Hop til indhold

Rifter - på mig


MissMilladk
 Share

Recommended Posts

Jeg er indimellem vågnet om morgenen med rifter på hænder, fødder eller ben. En morgen var det endda så meget som 3-4 lange rifter ned af det ene skinneben! Jeg har aldrig tidligere oplevet, at jeg har kradset mig selv om natten, så det er nærliggende i stedet at skyde skylden på min nyeste sengekammerat: Elvis

 

Har I oplevet, at jeres hund har kradset jer i søvne (for jeg regner ikke med, han gør det med vilje :mrgreen:)?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej - det har jeg godt nok ikke oplevet - og hvis så var det bare ud af sengen i en vis sidevind :lol:

 

Min yngste hund kan godt finde på lige at give mig et slik på armen hvis han hopper op i sengen om natten - for det meste sover mine dog pænt i deres kurve om natten;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Ihhh ja... Kaia har de mest sindssyge drømme, og meget skarpe små kløer.

Og da hun helst skal ligge under dynen, klistret op ad mig, så kan kan du næsten selv regne resten ud..... :stupid:

 

Men det er intet i modsætning til, at jeg forrige uge, har jeg oplevet at Bamse har sat tænderne i det nederste af min balle, fordi han vågnede fra en ond drøm - tror vist der er en anden herinde, der kan berette om en ligene historie også:slem:

 

Meeeen... Hundene skal nu stadig være i sengen, så må jeg jo påtage mig de sår og rifter det koster i kampens hede engang imellem :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Har oplevet ømme rygmuskler og blå mærker, fordi en hund har ligget som en betonblok op af ryggen og sovet eller ligget med et par ben op mod min krop og så i søvne har strukket benene ud og brugt mig som stopklods :stupid: Men aldrig rifter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Motor ligger nogen gange og sparker lidt med poterne når han drømmer (godt nok på gulvet desværre, kedelige hund) - men det vil vel kunne give et par kradsemærker hvis nu vi lå under samme dyne?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...