Hop til indhold

Hvalpelegestue


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor

I aftes på "gul stue" havde Noomi og Lille Pelle det skægt - med hver deres syssel, som man kan se af fotoet. Noomi er meget interesseret i guffer i græsset og Lille Pelle er interesseret i en helt anden form for "guf"..

 

Noomi (eller hedder hun nu Nomse?) var legeglad med Lille Pelles tilnærmelser...

Link til indlæg
Del på andre sites

I aftes på "gul stue" havde Noomi og Lille Pelle det skægt - med hver deres syssel, som man kan se af fotoet. Noomi er meget interesseret i guffer i græsset og Lille Pelle er interesseret i en helt anden form for "guf"..

 

Noomi (eller hedder hun nu Nomse?) var legeglad med Lille Pelles tilnærmelser...

 

Nollikes problem med at Noomi ikke gør sig selv ren var da ihvertfald løst den dag.

 

Jeg var lige ved at tro at I var fulde af løgn, da jeg så Pelle. Han var da ikke en lille usikker hvalp. Er det ikke dejligt at se ting lykkes?. Jeg må jo tage hatten af for jer allesammen, for et eller andet rigtigt må I jo have gjort.

 

Legestuen er rigtig hyggelig og der er en god og afslappet atmosfære, hvor folk samtidig lærer noget godt fra start af. Det kan anbefales. Tager du løbende hvalpe ind på holdet?.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Nollikes problem med at Noomi ikke gør sig selv ren var da ihvertfald løst den dag.

 

Fniiiseee.. Åh ja hun kom ren herfra i aftes!

 

Jeg var lige ved at tro at I var fulde af løgn, da jeg så Pelle. Han var da ikke en lille usikker hvalp. Er det ikke dejligt at se ting lykkes?. Jeg må jo tage hatten af for jer allesammen, for et eller andet rigtigt må I jo have gjort.

 

Tak skal du have.

 

Legestuen er rigtig hyggelig og der er en god og afslappet atmosfære, hvor folk samtidig lærer noget godt fra start af. Det kan anbefales.

 

Stort set en salgsannonce :)

 

Tager du løbende hvalpe ind på holdet?.
quote]

 

Ja, hvis de passer ind. Der starter en cockerhvalp om et par uger, det er Nadias..

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Stort set en salgsannonce :)

Nej da. Det var bare et godt råd til andre der har hvalpe. :blink:

 

Ja, hvis de passer ind. Der starter en cockerhvalp om et par uger, det er Nadias..

Ha, så skal du selv til at lave arbejdet hva`?. *GGG* Så må vi håbe din hals får det bedre nu hvor du mister dine undertekster. Og god bedring både til dig og Pelle,.... og bilen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Ha, så skal du selv til at lave arbejdet hva`?. *GGG*

 

Ja, det er egentligt for dårligt ikk?

 

Så må vi håbe din hals får det bedre nu hvor du mister dine undertekster.

 

 

He he he, det var GODT at have nadia til at "tekste" i går :P

 

Og god bedring både til dig og Pelle,.... og bilen.
quote]

 

Tak skal du have - og til din lille fod

Link til indlæg
Del på andre sites

I aftes på "gul stue" havde Noomi og Lille Pelle det skægt - med hver deres syssel, som man kan se af fotoet. Noomi er meget interesseret i guffer i græsset og Lille Pelle er interesseret i en helt anden form for "guf"..

 

Noomi (eller hedder hun nu Nomse?) var legeglad med Lille Pelles tilnærmelser...

 

Ja man kan da ikke fortænke ham i at synes at hun er lækker :lol: Men måske alligevel liiiige ung nok til at forstå hvad han vil ;-) Eller også var frikadellerne bare mere fristende. :lol:

Men hold da op, hvor var det en kæmpe forvandling der var sket med ham!!! Det var da helt vildt! Noomi/Nomse blev vist også overrasket, for hun startede med at lægge sig ned og slikke ham lidt ved munden, men måtte hurtigt ændre opfattelse af hvordan han skulle takles... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...