Hop til indhold

Dyrlæge i Midt jylland


Gæst Rikke Bruun
 Share

Recommended Posts

Gæst Rikke Bruun

Jeg bor ved Viborg og ønsker at finde en god dyrlæge, efter igen at have været igennem et træls forløb hos vores nuværende.

 

Nogle som kan anbefale en god dyrlæge i midtjylland????

 

Håber nogle kan hjælpe

 

Mvh

 

Rikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har i sin tid været glad for Center Dyreklinik, og ved af flere der gladeligt benytter sig af den. Men har selvfølgelig ingen idé om, hvorvidt det er den du ikke er tilfreds med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Rikke Bruun

Tak for jeres anbefalinger - men det er centerdyreklinik, der har fejlbehandlet vores hund, som vi så desværre ikke har længere..... Så min tillid til deres kompetance er totalt forsvundet.

 

Vi har tidligere brugt dyreklinikken i Skive, men ved ikke hvor opdateret de pt. er med nyt udstyr osv.

 

Mvh

 

Rikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan varmt anbefale dyrlæge Anders Mikkelsen på Viborgvej i Herning. Han har oprettet egen klinik her indenfor det seneste år, og jeg har ikke været derinde og set udstyret mv.

 

Jeg ved bare, at da jeg havde en kat derinde som jeg absolut ikke kunne finde ud af hvad fejlede, gjorde han virkelig alt for at finde ud af det - når noget ikke virkede fik jeg fx en gratis konsultation, ja en enkelt gang endda en gratis røntgenundersøgelse.

 

Det er jo et stykke fra Viborg, men man kan vel altid ringe og få en snak. :-D

 

Dyrlæge Mikkelsen - Viborgvej 86 - 7400 Herning

 

Nå ja, så må jeg hellere anbefale min egen dyrlæge også - de bliver jævnligt opdateret med nye kurser, metoder mv. og er rigtig dygtige efter min mening.

 

Herning Dyrehospital

 

På deres hjemmeside står der også en del om deres udstyr mv. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan varmt anbefale dyrlæge Anders Mikkelsen på Viborgvej i Herning. Han har oprettet egen klinik her indenfor det seneste år, og jeg har ikke været derinde og set udstyret mv.

 

Jeg ved bare, at da jeg havde en kat derinde som jeg absolut ikke kunne finde ud af hvad fejlede, gjorde han virkelig alt for at finde ud af det - når noget ikke virkede fik jeg fx en gratis konsultation, ja en enkelt gang endda en gratis røntgenundersøgelse.

 

Det er jo et stykke fra Viborg, men man kan vel altid ringe og få en snak. :-D

 

Dyrlæge Mikkelsen - Viborgvej 86 - 7400 Herning

Ham har jeg haft fat i en enkelt gang som dyrlægevagt. Han kendte mig ikke, vi var i sommerhus og skulle bruge vejledning asap.

Han var venlig og mild og tog sig virkeligt god tid til at hjælpe. Det hele foregik lige før midnat og blev klaret over telefonen, så han tjente ikke engang noget på det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan anbefale Herning Dyrehospital, hos deres dyrlæge Jesper!

Han er den bedste dyrlæge jeg nogensinde har haft til mine hunde. Jeg skiftede dyrlæge en del gange med Sitto, fordi hun var angst og jeg har været utilfreds med flere dyrlægers behandling af hende - men så mødte vi Jesper. Han er fuldstændig nede på jorden og har al den tid man har brug for. Han skal ikke skynde sig og han snakker ikke bare til ejeren - men også til hunden. Han lod også altid Sitto se og undersøge de ting han skulle bruge, så hun kunne se det ikke var farligt. Og i sin utryghed kunne Sitto godt finde på at vise sit gebis, andre dyrlæger har straks ville have mig til at holde Sittos hoved fast så hun ikke var i nærheden af dem, hvilket gjorde hende endnu mere utryg - Jepser tog det altid med ophøjet ro, for hun bed aldrig, viste kun tænder, så Jepser snakkede bare til hende og sagde det var en fjollet idé, for han ville slet ikke gøre hende noget ondt - kun hjælpe hende. :lun:

 

Det var også Jesper der i februar var med til at sende Sitto over regnbuebroen *RIP* :megaked: men hun fik den smukkeste afsked. Jesper havde al den tid vi havde brug for. Han forklarede os hvad der skulle ske, vi sad på gulvet med Sitto mens hun lå i sin kurv - Jesper var hos os hele tiden og bekræftede os flere gange i at det var det rette, men han var "glad" for at se at vi var så kede af det - for så vidste han også at vi virkelig har kæmpet alt hvad vi kunne for Sitto og at vi elsker hende enormt højt! Så havde han ro i sjælen, når han vidste at vi havde kæmpet alt hvad vi kunne og at han kunne se at det var et kæmpe tab for os - for som han sagde, så vidste han at hunden har haft det godt. Han hader når ejeren virker helt kold, for så tænker han om den hund mon har haft det godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har i sin tid været glad for Center Dyreklinik, og ved af flere der gladeligt benytter sig af den. Men har selvfølgelig ingen idé om, hvorvidt det er den du ikke er tilfreds med.

 

John Dee / Center dyreklinik :5up:

 

Han har været en stor hjælp for mig og mine, sidste år da vores egne dyrlæge var lidt "lost" mth. en meget smitsom virus.

 

Center Dyreklinik Viborg v/John Dee

 

Kan varmt anbefale ham...

 

Der tager vi så aldrig hen igen.

 

Vil anbefale Vinkel dyreklinik eller Møldrup dyreklinik tirsdag og torsdag eftermiddag hvor det er Torben der er i konsultationen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...