Hop til indhold

Luna som tyv


Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg sidder herinde i stuen og kigger på HF, og Bo er ude i garagen, hoveddøren står åben og Luna løber lidt frem og tilbage i mellem os.

 

Tidligere i dag gemte jeg et tørret kallun ben ude i haven, og pludselig kom Luna løbende ind med det, og gik hen i sit bur og spiste det.

 

10 minutter senere dukkede hun op med endnu et ben, og jeg tænkte ikke nærmere over det, og hun spiste det igen i sit bur. Men 10 minutter senere dukkede hun igen op med et ben :confused:

 

Jeg går så over i garagen, hvor jeg kan se at Luna har fundet den sæk med 7 kilo tørret Kallun i, og den har hun så åbenbart tænkt sig at tømme i aften :klap:

 

Så nu har jeg bedt manden om at sætte sækken op på en hylde så Luna ikke kan nå den længere, for ellers får hun da vist ondt i maven :lol:

Redigeret af Lonny
Link til indlæg
Del på andre sites

Hehehe, hun er da snedig:lol::lol:

 

Ja, og det mest smarte var at hun ikke gik direkte i posen når hun kom ud i garagen, hun luskede rundt indtil Bo ikke kiggede, og først der stjal hun benet. Og da vi begge stod derude, så tog hun slet ikke nogen ben, så jeg er ret sikker på at hun godt var klar over at det ikke var meningen det skulle være et tag selv bord :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Var der ikke noget med at hun fik en godbid hver gang hun frivilligt gik ind i sit bur ?? (som en del af sin burtræning)

Når du så sidder der på HF så må hun jo selv sørge for det... IK ???

 

 

:5up: Smart Luna... dyyyyygtiiiiig pige :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Var der ikke noget med at hun fik en godbid hver gang hun frivilligt gik ind i sit bur ?? (som en del af sin burtræning)

Når du så sidder der på HF så må hun jo selv sørge for det... IK ???

 

 

:5up: Smart Luna... dyyyyygtiiiiig pige :klap:

 

Så det var derfor, hun vedligeholdt bare træningen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha :lol: seje Luna :lol: Bjørn siger du skal være heldig med hun ikke bare spiser dem ude i haven for så var hun da fortsat uden nogle havde opdaget det :lol:

 

Øj, en racermave hun ville have haft hvis hun havde ædt 7 kilo tørret kallun :shock:

 

Bjørn har da helt ret i at det var heldigt hun slæbte dem med ind i sofaen, for ellers skulle vi da vist have rendt med hende hele natten :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...