Hop til indhold

her er så... lille Röskva


Gæst Röskva
 Share

Recommended Posts

Gæst Röskva

Hej alle sammen:vinken:

 

Så har vi været på besøg og her er hun så lille Röskva :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
ja findus. det tror jeg de kunne, sådan 2 buller basser hvad for en får du ?

 

Du kan se billeder inde under lowchen, i tråden mest for findus og akrebbe, det er den gule hvalp vi har valgt som blandt andet er på de tre første billeder jeg har lagt ind :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Röskva

nååå ja skal da nok lige lærer at åbne mine øjne, hvad for en får du ???? godt spørgsmål UPS :oops:

nå man, nøj en lille lækker en :lun: den er da ikke til at stå for :-) og syntes stadig det sjovt at vi får hvalp med en dags mellemrum.

 

læste ikke hele tråden, kigget kun fotos, hvad skal han hede ?:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
nååå ja skal da nok lige lærer at åbne mine øjne, hvad for en får du ???? godt spørgsmål UPS :oops:

nå man, nøj en lille lækker en :lun: den er da ikke til at stå for :-) og syntes stadig det sjovt at vi får hvalp med en dags mellemrum.

 

læste ikke hele tråden, kigget kun fotos, hvad skal han hede ?:genert:

 

Hehe, nogengange går det jo lige lidt hurtigt ;-) Hun skal hedde Duffy... Ih hvor jeg dog glæder mig! Tænk at vi om en måned har sådan en lille størrelse rendende rundt :banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Röskva

Duffy :hjerte: deter et sødt navn :-)

og ja uha min kærest og jeg sad i dag ved vores computer, og lige pluselig kigger han op og som lyn fra en klar himmel kom det fra ham, at vi fik hund om en måned.... og jeg svaret selvfølig ja ??? så kigget han på et foto af Röskva og sage at udover at han hade fundet mig så, var han så lykkelig over at ha fundet hende :lun: nåååå

 

det var så romantisk men også sjovt at det lige ,pludselig gik op for ham at der kun er 1 månede til :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Rikke Bruun

Hvor ser den altså kanon sød ud og d. 21. er jo lige om lidt....

 

Hvilken race er det??? Jeg er ikke så god til at kende alle de forskellige slags fra hinanden.

 

Mvh

 

Rikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...