Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ADVARSEL TIL STRUERFOLK

Featured Replies

Besvaret

Jeg har fået denne besked tilsendt:

Kære hundelufterer, hvis i bor nær stentofterne i struer og lufter jeres hunde her, så pas på, der er en uvenlig sjæl som har spredt rottegift ud, flere er blevet forgiftet og en er død.. Syntes bestemt ikke om dette.. Må gerne deles videre, TAK

Besvaret

:evil::evil::evil: Hvorfor gør man dog sådan noget :confused:

Nu får jeg sgu helt ondt i maven, for Zacko skal passes der når vi skal på ferie sidst i maj

eller ihvertfald i området så han vil blive luftet der :megaked:

Besvaret

Så har jeg smidt den på min face book, jeg kender nemlig mange som bor deromkring :confused:

Besvaret
:evil::evil::evil: Hvorfor gør man dog sådan noget :confused:

I Tyskland havde de den samme ballade omkring hunde og især kamphunde som vi har nu, med svag regering, lovsjusk og det hele.

I kølvandet på det fulgte en stribe af tilfælde med giftlokkemad, og i mangel af gift i løssalg, andre mærkelige ting (knappenåle, barberblade..)

Selvom det er ved at være en 10 år siden forekommer det stadigt regelmæssigt. Mange tyske hundefora har særlige afsnit til advarsler om den slags.

Det er vel EU harmoniseringen der begynder at vise sig.

Besvaret
I Tyskland havde de den samme ballade omkring hunde og især kamphunde som vi har nu, med svag regering, lovsjusk og det hele.

I kølvandet på det fulgte en stribe af tilfælde med giftlokkemad, og i mangel af gift i løssalg, andre mærkelige ting (knappenåle, barberblade..)

Selvom det er ved at være en 10 år siden forekommer det stadigt regelmæssigt. Mange tyske hundefora har særlige afsnit til advarsler om den slags.

Det er vel EU harmoniseringen der begynder at vise sig.

Ja du har sikkert ret, men altså hvis man hader en bestemt hund, så skulle man måske tænke på hvor mange andre det går udover, både hunde,katte og vilde dyr, og kender området og mange rider der også og måske deres hest får lov at nappe en bid græs :shock:

Ja jeg kan bare ikke forstå at folk kan være sådan. :evil:

Besvaret

Hej,

Tak, det ligger da i nærheden af hvor jeg bor, så der vil jeg da holde mig fra.

V.H.

Sille