Hop til indhold

Åh nej, katastrofe!


Umulia
 Share

Recommended Posts

Dette er mere en pinlig menneskehistorie end en hundehistorie - men jeg kan godt leve med at være til grin ;-)

 

Først lidt baggrundsinfo: Jeg har været syg længe, har svært ved at blive rask, og har ikke tjent så mange penge som jeg plejer. Tilmed er juni måned en slem én, med flere udgifter end indtægter, og det har bekymret mig meget.

 

Her til middag sætter jeg mig foran TV, og vil se Nyhederne om regeringens spareplan, der skal gøre mig endnu fattigere. Vinnie ligger ved siden af mig.

 

Så opdager jeg pludselig til min skræk at hun har fået blodøre IGEN! :scared: Øret er tykt og væskefyldt, jeg mærker på det og husker følelsen fra sidste gang, hvor det kostede mig alle mine SP-penge og min sommerferie.

Jeg er panikslagen! :shock: Jeg begynder at gå rundt og vride min hænder - tænker at jeg bliver nødt til at bede dyrlægen om at vente med betalingen, og midt i det hele får jeg også lige tænkt at jeg lige så godt kan tage Leroy med til Dr. Dyr med det samme, så han kan blive vaccineret. Jeg har rigtig mange bekymringer :megaked:

 

Så vågner jeg. Nyhederne er forbi - jeg gik glip af Løkkes visdomsord. Men til gengæld har Vinnies ører det fint :lol::lol::lol:

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Skønt det kun var en drøm :klap:

 

 

Der er bare ikke noget værrer end når ens drømme er FOR virkelige

(jeg havde pænt nedtur over mit farmor satte sig op i kisten til hendes begravelse :rolleyes: )

 

:lol::lol::lol: Den overgår nu alligevel min :lol::lol::lol:

 

Men det var ellers godt nok den mest realistiske drøm jeg har haft længe. Bare for vildt!

Godt jeg skulle arbejde hele eftermiddagen, så jeg fik noget andet at tænke på :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er lidt vildt hvor levende drømme kan være.

 

Forleden drømte jeg, at jeg gik tur med Elvis på stranden, da en meget bidsk kamphund slipper fra sin ejer for at ville overfalde Elvis. Den kommer stormende imod os, men inden der sker noget, vågner jeg heldigvis.

 

Senere støder jeg på en lignende hund i virkeligheden - den har de samme aftegninger, men det er dog ikke en kamphund som i drømmen men en meget skikkelig Engelsk Bulldog. Men det er da lidt spøjst at møde en hund, der ligner en i en drøm ... Indtil jeg så vågner for anden gang den nat og bare har haft endnu en drøm :lol:

 

Der er bare ikke noget værrer end når ens drømme er FOR virkelige

(jeg havde pænt nedtur over mit farmor satte sig op i kisten til hendes begravelse :rolleyes: )

 

Øhh what? :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så vågner jeg. Nyhederne er forbi - jeg gik glip af Løkkes visdomsord. Men til gengæld har Vinnies ører det fint :lol::lol::lol:

 

Nu er jeg normalt en stor tilhænger af søvn :engel: men ind i mellem har det visse fordele at vågne :shock:

 

Godt at Vinnies ører har det godt :kys:

 

Der er bare ikke noget værrer end når ens drømme er FOR virkelige

(jeg havde pænt nedtur over mit farmor satte sig op i kisten til hendes begravelse :rolleyes: )

 

Jeg er lige ved at skrive noget rigtigt grimt til denne post, men må hellere dy mig :(:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Jeg er lige ved at skrive noget rigtigt grimt til denne post, men må hellere dy mig :(:genert:

 

 

Hvorfor?

 

kom endelig med det, jeg er skam ikke flov over at jeg ikke kna kontrolere mine drømme, ej heller er jeg flov over at jeg ikke brøds mig om at døde mennesker sætter sig op i deres kister, dog er det en ubehagelig drøm!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor?

 

kom endelig med det, jeg er skam ikke flov over at jeg ikke kna kontrolere mine drømme, ej heller er jeg flov over at jeg ikke brøds mig om at døde mennesker sætter sig op i deres kister, dog er det en ubehagelig drøm!

 

Jamen, man må ikke tale grimt om de døde ............... :oops: :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør jeg da heller ikke!

 

 

 

Jeg fortalte kun om min drøm.

 

 

 

Det er kun i løst snak hvor jeg fortæller hvordan mine følelser var for hende. Det hører jo ikke til her.

 

Det var nu MIG der havde grimme tanker :oops: :oops: ikke dig da :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå pyyha, det var kun i drømmen :shock:

 

 

Jada, ellers havde jeg sq ikke sidet her i dag, så var jeg blevt indlagt - hvis jeg altså ikke var krasset af.

 

 

 

Det er jo faktisk sket i gamle gamle gamle dage.

 

Min tante spurgte om hvorfor de lod snoren til "kalde-klokken" hænge ved siden af min farmor da hun havde sovet ind (på hospitalet), hvortil min far fortalte at i gamle dage, da man ikke havde alle de apperater skete det at folk "opstod" og i gamle gamle dage puttede nogle mennesker en snor ned i kisten, som sad fast i en klokke oppe på jorden - bare i itlfælde af........... :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...