Administrator Skrevet Maj 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 4, 2010 Vi har i øjeblikket lidt problemer med at sende mails ud, det betyder at du måske ikke modtager mails ved nye PB (private beskeder) eller ved nye indlæg i tråde, og manglende aktivering af ny profil. Jeg håber dette problem er løst snarest, der arbejdes på det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2010 Held og lykke med at få det til at virke igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Vi har i øjeblikket lidt problemer med at sende mails ud, det betyder at du måske ikke modtager mails ved nye PB (private beskeder) eller ved nye indlæg i tråde, og manglende aktivering af ny profil. Jeg håber dette problem er løst snarest, der arbejdes på det. Uhh!.. Håber jeg også.. Skulle lige til at lave en tråd, da min veninde oprettede en bruger i går, og endnu intet har hørt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Maj 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2010 En opdatering: Problemet blev løst med et midlertidigt fix, men det holdt heller ikke helt, så der kan stadig opleves lidt problemer med mails der ikke kommer frem. Det er dog ganske få der ikke bliver leveret. Årsagen er at vi efterhånden sender så mange mails ud hver dag, at det opfattes som spam enkelte steder, bl.a. spamhous havde listet os, og det betød at hverken Yahoo, Gmail, eller Hotmail og enkelte andre udbydere ikke leverede mails. Der arbejdes på at finde en permanent løsning der kan håndtere de mange mails. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts