Hop til indhold

"Sjov på turen med din hund"


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor
Nu har jeg osse læst den, og den er super :-D

 

Tak :-D

 

Kompakt med ideer, så man jo allerede nu kan regne ud, at man kommer til at kigge i den igen.

 

Det håber jeg da

 

Vi har allerede øvet elefant, balance og stå stand på alle gåturene, og til trods for kun har gjort det på en bestemt sten 2 gange, stillede Motor sig foran den da vi kom forbi for lidt siden :-D

 

Hvor dejligt!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 191
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Ninjamor
Det lignede bestemt en god bog. Jeg må have den- kunne slet ikke rive mig løs, da hun kom ud og var klar til Milo :oops:

 

Fedt... Eller også skal du bare komme i RIGTIG god tid og blive lidt bagefter også, så kan du få læst det hele :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
God ide :engel: Men jeg vil gerne eje den :-D

 

Får du noget info om, hvor mange der sælges? Det må være spændende for dig.

 

Jeg har fået at vide at salget går "forrygende", men det ved jeg ikke hvad dækker over :vedikke: Det kan jo være hvadsomhelst...

 

Men jeg har fra anden side fået at vide, at bogen er blevet solgt til både Norge og Grønland og Bog & Idé i Faxe tager den hjem, så den da lidt udbredt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg og Møffe blev genkendt for et par dage siden :oops:

 

Katlas mor (hun har gået til træning/går hos dig Irene) fortalte, at hun havde set os i din bog og vi havde såååå fin kontakt på billederne - blev helt stolt af rosen for kontakten :mrgreen:

 

Nu må jeg altså se at få fat i den bog! Kan ikke være rigtigt, at folk kommer og nævner det og jeg ikke engang selv har set det endnu :oops: Og så bliver bogen jo rost af alt og alle jeg møder (eller, af Katla mor og HF'erne :mrgreen:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg og Møffe blev genkendt for et par dage siden :oops:

 

Katlas mor (hun har gået til træning/går hos dig Irene) fortalte, at hun havde set os i din bog og vi havde såååå fin kontakt på billederne - blev helt stolt af rosen for kontakten :mrgreen:

 

Nu må jeg altså se at få fat i den bog! Kan ikke være rigtigt, at folk kommer og nævner det og jeg ikke engang selv har set det endnu :oops: Og så bliver bogen jo rost af alt og alle jeg møder (eller, af Katla mor og HF'erne :mrgreen:).

 

 

Ja, Katlamor Helle kunne straks genkende jer, dog ikke på det ene foto af Møffen, der hvor han har gemt hele sit hovet i en snedrive :-D

 

Det er sjovt som man kan komme til at kende hunde og deres ejere på kryds og tværs af et hundeforum :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg og Møffe blev genkendt for et par dage siden :oops:

 

Katlas mor (hun har gået til træning/går hos dig Irene) fortalte, at hun havde set os i din bog og vi havde såååå fin kontakt på billederne - blev helt stolt af rosen for kontakten :mrgreen:

 

Nu må jeg altså se at få fat i den bog! Kan ikke være rigtigt, at folk kommer og nævner det og jeg ikke engang selv har set det endnu :oops: Og så bliver bogen jo rost af alt og alle jeg møder (eller, af Katla mor og HF'erne :mrgreen:).

 

Du kan da bare tage med til Dog Camp - for der kan du vinde et eksemplar af bogen :mrgreen:

 

Irene har nemlig været så sød at donerer en bog til præmie :klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan da bare tage med til Dog Camp - for der kan du vinde et eksemplar af bogen :mrgreen:

 

Irene har nemlig været så sød at donerer en bog til præmie :klap::klap:

 

Ai, hvor fedt!

 

Men har bare overhovedet ikke råd :megaked: Ville vildt gerne, men økonomien er altså bare ikke til det med bropenge, benzin og alt det :cry:

 

Hvis der kommer Dog Camp igen til næste år, satser jeg dog stærkt på, at jeg har råd :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Er der nogen chance for at en udenlands-dansker kan få fat på et eksemplar af bogen? Det lyder som om der er en masse gode ideer i den, og variation kan vi aldrig få nok af.

 

Ja da, jeg kender dog ikke portotaksten til udlandet, men kontakt forlaget Forlaget Tro-Fast ApS det er der bogen primært sælges fra :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Øv, har forsøgt at finde den på bibliotekernes søgemaskine, men de har den ikke.

 

Ninjamor, ved du om nogle af bibliotekerne har planer om at købe den?

 

Muligvis venter de på lektørudtalelsen, jeg ved det ikke. Men den kommer nok i løbet af 14 dages tid har jeg fået fortalt.

 

Men jeg kender en, som har bestilt den på sit bibliotek. Hun plejer at bestille bøger straks de udkommer og biblioteket plejer så at tage dem hjem til hende. Så du kan prøve at bestille den hos bibliotekaren i stedet for over nettet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Muligvis venter de på lektørudtalelsen, jeg ved det ikke. Men den kommer nok i løbet af 14 dages tid har jeg fået fortalt.

 

Men jeg kender en, som har bestilt den på sit bibliotek. Hun plejer at bestille bøger straks de udkommer og biblioteket plejer så at tage dem hjem til hende. Så du kan prøve at bestille den hos bibliotekaren i stedet for over nettet.

Det vil jeg gøre :5up: Din bog ender jo med at blive den største bestseller inden for hunde i DK :mrgreen: Havde du svært ved at få forlagene overbevist og få den publiceret?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det vil jeg gøre :5up: Din bog ender jo med at blive den største bestseller inden for hunde i DK :mrgreen: Havde du svært ved at få forlagene overbevist og få den publiceret?

 

Hi hi hi, det tror jeg nu nok er en del overvurdert, men tak for tilliden :-D

 

Ja, det var mere end svært. Alle de store forlag har store nedskæringer på det de kalder "håndbøger", som denne kommer ind under, de er mere end pressede pt. Så jeg måtte vente to år fra bogen var færdig til den blev udgivet fra dette lille bitte forlag.

 

Det motiverer ikke ligefrem til at sætte sig til tastaturet igen :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hi hi hi, det tror jeg nu nok er en del overvurdert, men tak for tilliden :-D

 

Ja, det var mere end svært. Alle de store forlag har store nedskæringer på det de kalder "håndbøger", som denne kommer ind under, de er mere end pressede pt. Så jeg måtte vente to år fra bogen var færdig til den blev udgivet fra dette lille bitte forlag.

 

Det motiverer ikke ligefrem til at sætte sig til tastaturet igen :cry:

 

Men hvis den nu bliver en pæn succes, kan det jo være, at Tro-fast er interesseret i at udgive endnu en bog fra dig. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Ninjamor er vist for beskeden, så jeg vil fortælle at der nu er kommet lektørudtalelse (=Bibliotekernes "anmeldelse" til bibliotekarerne) og de kan godt være lidt kritiske, men udtalelsen var udelukkende positiv!

Tillykke med det, Irene!

 

-Og så bliver bogen forresten også anmeldt i rosende vendinger i "Vi med hund" bladet i butikkerne i denne måned :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...