Hop til indhold

Hvalpeklip


sonja77
 Share

Recommended Posts

Nånånån.. Nu bliver hvalpekøberne sq endnu mere krævende :fornaermet:

 

Tjah jeg kan godt lave en billedeserie..Jeg har nok en hund jeg kan ofre pelsen på (hvad man ikke gør for sine hvalpekøbere :slem:) ..Men mine er jo løveklippet, så jeg må lægge et billede af en anden hund ind, så man kan se slutresultatet..:hmm: medmindre Natascha har en billedeserie fra efteråret :hmm::hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nånånån.. Nu bliver hvalpekøberne sq endnu mere krævende :fornaermet:

 

Tjah jeg kan godt lave en billedeserie..Jeg har nok en hund jeg kan ofre pelsen på (hvad man ikke gør for sine hvalpekøbere :slem:) ..Men mine er jo løveklippet, så jeg må lægge et billede af en anden hund ind, så man kan se slutresultatet..:hmm: medmindre Natascha har en billedeserie fra efteråret :hmm::hmm:

 

Jeg er ikke hvalpekøber, jeg er voksen hund-køber. :mrgreen:

 

Du har jo gjort siden klar, så du må jo have regnet med at fylde den ud med noget. :engel:

 

Ellers må I bruge Shabi som model, så kan hun få en fiks sommerklipning. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst akrebbe
Jeg er ikke hvalpekøber, jeg er voksen hund-køber. :mrgreen:

 

Du har jo gjort siden klar, så du må jo have regnet med at fylde den ud med noget. :engel:

 

Ellers må I bruge Shabi som model, så kan hun få en fiks sommerklipning. :klap:

 

Lyder spændende - det glæder jeg mig til at se:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder spændende - det glæder jeg mig til at se:klap:

 

Jeg ved ikke, om hun skal klippes i hvalpeklip. Hun er jo semicoated, så pelsen er ikke super lang. Skægget har jeg jo klippet under alle omstændigheder, men jeg ved ikke, om resten ryger. Jeg tænkte bare, at når pelsen på numsen er vokset tilpas langt ud, kunne det være, at det ville være smart at klippe resten af hende i hvalpeklip, så håret er lige langt over det hele. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja Jeg er blevet SÅ træt af jagt hunde:mrgreen:
Ja så er det en Löwchen du skal have :mrgreen: Forleden dag da jeg gik aftentur med det ene hold (du ved altid uden snor) i halvmørke. Jeg er natteblind. Jeg så godt Dicke kiggede ud over marken og tænkte "pokkers nu håber jeg ikke det er dem nede på marken der har lukket deres airedaleterrier ud igen.Men jeg kunne ikke høre noget, og vi gikvidere..Pludselig kunne jeg høre noget komme tonsende og molly som mener man skal bare løbe ind i gabet på dem strøg fremad.Jeg nåede lige at råbe nej! Neeeed! hunden smed sig straks fladt på jorden :klap: Dygtiiig :mrgreen: nå men mens hun lå der og resten stod og gloede spænede der en grævling forbi os kun 2 meter væk.... Den eneste der gloede efter den var mig :damn:

 

Det er en løve du skal have :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Breton-Jet
Ja så er det en Löwchen du skal have :mrgreen: Forleden dag da jeg gik aftentur med det ene hold (du ved altid uden snor) i halvmørke. Jeg er natteblind. Jeg så godt Dicke kiggede ud over marken og tænkte "pokkers nu håber jeg ikke det er dem nede på marken der har lukket deres airedaleterrier ud igen.Men jeg kunne ikke høre noget, og vi gikvidere..Pludselig kunne jeg høre noget komme tonsende og molly som mener man skal bare løbe ind i gabet på dem strøg fremad.Jeg nåede lige at råbe nej! Neeeed! hunden smed sig straks fladt på jorden :klap: Dygtiiig :mrgreen: nå men mens hun lå der og resten stod og gloede spænede der en grævling forbi os kun 2 meter væk.... Den eneste der gloede efter den var mig :damn:

 

Det er en løve du skal have :mrgreen:

 

Uden tvivl!:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...