Hop til indhold

Børster


tjikson
 Share

Recommended Posts

Gæst mette14
Hej

 

Kom til at tænke på om hvad i bruger for nogle børster? Udover det så er der nogen der siger de bruger spray før de børster mens andre ikke mener det er nødvendigt.. hvad gør i ? :confused:

 

jeg har en hunde børste fra bilka. med en grundig børste på den ene side og en blød børste på den anden jeg sprayer ikke i noget før jeg børster da jeg har hørt at fugt i hårbunden på hunden kan føre til skældannelse?

Link til indlæg
Del på andre sites

hej du

jeg bruger sådan en lille blød pig børste og så en almindelig plastik kam. Ind imellem gir jeg ham lidt mink spray der hvor det filtrer, men det kan han ikke lide. Så nu sprayer jeg lidt på hænderne og kommer det på på den måde .

 

Der hvor vi sidder og ser tv om aftenen har jeg kammen liggende og i løbet af aftenen så får ørerne lige en tur . Det er så synd hvis de filtrer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin

Jeg bruger en almindelig hårbørste fra kvickly :mrgreen: ..den tager i hvert fald alle de løse hår, for jeg finder sjældent nogle på hverken tøj, gulv eller andet, så den er jeg rigtig glad for :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg bruger en karte med dupper til at tage løse hår: Karte, medium=

 

Jeg bruger en filterknuser til knuder og for at tynde ud i ulden bag ørerne: http://www.alttilhundogkat.dk/6storage/579/dscn0097.jpg

 

Samt en kam med tænder i to længder til at rede helt i bund: http://www.alttilhundogkat.dk/6storage/579/3765/3160_kw_kam_kort_multi.jpg

 

For at undgå at pelsen bliver helt elektrisk, bruger jeg KW Minkoliespray.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...