Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Er politiet begyndt at opprioterer hundeloven?

Featured Replies

Besvaret
Snuseren ret mig hvis jeg har fejl, jeg mener at kunne huske, at du ihvertfald hele sidste år, også fyldte et par forums, med akkurat samme historie. Hvis det har sin rigtighed, bliver du altså nødt til, at smide din galde hen, de rigtige steder, istedet for her.

Det fylder åbenbart meget i dit liv, selvfølgelig trist hvis historien er rigtig, så må dit krudt, kunne bruges bedre andetsteds.

 

Tak for opmærksomheden, mit krudt bruger jeg hvor det passer mig, og det passer mig i al evighed at høre hvilken lov man som hundeejer er underlagt!:engel:

 

Alle hundeejere ved vel hvorfor man skal overholde loven om registrering, af hunde?:damn:

 

Og hvis man som hundeejer, jeg går ud fra at du og andre her i dette forum, hører til kategorien, ikke interesserer sig for hvorfor man er registreret i Dansk Hunderegister, så er jeg lidt ligeglad med jeres mening!:vinken:

 

Din huske fejler intet, er det ikke rart at vide!:5up:

 

Jeg er en slem lømmel, det kan ikke skjules:snusendehund:

Besvaret
Kan det være at al denne snak om nye love osv. har fået politiet til at opprioterer hundeloven, jeg har ihvertfald aldrig før hørt om nogen der har fået en bøde for at deres hunde ikke havde snor på?

 

JV.dk - JV.dk - Nyheder - Sønderborg - Fem store hunde løb rundt uden snor

 

Hvis jeg ikke tager meget fejl, får politiet meget travlt hvis den ny lov vedtages, der bliver så tale om oppriotering for at tilfredsstille deres politiske chef, Jusstitsministeren og hans følge!:vuf:

Besvaret
Hvis Dansk Hunderegister har påtaget sig ansvaret for at føre register over hundebesiddere, har de et stort problem, nemlig statens embedsmænd!:cool:
Kan du ikke holde din galde over Dansk Hunderegister i den tråd du selv har oprettet til samme formål i stedet for at fylde alle andre tråde med det - især i tråde, hvor det ikke er relevant?
Besvaret

Det mest irriterende ved alt den her snak om mundkurv osv., er at Hr. og Fru Jensen nu allerede tror der er trådt en lov i kraft, og taler som om de kender loven ud og ind, og beretter overfor andre at det altså kun er "muskel og kamphunde" der skal holdes i snor og have mundkurv på(på trods af at der altså ikke findes et påbud om mundkurv til bestemte racer)...kan allerede forestille mig nu at det vil føre til en lang række anmeldelser af folk der INTET forkert har gjort....

 

Det var lige lidt OT...

back on track...så tænker jeg også at det nok nærmere er en politianmeldelse der har ført til bøden i det her tilfælde...men hvis politiet nu gad tage flere af den slags sager, istedet for at stoppe mig og spørge om mine hunde spiser meget råt kød, så ville det da være dejligt...:mrgreen:

Besvaret

Foreningen Dansk Hunderegister er oprettet ved lov, og derfor relevant ud over alle grænser, så nej!

Besvaret
Foreningen Dansk Hunderegister er oprettet ved lov, og derfor relevant ud over alle grænser, så nej!
Men tråden handler jo om hvorvidt politiet oppriotere hundeloven eller ej - ikke om at du har haft en dårlig oplevelse med Dansk Hunderegister :confused:

Redigeret af Therese
stavefejl

Besvaret

:???:

Men tråden handler jo om hvorvidt politiet oppriortere hundeloven eller ej - ikke om at du har haft en dårlig oplevelse med Dansk Hunderegister :confused:

 

Jeg har også her i tråden svaret på hvornår politiet får travlt med at oppriotere loven, nemlig når den bliver vedtaget, det er selvfølgelig mit bud!

 

Mener du noget andet?:???:

Besvaret
:???:

 

Jeg har også her i tråden svaret på hvornår politiet får travlt med at oppriotere loven, nemlig når den bliver vedtaget, det er selvfølgelig mit bud!

 

Mener du noget andet?:???:

Ja, hvorefter du igen begynder på at kritisere Dansk Hunderegister. Fair nok at du har haft en dårlig oplevelse, men altså.. Tror de fleste har forstået det.

Besvaret

Ja og nej...har forstået at du er sur, Snuseren, men ville være rart med en ny tråd, hvor hovedindlægget beskriver hele forløbet, for jeg er ikke sikker på jeg fanger hvad det er med DHR, udover at der er nogen administrative problemer...

 

Og det er jo som de andre siger måske en smule ødelæggende for alle de andre tråde der på en eller anden måde kommer til at handle om DHR...politiet har spurgt til mine registerkort én gang, og ellers glemmer de det...men politiet er jo ikke DHR og omvendt...

Besvaret
Ja, hvorefter du igen begynder på at kritisere Dansk Hunderegister. Fair nok at du har haft en dårlig oplevelse, men altså.. Tror de fleste har forstået det.

 

Du tror de fleste har forstået det, det er jeg altså ikke overbevist om, at du har ret i!:lun:

Besvaret
Du tror de fleste har forstået det, det er jeg altså ikke overbevist om, at du har ret i!:lun:
Hehe.. Ok.. Men det kan du jo så gøre dem opmærksomme på i en passende tråd! :-)
Besvaret
Hehe.. Ok.. Men det kan du jo så gøre dem opmærksomme på i en passende tråd! :-)

 

Haha... Dansk Hunderegister føres under indflydelse af politiets afgørelser af sager de bedømmer, men det er vel ikke noget man må skrive i denne tråd, der handler om politiets opprioitering af lov?:roll:

Besvaret
Haha... Dansk Hunderegister føres under indflydelse af politiets afgørelser af sager de bedømmer, men det er vel ikke noget man må skrive i denne tråd, der handler om politiets opprioitering af lov?:roll:

Lad mig først lige slå fast, at jeg selvfølgelig på ingen måde skal bestemme, hvad du skal skrive og hvor du skal skrive det henne.

Jeg spørger dig bare om det ikke er muligt at du kunne holde dig til at snakke om DHR i tråden, der rent faktisk handler om det.

 

Og jeg kan stadig ikke se hvad denne tråd har med DHR at gøre, men skal vi ikke lade det ligge? Vi kører tråden helt af sporet :lol:

Besvaret
Lad mig først lige slå fast, at jeg selvfølgelig på ingen måde skal bestemme, hvad du skal skrive og hvor du skal skrive det henne.

Jeg spørger dig bare om det ikke er muligt at du kunne holde dig til at snakke om DHR i tråden, der rent faktisk handler om det.

 

Og jeg kan stadig ikke se hvad denne tråd har med DHR at gøre, men skal vi ikke lade det ligge? Vi kører tråden helt af sporet :lol:

 

Er vi nu afsporet, det lyder ubehageligt, mon vi kan redes af nogen fornuftige mennesker?:vedikke:

 

Jeg er dog meget tilfreds med din indledning, den var flot!

Besvaret
Ja og nej...har forstået at du er sur, Snuseren, men ville være rart med en ny tråd, hvor hovedindlægget beskriver hele forløbet, for jeg er ikke sikker på jeg fanger hvad det er med DHR, udover at der er nogen administrative problemer...

 

På Vi Med Hund debatten prøvede vi også at forstå hvad det gik ud på,.... men det lykkedes aldrig. :vedikke:

Besvaret
Er vi nu afsporet, det lyder ubehageligt, mon vi kan redes af nogen fornuftige mennesker?:vedikke:

 

Jeg er dog meget tilfreds med din indledning, den var flot!

Det håber jeg :mrgreen: Og tak :-)

Besvaret

Tak, ingen årsag!

Skulle det være en anden gang.

Besvaret
Kan det være at al denne snak om nye love osv. har fået politiet til at opprioterer hundeloven, jeg har ihvertfald aldrig før hørt om nogen der har fået en bøde for at deres hunde ikke havde snor på?

 

JV.dk - JV.dk - Nyheder - Sønderborg - Fem store hunde løb rundt uden snor

 

Man kan sige, at politiet opprioterer efter forgodtbefindende, så er det op til enhver at afgøre om det har nogen reel betydning, og hvilken?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.