en dag du (og Luna?) kan komme :blink:

 

 

Jamen det bliver ikke Echo. Jeg vil LP på højt plan og hun er en smule mere uafhængig end de to andre tøser. Riddle er bare skøn og bliver en kanon familie/arbejdshund, men jeg tror ikke vores kemi kommer til at holde til arbejde på topplan. Det samme gælder for Dragon – også er det jo to hanhunde.

 

Det er han, indebegrebet af nuttethed! … men mon ikke en pige alene er en rimelig god handel? :blink:

 

 

 

Du siger bare til – er sikker på den lille tøsepige vil elske en lillebror :slem: :engel:

 

 

åh ja, de er alle vegne nu og intet er sikkert, hverken sko, gulvtæpper, potteplanter … eller for den sags skyld ens fødder! :shock::lol:

 

 

Uha det er ikke godt … eller? :hmm:

Har en hvalpekøber som havde 2 Aussier og som ikke skulle have flere hunde. Så drømte hun om en blue merle hanhund med specielle aftegn – og som hed Holger … og et par dage efter så hun ham på min hjemmeside. Og ja … nu bor han hos dem, og sørme om ikke lille søster flyttede ind et års tid efter :mrgreen:

 

 

Fredag kan jeg desværre ikke klemme flere ind, men søndag når jeg har været i Hillerød ville være fin :klap:

 

 

Hov, det må du undskylde Zaz-zaz, jeg havde helt overset at du stod på min hvalpeliste :genert::mrgreen::lol:

 

Altså hvad man ikke glemmer når man bliver lidt oppe i årene :mrgreen:

 

Jeg har lige erfaret, at det der...det er noget jeg kan skrive under på er sandt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nusset hval-pee - jeg har nusset hvalpeee :banan: :klap: ...og stuuure skøde hunde og hvalpe og sture skøde hunde og mere hvalpe og og og SUK OG SMELTE ! :lun: :lun: :lun:

huskede du at tage en med til mig?????

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...