Hop til indhold

"Sjov på turen med din hund"


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 191
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Ninjamor
og jeg nåede ikke at få bestilt en...kæresten skulle have haft den i føds gave i dag :fornaermet:

 

ØV øv øv... Tillykke med hende :-D

 

Så kan du bage noget ekstragodt til hende som trøst

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
:lol: du har selv linket til den online artikel fra fakse hvor du også er afbildet :5up:

 

 

Ja, og jeg troede ikke jeg kom med på fotoet, troede kun det var Pelle han tog

Når først fotoet er taget er der ikke så meget at gøre, det er selve opstillingen og alt det jeg ikke er vild med

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har bestilt igennem Arnold Busck og der var ingen problemer :klap:så nu er det bare at vente på at de ringer. :???:

 

Spurgte lige om de ikke kunne bestille nogle flere eksemplarer hjem men det er åbenbart for dyrt når det er fra private forlag, hvis de ikke får dem solgt. Hvis der kom flere forespørgsler ville de overveje at bestille nogle hjem, så jeg må jo igang med at reklamere heroppe. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg har bestilt igennem Arnold Busck og der var ingen problemer :klap:så nu er det bare at vente på at de ringer. :???:

 

Spurgte lige om de ikke kunne bestille nogle flere eksemplarer hjem men det er åbenbart for dyrt når det er fra private forlag, hvis de ikke får dem solgt. Hvis der kom flere forespørgsler ville de overveje at bestille nogle hjem, så jeg må jo igang med at reklamere heroppe. :blink:

 

Dejligt de vil tage den hjem til dig. har du en AB i din by?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh, nu har jeg fået min bog, hvor er den fiiin! Og sikke mange dejlige billeder af hunde, hvoraf jeg kan genkende en del hf-hunde, især er Tyson meget genkendelig synes jeg. Nå ja, og så "fars lille baaabyyyy" :mrgreen:

 

Guincho ser sød ud, men åh så trist på de 2 af "forkert-løft" billeder, men han ofrer sig gerne i en god sags tjeneste :mrgreen: (Hvad gør man ikke for kogt hjerte)

 

Hvor er der mange gode billeder af dejlige hunde, en god blanding med så forskellige hunde, synes jeg, og mange super gode situationer.

 

Det var billedsiden, nu skal der læses :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nu læst den fra start til slut . . ... . . . .

 

:shock::shock::shock: shit, den er fed:banan::banan:

 

og . . . . . ved hundemøder, der bliver brudt for hurtigt, gav mig en åbenbaring:engel::mrgreen: det var vist lige Cleo, der så smukt blev beskrevet dér:damn:

 

Jeg er nået til træningsafsnittet, og er dejlig proppet med Irenes guldkorn og viden.

Jeg blev også fanget af hundemøde-afsnittet, kunne også pludselig se Guincho for mig, forvirret og frustreret over hvorfor den anden hund nu skulle gå efter 20 sekunder :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Jeg er nået til træningsafsnittet, og er dejlig proppet med Irenes guldkorn og viden.

Jeg blev også fanget af hundemøde-afsnittet, kunne også pludselig se Guincho for mig, forvirret og frustreret over hvorfor den anden hund nu skulle gå efter 20 sekunder :cry:

 

Nu har jeg ikke læst bogen, men kender alt for godt det med korte hundemøder. Pero bliver så frustreret når der ikke er tid til at hilse og det betyder at han nu gøer/knurrer af hunde (eller deres ejere!) som ikke vil snakke med ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg ikke læst bogen, men kender alt for godt det med korte hundemøder. Pero bliver så frustreret når der ikke er tid til at hilse og det betyder at han nu gøer/knurrer af hunde (eller deres ejere!) som ikke vil snakke med ham.

 

Det gør Guincho så ikke (endnu), men han mener helt tydeligt at han skal tage stilling til den hund han ser kommer os gående i møde. Og det er da garanteret fordi han har fået lov at hilse på rigtigt mange som hvalp. Jeg var jo så glad for at have en chihuahua, som ikke var bange for store hunde, at jeg tænkte at det var godt at bygge videre på.

 

Men det er bare ikke til at se på folk, om de vil hive deres hund videre efter 10 sekunder, eller om de har tid til at lade hundene hilse færdigt.

 

Jeg glemmer aldrig da jeg allerførste gang stødte ind i Flaffy, Zozo og Lunas mor i gågaden med Toffi. Vi lod hundene snakke sammen, indtil de var helt færdige, vel et kvarters tid, det var så dejligt at opleve.

 

Jeg overvejer om jeg skal gå tilbage til en indlæringsperiode med Guincho, det står der også om i bogen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hvis er forresten den der herlige bulldog på side 83, er det en herindefra?

 

Nej det er en der gik til træning hos mig i vinter, eller rettere, ejeren gik til hvalpetræning med en bulldoghvalp. Hunden i bogen er "storebror" Bryde

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...