Hop til indhold

Så kom løveungerne på græs.


pegasus
 Share

Recommended Posts

Gæst Troglodyt
Årh - er det dig der stjæler Granny fra os ;) Total lækker lille hund er hun altså.

 

Velkommen til Hundeforum - og løveland ;-)

 

Ja, det er mig, der får hende den lækre lille tæve-hvalp. Og hun får også en kammerat med. For vi nupper også Happy samtidig!

 

Så pas på! Om et par år eller så, skulle der gerne komme endnu flere løver oppe på Færøerne!

 

Tak for velkomst-hilsenen!

Redigeret af Troglodyt
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 107
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Troglodyt
Det er lige det det er :mrgreen: Du vil måske se nogle nye billeder af dine løver..nybadede og frække :slem:

 

Selvfølgelig vil jeg det!!!!

 

Ja, hvor ER de bare dejlige. :hjerte::hjerte::hjerte: Det er helt underligt at skulle have sådanne små frækkerter. Jeg synes pludselig, det er meget lang tid at skulle vente helt til 15. juni! :cry:

 

Den e-mail jeg fik af Anita, var lige det, der skulle til for få mig HELT overbevist.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt
hvor er du heldig, at skulle have de to små, smukke hvalpe! jeg har mødt dem begge, og de er helt skønne! og du blir garantrisse glad for at være löwchenejer, vi har haft vores hvalp i 3 dage, og jeg er allerede et gladere og bedre menneske :mrgreen:

 

Det lyder jo lovende - det der med at blive et bedre menneske! Det kunne jeg sikkert trænge til :slem:

 

Hvilken hvalp har I fået? Hmm... jeg har fundet ham. Det er jo Halfda. han ser rigtig dejlig ud!

 

Min mand synes godt nok, jeg er ved at blive lidt for hundefikseret - sidder på computeren og læser om hunde, læser bøger om hunde, snakker om hunde .....

 

Men det er jo bare SÅ utrolig spændende. Og børnene er ved at gå ud af deres gode skind, fordi de skal vente så længe. :hmm:Og så har vi jo ikke engang sét dem endnu, fordi vi bor heroppe på Færøerne.

Redigeret af Troglodyt
Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder jo lovende - det der med at blive et bedre menneske! Det kunne jeg sikkert trænge til :slem:

 

Hvilken hvalp har I fået?

 

Min mand synes godt nok, jeg er ved at blive lidt for hundefikseret - sidder på computeren og læser om hunde, læser bøger om hunde, snakker om hunde .....

 

Men det er jo bare SÅ utrolig spændende. Og børnene er ved at gå ud af deres gode skind, fordi de skal vente så længe. :hmm:Og så har vi jo ikke engang sét dem endnu, fordi vi bor heroppe på Færøerne.

 

vi har fået lions of denmark damn it veni, eller halfdan som han hedder her hos os. han er cirka 4 uger yngre end granny/heika. du skal nok blive glad for hundeforum her i ventetiden, og sikkert også din mand. min er i hvert fald glad for, at jeg har andre end ham at dele al min hundeævl med :mrgreen:

 

og glæd dig til at møde dem! de er sådan nogle lækre hunde, ikke kun dine, men dem alle.:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
ER hun ikke bare skøn! Og hun er VORES ;-) Hun skal hedde Heika (udtales Hajka).

 

 

nøøøhhjjj er det DIG som nupper den skønne Granny??? Ihh du er heldig, hun har sørme charme-faktor for alle pengene:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Troglodyt
Dagen billeder af løve-ungerne i haven :lun:

 

Hvor er de dejlige! Kan jeg ikke bare lige få lov til at smugle en enkelt eller to med til Færøerne? De kan sikkert gemme sig under tæppet i buret, som Heika og Zorro kommer til Færøerne i?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt
nøøøhhjjj er det DIG som nupper den skønne Granny??? Ihh du er heldig, hun har sørme charme-faktor for alle pengene:lun:

 

Ja, jeg har jo altså ikke oplevet hende endnu, men hun ser i hvert fald bedårende ud. Min mor har været på et kort visit hos Janni, Og hun snakkede ikke om andet end Heika bagefter. Så hun er i hvert fald helt solgt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt
vi har fået lions of denmark damn it veni, eller halfdan som han hedder her hos os. han er cirka 4 uger yngre end granny/heika. du skal nok blive glad for hundeforum her i ventetiden, og sikkert også din mand. min er i hvert fald glad for, at jeg har andre end ham at dele al min hundeævl med :mrgreen:

 

og glæd dig til at møde dem! de er sådan nogle lækre hunde, ikke kun dine, men dem alle.:lun:

 

Jeg har været inde og se Halfdan. Han er også så skøn. Ja, du har helt ret, de ser alle lækre ud. Og dejligt at de er så forskellige. Jeg synes, der er sjovere med hunde, der kommer i forskellige farver ..... Og så synes jeg efterhånden også, at de er flotte med løveklip, selv om jeg ikke brød mig om det i begyndelsen. Min søn, synes i hvert fald det er sjovt, at han skal have en 'LØVE-HUND' - og så er det jo også lidt skæg, at den rent faktisk ligner en løve.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt
Jow da :mrgreen: Prøv du bare på at stoppe dem under et tæppe - jeg tror det det bliver en meget svære opgave :mrgreen:

 

:lol::lol::lol: Vi sender dem da bare til benfest hos Janni først :yeah:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været inde og se Halfdan. Han er også så skøn. Ja, du har helt ret, de ser alle lækre ud. Og dejligt at de er så forskellige. Jeg synes, der er sjovere med hunde, der kommer i forskellige farver ..... Og så synes jeg efterhånden også, at de er flotte med løveklip, selv om jeg ikke brød mig om det i begyndelsen. Min søn, synes i hvert fald det er sjovt, at han skal have en 'LØVE-HUND' - og så er det jo også lidt skæg, at den rent faktisk ligner en løve.
Jeg brød mig heller ikke om det i starten men nu ÆÆÆLSKER jeg det.. Og nu er der ingen der spørger mere "hvad er det for en blanding? eller Er det en havanaise?" Hvis folk engang har set en Löwchen kan de genkende en for altid :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt
Ja hun var klar til at forære sin chi væk og få en løve i Hunter-klip :mrgreen:

 

ssshhhhh!

 

Iøvrigt begynder min bror og svigerinde også at snakke om at anskaffe sig en løve udover den chi de har i forvejen! De ønsker sig Heika, men hende får de altså ikke! Jeg har sagt, at de kan få en hvalp:!:

 

Og dyelægen, som jeg snakkede med i dag, han sagde, at han måske ville have en fra andet kuld :slem: (hvis det kommer så langt!).

Link til indlæg
Del på andre sites

ssshhhhh!

 

Iøvrigt begynder min bror og svigerinde også at snakke om at anskaffe sig en løve udover den chi de har i forvejen! De ønsker sig Heika, men hende får de altså ikke! Jeg har sagt, at de kan få en hvalp:!:

 

Og dyelægen, som jeg snakkede med i dag, han sagde, at han måske ville have en fra andet kuld :slem: (hvis det kommer så langt!).

Jamen det lyder jo godt..Så om nogle år når Heika og Zorros hvalpe er blevet store og skal have hvalpe, så står jeg klar med endnu en hanhund som íkke er i familie med de 2 :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det undrer også mig :vedikke:
Det er et svært marked at komme ind på..Enten kender folk en og man har nogle hvalpekøbere som snakker pænt om en..Så håber man på at hvalpekøberne hører mere på andre hvalpekøbere end på de opdrættere som godt vil snakke grimt om en..

Eller også så er man helt ny og ingen snakker om en..

Men rolig de skal nok blive solgt.. Jeg er aldrig "brændt inde" med en hvalp og det gør Stargirl heller ikke..Der må bare andre metoder i brug :mrgreen:

I efteråret var der samme problem for en anden hvalpekøber som også solgte sine hvalpe via min hjemmeside... Masser af folk er interesserede, men så snart de hører det ikke er Lions of Denmark, så er de ikke interesseret :megaked:

Men nu skal der gøres noget, jeg får hvalpe om 10 dage.Og det må jo være noget med at de "gamle" hvalpe skal sælges før de nye

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt
Jamen det lyder jo godt..Så om nogle år når Heika og Zorros hvalpe er blevet store og skal have hvalpe, så står jeg klar med endnu en hanhund som íkke er i familie med de 2 :mrgreen:

 

Det er en aftale!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...