Hop til indhold

Løvehjælp søges


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

altså jeg kender intet til løver:engel:, men jeg skal intet den weekend overhovedet, så kunne da godt starte den lille røde polo og køre til Herning og give en hjælpende hånd hvis det er :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Stinnemus
jeg har kun meldt 14 til :pift:

Ikke fordi jeg tror jeg vinder, men det er en satans god reklame...

Jeg er spændt på hvor mange "Lions of Denmark" løver der kommer...Sikkert den bedst repræsenterede Löwchenkennel på hele udstillingen :slem:

 

Kan man egentlig se hvor mange af hver race der er tilmeldt nogen steder?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Der er tilmeldt 16605 hunde..og tilmeldingsfristen er slut..Det er 5000 færre hunde end i Bratislava.. Det er da egentlig dårligt

 

Ja, de havde forventet 23.000, men det er vel kuperingsreglerne der træder ind?

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har kun meldt 14 til :pift:

Ikke fordi jeg tror jeg vinder, men det er en satans god reklame...

Jeg er spændt på hvor mange "Lions of Denmark" løver der kommer...Sikkert den bedst repræsenterede Löwchenkennel på hele udstillingen :slem:

 

Jeg bliver jo altså helt vildt skuffet, hvis ikke jeg kommer hjem med en verdensvinder ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Jamen det gør du også :mrgreen: Altså kommer hjem med en verdensvinder.. Og hvis hun ikke vinder skal vi så ikke bare parre hende som straf :mrgreen:

 

Jasons straf for ikke at gøre det godt er en kastration :slem:

 

hehe ej, jeg går nu stadig og tænker over det, men synes ikke rigtig din straf nødvendigvis er så slem i sammenligning :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
:mrgreen: Så giver han alt hvad han har i sig

 

hehe nu har jason jo ikke kinamands chance fra starten af, men vi gør hvad vi kan - om ikke andet så går han fra ringen med en oplevelse af at være superstar:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto

Jeg har fået fri fra arbejde - så jeg kommer, helt uden at fake sygdom :klap::banan:

Så lørdag den 26. juni er hermed afsat til at tilbringe tiden i løvelejren :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Husk at der er en ekstra løve i lejren - jeg har jo fået lov til at sætte Shabi i "pension" hos løverne, mens jeg er hjælper til VM i HTM. :blink:

 

Er I der alle dagene, for øvrigt? :hmm: VM er jo den 25.-27.

 

Jeg er der fredag, hvis du mangler en Shabi-passer (men jeg skal kigge på min søster når hun er i ringen og rundt at se på lidt forskellige, men hvis hun vil side i taske, så er Shabi velkommen)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...