Hop til indhold

Hej igen


Doberfan
 Share

Recommended Posts

Jeg har vaeret uden computer i ca. en maaned nu, og hold da op hvor har jeg savnet at laese her paa hunde-forum. Fik en slem virus og min PC er stadig paa vaerksted. Jeg har saa koebt en iMac som skulle vaere nogenlunde immun overfor virus. Nu skal der bruges lidt tid til at laese op paa alle de nye indlaeg, samt undersoeges om Mac kan haandtere de danske bogstaver.

 

Og saa blev jeg foroevrigt angrebet af en hund i onsdags, mit bag/inderlaar er totalt blaat/sort og har fire klare stiksaar. Racen siges at vaere en "mountain cur" hvilken jeg aldrig har hoert om foer. Heldigvis har den alle relevante vaccinationer og der er ingen infektion, saa det er vel heldigt sluppet trods alt.

 

Jeg er super glad for at kunne komme her igen og ser frem til forhaabentlig mange gode nyheder om og super billeder af jeres vidunderlige hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal I have!

 

Hunden der bed mig tilhoerer en af vores naboer. Jeg saa ejeren ude i hendes have og stoppede op for at sige hej. Hunden kommer loebende med rejste boerster - men det goer han altid og vi plejer bare at ignorere ham, men denne gang gik han lige rundt om mig og saa sagde det haps. Han gav slip med det samme og saa luntede han tilbage til sin ejer og saa lidt flov ud..

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal I have!

 

Hunden der bed mig tilhoerer en af vores naboer. Jeg saa ejeren ude i hendes have og stoppede op for at sige hej. Hunden kommer loebende med rejste boerster - men det goer han altid og vi plejer bare at ignorere ham, men denne gang gik han lige rundt om mig og saa sagde det haps. Han gav slip med det samme og saa luntede han tilbage til sin ejer og saa lidt flov ud..

 

 

Avs!!! :cry:

 

Møghund :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...