Hop til indhold

Så kom løveungerne på græs.


pegasus
 Share

Recommended Posts

Gæst Troglodyt
Hvis du er heldig så kan du opleve en fødsel, når du kommer..så er du lige klar når dine skal føde :engel:

Ellers er jeg jo sådan en venlig opdrætter så jeg gerne kommer og hjælper dig :mrgreen::slem:

 

Uha, det ville være utrolig spændende. Jeg har set din video med hvalpefødsel fra din hjemmeside. Jeg blev utrolig rørt af dem. Lidt den samme følelse, som da jeg fik mine egne unger:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 107
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Uha, det ville være utrolig spændende. Jeg har set din video med hvalpefødsel fra din hjemmeside. Jeg blev utrolig rørt af dem. Lidt den samme følelse, som da jeg fik mine egne unger:hjerte:
Det bliver jeg også altid.. Altså rørt :engel:

Natascha og jeg sider og hepper : kom så..preeeesse, ja dygtig..Hvor er det fint...:mrgreen:

Men den viste fødsel er jo en perfekt fødsel..Toffees fødsel havde været bedre for dig at være med til..Store hvalpe som sad fast i fødselsgangen (gudskelov den eneste som kom med hovedet først, så jeg kunne på fingrene op og få fat i nakkeskindet)..En som var helt blå og ikke trak vejret og måtte have starthjælp..

Heldigvis går de fleste fødsler glat og tæven ved jo hvad hun skal.. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Troglodyt

Hvor ER de altså flotte! :lun: Og de er MINDST lige så skønne i virkeligheden - jeg er jo so heldig, at jeg jo har set dem, da jeg var oppe hos Janni for at hente Heika og Zorro. Dejlige rolige hvalpe. Jeg blev helt forelsket i Simba. Og især Jannis drenge var også helt vilde med dem, gik rundt og bar på dem hele tiden! Her får I et dejligt billede af alle hannerne! Jonathan med Aslan og Simba:hjerte: og Oliver med Numa:hjerte:

 

Det er svært at sige, hvem der er dejligest - drengene eller hvalpene!

Redigeret af Troglodyt
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...