Hop til indhold

Rovdyr i babyforklædning


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Gæst Camilla Sjelhøj

nøj nogle kære små rovdyr :lun::hjerte: uhhh ikke godt at falde for endnu en race :stupid: manden får snart spat af mig :slem: men ja fantastiske billeder :-D:banan::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
og så til sidst et par stykker af en fornærmet løveflok som ikke var inviteret til festen :evil: Der kan sidde virkelig mange fornærmede løver foran en låge :mrgreen:

 

Freuuuuuudiiiiiiiikaaaaaa...Må jeg få nogle navne på de fornærmede løver?? :mrgreen: Du burde kunne se hvem de er :engel:

Seriøst, har du så mange hunde??? Altså, jeg har nogle gange læst, at folk skrev du havde mange, men så tænkte jeg, at det var fordi de talte dine hvalpe med, som har fået hjem.

 

Hold da op! Nu skal du ikke fortælle mig, at de alle har adgang til sengen :mrgreen::vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

og så til sidst et par stykker af en fornærmet løveflok som ikke var inviteret til festen :evil: Der kan sidde virkelig mange fornærmede løver foran en låge :mrgreen:

 

Freuuuuuudiiiiiiiikaaaaaa...Må jeg få nogle navne på de fornærmede løver?? :mrgreen: Du burde kunne se hvem de er :engel:

 

 

 

åh, det er et fabelagtigt syn :klap::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Seriøst, har du så mange hunde??? Altså, jeg har nogle gange læst, at folk skrev du havde mange, men så tænkte jeg, at det var fordi de talte dine hvalpe med, som har fået hjem.

 

Hold da op! Nu skal du ikke fortælle mig, at de alle har adgang til sengen :mrgreen::vedikke:

Vi har haft babyer (+ mor og far) på besøg... Samt et par kusiner/fætre..Jeg tror der står 12 i køkkenet incl besøgshundene.. Men så var der mange hvalpe..9 store incl besøg og 4 små tøsetøser..

 

Men ja alle vores hunde har adgang til sengen (og sover der) :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Troglodyt
og så til sidst et par stykker af en fornærmet løveflok som ikke var inviteret til festen :evil: Der kan sidde virkelig mange fornærmede løver foran en låge :mrgreen:

 

Freuuuuuudiiiiiiiikaaaaaa...Må jeg få nogle navne på de fornærmede løver?? :mrgreen: Du burde kunne se hvem de er :engel:

 

Jeg bliver helt overvældet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...