Hop til indhold

E kuldet


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

  • Svar 350
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Aussies for ever
Jeg er her ikke så meget med kommentarer og sådan... Det er ikke af uvelje, men fordi jeg har bortvist mig selv fra denne tråd. Ellers ender det bare med at jeg forsøger at reservere en aussie han, og det ville jo ikke fungere :genert:

Hvorfor ikke? :engel:

 

Med det som jeg kender til dig herfra er jeg sikker på at du kunne den et meget bedre hjem end dem som har henvendt på knægtene de sidste dage :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor ikke? :engel:

 

Med det som jeg kender til dig herfra er jeg sikker på at du kunne den et meget bedre hjem end dem som har henvendt på knægtene de sidste dage :mrgreen:

Tak :kys: men det duer bare ikke. Jeg har ikke tid til en hvalp nu, og jeg kan ikke tage ferie sådan lige foreløbigt, og min bil er ikke stor nok til at tranportere 2 store hunde og... Nej, dutter ikke... Om et års tid eller to, måske. Men ikke nu :megaked:

 

Amocca med en Aussie, that could work :5up: og så kan jeg nasse på hvalpedejligheden ved lejlighed :klap:

Amocca, what say you? Du vil meeeget hellere have en Aussie end en blanding! Ik!?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Tak :kys: men det duer bare ikke. Jeg har ikke tid til en hvalp nu, og jeg kan ikke tage ferie sådan lige foreløbigt, og min bil er ikke stor nok til at tranportere 2 store hunde og... Nej, dutter ikke... Om et års tid eller to, måske. Men ikke nu :megaked:

 

Amocca med en Aussie, that could work :5up: og så kan jeg nasse på hvalpedejligheden ved lejlighed :klap:

Amocca, what say you? Du vil meeeget hellere have en Aussie end en blanding! Ik!?

Det var også kun for sjov :blink: ... man skal sørme ikke presse nogle til at købe hund.

 

For mange år siden prøvede en opdrætter at presse godt for at vi (den gang min mor og jeg) skulle købe en hvalp, selv om vi flere gange sagde at vi kun undersøgte racer for der måtte ikke være hund i den lejlighed.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var også kun for sjov :blink: ... man skal sørme ikke presse nogle til at købe hund.

Í know :-) men jeg ér da fristet. Omvendt synes jeg bare at en god portion af at være god hvalpekøber/hundeejer, ligger i erkendelsen om hvad man kan og ikke kan tilbyde.

Jeg vil rigtigt gerne have en Aussie, men jeg kan ikke forsvare at få en nu, bare fordi jeg er skruk :oops:

 

For mange år siden prøvede en opdrætter at presse godt for at vi (den gang min mor og jeg) skulle købe en hvalp, selv om vi flere gange sagde at vi kun undersøgte racer for der måtte ikke være hund i den lejlighed.

Hmm... god opdrætter alligevel :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussie Aslan

:hjerte:Ja Frodo er virkelig også min favorit....

 

Jeg tror desværre ikke at det er muligt at komme op og se hvalpene denne gang.... der er 3-4 favoritter jeg tror jeg kommer til at putte i lommen på vej ud.... :oops: åååhhh bare man skulle have sig en lille aussie-baby! Det er alt for længe siden, hvor er i bare heldige jer der skal have en af disse skønheder boende!! BARE det var mig!!

 

Min agility hund er jo gået på pension.... så jeg MANGLER jo en..... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hjerte:Ja Frodo er virkelig også min favorit....

 

Jeg tror desværre ikke at det er muligt at komme op og se hvalpene denne gang.... der er 3-4 favoritter jeg tror jeg kommer til at putte i lommen på vej ud.... :oops: åååhhh bare man skulle have sig en lille aussie-baby! Det er alt for længe siden, hvor er i bare heldige jer der skal have en af disse skønheder boende!! BARE det var mig!!

 

Min agility hund er jo gået på pension.... så jeg MANGLER jo en..... :genert:

 

Jamen så skal du da også bare have én :slem: Hvor svært kan det være :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ville også passe så godt med den hvalp jeg har bestilt til Amocca xD

 

Amocca med en Aussie, that could work :5up: og så kan jeg nasse på hvalpedejligheden ved lejlighed :klap:

Amocca, what say you? Du vil meeeget hellere have en Aussie end en blanding! Ik!?

 

En lille aussie-dreng til Amocca. :lun:

 

Amocca, det kan KLART anbefales med to hunde, så snup du hellere en af de dejlige drenge, mens du har chancen. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...