Hop til indhold

Hillerøds sejeste tøs


Recommended Posts

Gæst Buddha
Ejeren til hunden må selv kommenterer på billederne :engel: Altså hvis ejeren af hunden tør stå frem :mrgreen:

 

Jo men altså, billede 1 og 2 har jeg sat hende af med en "vogt stolen" kommando.

Billede 3 øver vi "gør dig lækker for andre hunde" og billede 4 er en meget dygtig hund i dæk :engel::engel::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo men altså, billede 1 og 2 har jeg sat hende af med en "vogt stolen" kommando.

Billede 3 øver vi "gør dig lækker for andre hunde" og billede 4 er en meget dygtig hund i dæk :engel::engel::engel:

 

Syntes jo nok at det lignede Motor. :engel:

 

ER DER NOGLE DER HAR SET MINE BRILLER?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo men altså, billede 1 og 2 har jeg sat hende af med en "vogt stolen" kommando.

Billede 3 øver vi "gør dig lækker for andre hunde" og billede 4 er en meget dygtig hund i dæk :engel::engel::engel:

 

 

:5up::lol::lol: kun én rettelse :blink: billed 1 og 2 meget træt hund, der syntes det var dejligt at sidde sammen med Fox på hendes jakke - og ja, jeg var solgt :lun::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Syntes jo nok at det lignede Motor. :engel:

 

ER DER NOGLE DER HAR SET MINE BRILLER?

 

Tsk Jane, jeg har da fået Vilya :engel::engel::engel::engel::engel: Og dine briller sidder i dit hår!

 

:5up::lol::lol: kun én rettelse :blink: billed 1 og 2 meget træt hund, der syntes det var dejligt at sidde sammen med Fox på hendes jakke - og ja, jeg var solgt :lun::hjerte:

Årrhh hvor sødt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Nå ja - og forresten.... så tør ejeren da i hvert fald stå frem :mrgreen: Selvom Motormor allerede har adopteret Vilyaen :mrgreen:

 

...kom damen lige i tanke om en uge senere :lol: Hun er bare så ualmindelig kær, lille trold der lige kunne hoppe rundt på en lille båd..

Link til indlæg
Del på andre sites

...kom damen lige i tanke om en uge senere :lol: Hun er bare så ualmindelig kær, lille trold der lige kunne hoppe rundt på en lille båd..

 

Niks - jeg så hende først - så jeg har førsteret til at stjæle hende :hjerte: Hun er ufattelig sød :lun: men hvis jeg først har stjålet hende, må du gerne komme og besøge hende :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Niks - jeg så hende først - så jeg har førsteret til at stjæle hende :hjerte: Hun er ufattelig sød :lun: men hvis jeg først har stjålet hende, må du gerne komme og besøge hende :engel:

 

Jeg så hende før dig :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Haha alle ville have en luns af Vilya. Jeg håber nu at Splint og Kimmi så også følger med.. lover at få en brændeovn til Splinten!

 

Motorbåden vil helst sejle med kanelsnegle. Når Motorbåden engang har fundet ud af hvordan man laver dem..

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha alle ville have en luns af Vilya. Jeg håber nu at Splint og Kimmi så også følger med.. lover at få en brændeovn til Splinten!

 

Motorbåden vil helst sejle med kanelsnegle. Når Motorbåden engang har fundet ud af hvordan man laver dem..

 

Mmmm... jeg er sikker på, at Fox ved hvordan man laver dem :mums:

 

Splint og Kimmi er også med - Splint behøver ikke brændeovn, hvis hun må ligge på soldækket :mrgreen: Vil du også have Simon og hans nye guitar med? Han skal nok lige have et par dage til at øve sig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Arhhh guitar :hmm:Er ikke så meget guitarmenneske, er mere til trommerne.... Medmindre han kan spille slide guitar? Dét hører sig da hjemme på en båd!

Og Fox og vuf skal da osse bo på båden så, eeejj det bliver så hyggeligt :mrgreen:

 

Bare pas på om morgenen, der er jeg lidt utålelig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Arhhh guitar :hmm:Er ikke så meget guitarmenneske, er mere til trommerne.... Medmindre han kan spille slide guitar? Dét hører sig da hjemme på en båd!

Og Fox og vuf skal da osse bo på båden så, eeejj det bliver så hyggeligt :mrgreen:

 

Bare pas på om morgenen, der er jeg lidt utålelig.

 

Om morgnen :hmm: der skal være HELT stille og så en masse kaffe - ellers bliver jeg en sur djævel :engel:

 

Buddha - du ved godt at jeg selv har 2 store hunde - altså hvor stor er din båd, og tror du der er plads nok, hvis vi alle skal bo der :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Om morgnen :hmm: der skal være HELT stille og så en masse kaffe - ellers bliver jeg en sur djævel :engel:

 

Buddha - du ved godt at jeg selv har 2 store hunde - altså hvor stor er din båd, og tror du der er plads nok, hvis vi alle skal bo der :blink:

så må du sende tøsen herned :lol:

 

ellers må jeg tage vilya's moar, nu jeg ikke kan stjæle vilya i fred :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Om morgnen :hmm: der skal være HELT stille og så en masse kaffe - ellers bliver jeg en sur djævel :engel:

 

Buddha - du ved godt at jeg selv har 2 store hunde - altså hvor stor er din båd, og tror du der er plads nok, hvis vi alle skal bo der :blink:

 

Perfekt! Stilhed og kaffe er guld :mrgreen:

 

Ja du har 2 store dejlige velopdragne hunde :lun: Kniber det med pladsen, må jeg jo bare komme til at skubbe dig og splinten menneskemor i vandet hæhæ :engel:

Den er 40 fod! Kabys under vands og stue ovenvands (engang...)

Link til indlæg
Del på andre sites

Perfekt! Stilhed og kaffe er guld :mrgreen:

 

Ja du har 2 store dejlige velopdragne hunde :lun: Kniber det med pladsen, må jeg jo bare komme til at skubbe dig og splinten menneskemor i vandet hæhæ :engel:

Den er 40 fod! Kabys under vands og stue ovenvands (engang...)

 

det markerede - tror du har forvekslet mig med en anden :lol::lol: er der noget mine hunde IKKE er så er det velopdragne :mrgreen: men pyt, for jeg kan li dem lige som de er :5up:

 

Forøvrigt har jeg tidligere fået at vide, at jeg har svømmehud mellem tærerne :hmm: og det er altså ikke fordi jeg svømmer godt, men jeg elske bare vandet/havet :klap:så skub du bare - men smid lige en redningsvest ned til mig, så skal jeg nok få det godt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...