Hop til indhold

Og derfor er verdensherredømmet Aslans


Aslan
 Share

Recommended Posts

Aslan er jo på ingen måder dum :mrgreen:

 

 

Vi har jo en uskreven aftale Aslan og jeg.

 

Man må gerne gø 1-2 gange, men så må man ikke mere. Hvilket er gået int vinteren over :mrgreen:

 

 

Men nu står døren næsten kronisk åben, og der er hele tiden nogle der går dunt og snakker :rolleyes:

 

 

 

Aslan gør mange gange.

Dorte kalder,

Aslan kommer (for man er vel snu)

Dorte roser

Aslan løber ud og gør videre.

 

Så ser man så Dorte lukke døren efetr Aslan er kommet ind :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hmmm... Hvornår har Aslan og Kaia udvekslet hunde-streger:confused:

Lyder frygtelig meget som noget min trunte kunne have lært ham :oops:

 

Men man bliver en über hurtig dørlukker :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm... Hvornår har Aslan og Kaia udvekslet hunde-streger:confused:

Lyder frygtelig meget som noget min trunte kunne have lært ham :oops:

 

Men man bliver en über hurtig dørlukker :mrgreen:

 

 

Kaia er jo undskyldt, hun er ikk så gammel, Aslan derimod.....

 

 

Bare vent til Kaia kigger på dig en dag, og idet du går hen mod døren, snupper hun lige et stykke legetøj, og fiser ud af døren med stolt haleføring :drille:

 

(jeg var pessed)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, du beskriver det sjovt.

 

Som ejer af en gøende race kan jeg anbefale at lære hunden 1 stks ord som betyder at NU er det nok!

Her i huset er ordet "Slut!"

Når det ord har lydt, siger vovse blot "hrmpf" et par gange, for det må han godt sige :mrgreen:

 

Det er lidt svært når man ikke helt vil forbyde hunden at gø, han må jo gerne svare når de andre hunde i nabolaget siger "Hey, her er jeg!" Men hans svar skal bare ikke vare 2 minutter :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Kaia er jo undskyldt, hun er ikk så gammel, Aslan derimod.....

 

 

Bare vent til Kaia kigger på dig en dag, og idet du går hen mod døren, snupper hun lige et stykke legetøj, og fiser ud af døren med stolt haleføring :drille:

 

(jeg var pessed)

 

Æhm... Det sker dagligt :stupid:

 

Og så det der fjæs, der bare nærmest siger - Haha mor, der var du nok ikke hurtig nok, hva?! Du kan jo prøve om du kan fange mig :drille:

 

Og jo mere rødglødende af arrigskab man bliver, jo sjovere er det bare :slem:

 

Bruger også alderen som undskyldning indtil videre - Det er i hvertfald ikke mine opdragelses metoder der fejler noget :engel:

 

Men gad godt se Aslan gøre det - Med hans størrelse og de ansigtsudtryk han kan lave, kunne jeg godt forstille mig, jeg kunne få et godt grin :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når der bliver lidt for meget lyd på ude i vores have, dukker jeg op i døren og siger "IND!" Så kommer begge artigt indenfor.

Men resultatet er blevet, at så snart døren åbnes farer Vinnie ud og gøer - uden at vide om der er noget at gø ad. Derefter straffer hun sig selv ved at gå ind :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Æhm... Det sker dagligt :stupid:

 

Og så det der fjæs, der bare nærmest siger - Haha mor, der var du nok ikke hurtig nok, hva?! Du kan jo prøve om du kan fange mig :drille:

 

Og jo mere rødglødende af arrigskab man bliver, jo sjovere er det bare :slem:

 

Bruger også alderen som undskyldning indtil videre - Det er i hvertfald ikke mine opdragelses metoder der fejler noget :engel:

 

Men gad godt se Aslan gøre det - Med hans størrelse og de ansigtsudtryk han kan lave, kunne jeg godt forstille mig, jeg kunne få et godt grin :mrgreen:

 

Når der bliver lidt for meget lyd på ude i vores have, dukker jeg op i døren og siger "IND!" Så kommer begge artigt indenfor.

Men resultatet er blevet, at så snart døren åbnes farer Vinnie ud og gøer - uden at vide om der er noget at gø ad. Derefter straffer hun sig selv ved at gå ind :stupid:

 

 

det er ondt at sige, men dejligt jeg ikke er alene om at have mistet verdensherredømmet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...