Hop til indhold

Hundens Dag på Bakken d. 13. maj


Recommended Posts

SÅ nærmer det sig folkens!! :banan:

 

D. 13. maj er det Hundens Dag på Bakken

- og der er diverse konkurrencer - ved ikke om nogen er jer er tilmeldt nogen af dem?

 

Og og og så skal vi jo heppe på Sonja og Tyson!! :klap:

 

Taget fra Dansk Kennel Klub:

" Også i år har vi inviteret til Bakkens Dog Dancers Cup, hvor vi kan fremvise de allerbedste Dog dancers, der på den store scene kæmper om Bakkemesterskabstitlen,.."

 

Og der er Sonja og Tyson jo udtaget til at deltage - SUPER FLOT! :klap:

 

Som jeg husker det, så var Pjerrot vist dommer da Sonja og jeg var derude for 1 år eller 2 år siden og der var det folks bifald, der gjorde udfaldet :hmm:

 

En af vores trænere fra Agility Klubben er også udtaget :5up:

 

Hvem af jer skal derud? :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 132
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvad tid er det???

 

Jeg har fødselsdag d. 13. Maj :-D Og hvis jeg kommer derind, giver jeg hjemmebagte chokolademuffins til de af jer der kommer :blink:

Nu er jeg jo nødt til at dukke op :engel:

 

JeanetteH: Ling og jeg er friske på en gåtur før eller efter i Dyrehaven :5up: :-D

 

Uh hvor godt.. Ja altså både gåtur og muffins:engel::mrgreen: Så farer jeg ikke vild alene:lol::lol: Aj jeg kan en god rute på de store stier:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det hele starter kl. 9.30, men kan ikke finde et mere præcist program for dagen :vedikke:

 

Måske Sonja har fået et tidspunkt at vide for dogdancing :hmm:

 

Vi fik at vide, at vi ville få program for dogdancing omkring den 1. maj, men har ikke fået det endnu. :vedikke:

 

Lidt irriterende at der ikke er noget præcist program for dagen, min mor og niece kommer derud og vil jo gerne vide, hvornår de forskellige aktiviteter ligger,

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi fik at vide, at vi ville få program for dogdancing omkring den 1. maj, men har ikke fået det endnu. :vedikke:

 

Lidt irriterende at der ikke er noget præcist program for dagen, min mor og niece kommer derud og vil jo gerne vide, hvornår de forskellige aktiviteter ligger,

 

ja det er jo det - træls da. Hvis ikke det kommer de næste dage, så må du måske rykke for det... :hmm:

 

Det blir sgu spændende at se jer folde jer ud på scenen..men det var jo også det vi aftalte, da vi så de andre dengang...at det skulle være dig og Tyson næste gang :slem: :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, jeg har et hemmeligt håb om, at det komme til at være pis-øs-regnvejr den dag :engel: Samtidig med, at jeg håber på sol fra skyfri himmel :mrgreen:

 

Vi skal nemlig til Hveen den dag og besøge min svoger på hans fødselsdag - han er på dykkertur. Og hvis det er godt vejr, tager vi afsted. Men hvis ikke, så tager jeg på Bakken med Møffe, mens mor og far få lov til at blive hjemme i tørvejr :mrgreen:

 

Twisted in two pretty much :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er så enig med Petrine!! Vi kan sove længe :5up:

 

Hvad siger folk til at vi mødes 11.15 ved indgangen? Har ikke styr på hvor mange indgange der er - men kender den ud mod vejen gennem skoven - som er den man kommer til fra stationen.

 

11.15 ved den indgang man kommer til fra stationen :5up: håber du så har styr på Pjerrots-scene (for jeg kan ikke finde vej derude)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...