Hop til indhold

Løvehjælp søges


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Næ.. Hvis vi er heldige kommer vi den 25.. og løverne skal udstilles den 26

 

Ach so. :hmm: Nå, mon ikke jeg kan få lov til at have Shabi i bur sammen med Tyson backstage? Jeg har undtagelsesvis fået lov til at have ham med i nærheden, mens jeg er hjælper, da jeg ikke kan få hundene passet hos min mor den weekend.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan sagtens nå at komme med :mrgreen:

Fik du smsen fra mig i mandags :-D

 

 

ja, undskyld jeg ikke svarede dig, men var jeg har været hæsblæsende træt i den her uge... er vist også ved at blive forkølet :roll:

 

Det lyder dejligt at jeg også kan være med, det bliver helt sikkert sjovt :blink::hjerte:

jeg har været så fræk at arrangere pasning til Flipsedyret inden du svarede her :engel::genert::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, undskyld jeg ikke svarede dig, men var jeg har været hæsblæsende træt i den her uge... er vist også ved at blive forkølet :roll:

 

Det lyder dejligt at jeg også kan være med, det bliver helt sikkert sjovt :blink::hjerte:

jeg har været så fræk at arrangere pasning til Flipsedyret inden du svarede her :engel::genert::mrgreen:

Det gør ikke noget du ikke svarede, blev bare i tvivl om den blev afleveret elelr hvad..Jeg har fjernet rapporter på min tlf efter jeg opdagede at jeg betaler for dem :engel:

Det skal nok blive sjovt..vi bliver nok smidt ud alle zusammen...

Tag dog flipsedyret med..Han kan jage små hunde...Kan du se flipsedyret og 50 løver i fuld firspring ind igennem samtlige ringe :mrgreen: Mine ville elske det..Især gudinderne :shock::slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør ikke noget du ikke svarede, blev bare i tvivl om den blev afleveret elelr hvad..Jeg har fjernet rapporter på min tlf efter jeg opdagede at jeg betaler for dem :engel:

Det skal nok blive sjovt..vi bliver nok smidt ud alle zusammen...

Tag dog flipsedyret med..Han kan jage små hunde...Kan du se flipsedyret og 50 løver i fuld firspring ind igennem samtlige ringe :mrgreen: Mine ville elske det..Især gudinderne :shock::slem:

Åh, det ville være et fantastisk syn!! :klap::klap:

han ville elske at jage de små hunde, banke de store og charmere alle gudinderne :slem::drille::fornaermet::klap::mrgreen:

... og nåh ja, lette ben op af samtlige dommerborde!!

 

men det ville nok få fatale udstillingskonsekvenser for dig?:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, det ville være et fantastisk syn!! :klap::klap:

han ville elske at jage de små hunde, banke de store og charmere alle gudinderne :slem::drille::fornaermet::klap::mrgreen:

... og nåh ja, lette ben op af samtlige dommerborde!!

 

men det ville nok få fatale udstillingskonsekvenser for dig?:blink:

Tjoh men er det ikke det værd?? Jeg gad godt se de andres ansigter..mine hunde får jo alligevel altid lov at løbe løs (de voksne og ungtæverne)..jeg har nogle unghanner med..De kan lette ben så det sjasker :mrgreen: Sådan nogle kan dommere da kun elske, ikke?:slem:
Link til indlæg
Del på andre sites

Tjoh men er det ikke det værd?? Jeg gad godt se de andres ansigter..mine hunde får jo alligevel altid lov at løbe løs (de voksne og ungtæverne)..jeg har nogle unghanner med..De kan lette ben så det sjasker :mrgreen: Sådan nogle kan dommere da kun elske, ikke?:slem:

 

 

hehehe.. jo, der ville måske nok være en vis ære i at vælte en verdensudstilling omkuld? :hmm::mrgreen::slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...