Hop til indhold

Helt off topic...


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Hej.

 

Jeg skal overføre et relativt stort beløb til en konto i danske bank. Jeg har selv en anden bank. Kan jeg gå ind i danske bank og sætte dem ind på kontoen eller skal jeg gå i min egen og lave en overførsel som så tager 2 dage?

 

Nogle der ved det...

 

*mangler en vinke smiley* :hmm:

Stjernetosse

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hej.

 

Jeg skal overføre et relativt stort beløb til en konto i danske bank. Jeg har selv en anden bank. Kan jeg gå ind i danske bank og sætte dem ind på kontoen eller skal jeg gå i min egen og lave en overførsel som så tager 2 dage?

 

Nogle der ved det...

 

*mangler en vinke smiley* :hmm:

Stjernetosse

 

Hvis du har netbank kan du bare overføre dem nu :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var jo det jeg tænkte... Men jeg var ikke klar over om jeg kunne gå ind og sætte penge ind på en fremmed persons konto :hmm:

 

Du kan sagtens lave en ekstern overførsel fra din netbank til en konto i Danske Bank, så tager det blot 2 dage inden modtager har dem.

 

Du kan ikke logge på Danske Banks netbank og overføre beløbet, så skal du ind i en af bankens filialer, men så har modtager også pengene med det samme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan sagtens lave en ekstern overførsel fra din netbank til en konto i Danske Bank, så tager det blot 2 dage inden modtager har dem.

 

Du kan ikke logge på Danske Banks netbank og overføre beløbet, så skal du ind i en af bankens filialer, men så har modtager også pengene med det samme.

 

Det var nemlig det jeg var ude efter. Fremfor at der skal gå to dage inden modtageren har pengene. Prøver at gå i danske bank på mandag og se om det kan lade sig gøre :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...