Hop til indhold

En god aftentur


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Så er vi kommet hjem efter en god lang tur med Luffe hunden :engel:.

 

Vi har nok mødt al verdens fugle.

Først mødte vi svanerne, hvor hansvanen lige skulle vise hvor stor han var :-D - så mødte vi nogle gæs med gæslinger (HVOR ER DE SØDE).

og selvfølgelig mødte vi også hr. og fru. And.

- Normalt er Luffe en meget meget doven hund når man går men i dag var han lige i hopla og løb faktisk foran os :klap:.

 

Så mødte vi en han kamphund - åh åh en tavs stilhed der er når de bare kigger på hinanden med bøsterne oppe. Men de fandt hurtigt ud af det og gad heldigvis ikke kæmpe :-D.

 

Så mødte vi naboens hund - jordens dejligste beagle :hjerte:- Normalt er Luffe ikke glad for at møde andre hunde, men han var ligeglad med hende og det var hende der ikke rigtig vidste om hun skulle sige hej eller ej :vinken:.

1-0 Til Luffe :banan:.

 

Og nu ligger han bare og slapper af ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

:-D Dejlig tur! Elsker dejlige ture.

 

Men Daniella....... jeg må sige det, jeg er ved at blive skør over din signatur, at nogle bogstaver står med fed og nogle er understreget... det ligner jo en kode! Og har grebet mig selv i, at sidde og bytte om på bogstaverne, for at finde ud af om jeg kunne få en betydning ud af det :oops:

 

Betyder det noget?!

Link til indlæg
Del på andre sites

:-D Dejlig tur! Elsker dejlige ture.

 

Men Daniella....... jeg må sige det, jeg er ved at blive skør over din signatur, at nogle bogstaver står med fed og nogle er understreget... det ligner jo en kode! Og har grebet mig selv i, at sidde og bytte om på bogstaverne, for at finde ud af om jeg kunne få en betydning ud af det :oops:

 

Betyder det noget?!

 

Hahah :-D

Nej det betyder faktisk slet ingen ting :lol: - Måske jeg skulle lave en sagnatur der står i koder, bare for at firvirre dig endnu mere :hmm:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er altid skønt med gode turer :5up:

 

 

Er det virkelig svanetid igen allerede?

 

Vi har svanemor og svanefar boende lige ved siden af vores terasse, og de er slet ikke spor sjove om sommeren når de har ællinger :cry:.

 

- Luffe har faktisk lige skræmt svanefar ned i søen :klap: - så nu genere den ikke :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...