Hop til indhold

Lexus og Dumle


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst Dogue1

De kære "små" drenge var ud og lege i 1½ timestid her i eftermiddag...Pisse fedt og skide hyl var det :blink:

Jeg beklager billedekvaliteten men jeg har ikke fået mit SLR tilbage fra rep endnu

picture.php?albumid=53&pictureid=393

 

picture.php?albumid=53&pictureid=394

 

picture.php?albumid=53&pictureid=395

 

picture.php?albumid=53&pictureid=396

 

picture.php?albumid=53&pictureid=397

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Hehe, det ser da ud til at de har hygget sig må man nok sige :-D

 

Hmm, er det bare mig, eller er det altid Lexus der er nederst? :lol: Det skulle man da ikke tro med den størrelse - var Dumle for lille til hans body-slam? :blink:

Sjovt nok så er det så godt som altid lexus der er nederst når det er de to der leger! Nej lexus bodyslammer ikke dumle :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt nok så er det så godt som altid lexus der er nederst når det er de to der leger! Nej lexus bodyslammer ikke dumle :lol:

 

Hehe :lol:

Nej det gør han ikke, men tilgengæld hopper Dumle gerne på Lexus når han ligger på ryggen :oops:

 

Men de kan nu begge finde ud af at tumle rundt:

[ATTACH]203[/ATTACH]

 

[ATTACH]204[/ATTACH]

 

Mon Lexus syntes det var helt fair Dumle gemte sig under bilen :hmm::lol:

[ATTACH]205[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Han er da også bare så sød og eftertænksom ham Lexus :oops: Hvilket Dumle vist godt kan prise sig lykkelig for :mrgreen:

Hehe, Ja lexus er meget god ved dumle, og hvis han kommer til at gøre noget ved dumle og han gør eller piver bliver lexus så ulykkelig og stopper legen med det samme.... undskyld unskyld, undskyld dumle:cry: :ae::kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Herlige fotos.

 

Især er jeg vild med nr 4!

 

At Lexus lægger sig ned for at lege, viser hvor godt han har det med den anden hanhund og det er da lækkert!

 

Og Dumle giver den bare gas :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Hehe :lol:

Nej det gør han ikke, men tilgengæld hopper Dumle gerne på Lexus når han ligger på ryggen :oops:

 

Men de kan nu begge finde ud af at tumle rundt:

[ATTACH]203[/ATTACH]

 

[ATTACH]204[/ATTACH]

 

Mon Lexus syntes det var helt fair Dumle gemte sig under bilen :hmm::lol:

[ATTACH]205[/ATTACH]

Hvor er det bare godt det første billede hvor Lexus tumler rundt :5up: :lol:

 

Om det var fair ved jeg ikke rigtig :hmm: Men sjovt var det ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Herlige fotos.

 

Især er jeg vild med nr 4!

 

At Lexus lægger sig ned for at lege, viser hvor godt han har det med den anden hanhund og det er da lækkert!

 

Og Dumle giver den bare gas :)

Det med at ligge sig ned gør han rigtig meget hvis hunden er mindre end ham selv, vi får tit at vide "Det er utrolig det hensyn den hund udviser over for mindre hunde"

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, Ja lexus er meget god ved dumle, og hvis han kommer til at gøre noget ved dumle og han gør eller piver bliver lexus så ulykkelig og stopper legen med det samme.... undskyld unskyld, undskyld dumle:cry: :ae::kys:

 

Hehe :lol: Så kan Lexus bare lægge sig og blive hoppet på bagefter :blink: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Hehe :lol: Så kan Lexus bare lægge sig og blive hoppet på bagefter :blink: :lol:

:blink: Jeg tror sgu lexus vil gør hvad som helst for Dumle...bare dumle ikke bliver gal på ham :lol: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Han lyder bare til at være en ren drømmeven for alle hunde :hjerte:

Jeg vil sige det på denne måde. Hvis han bliver ved med at have "det gode hjerte" han har nu, så har vi gjort vores arbejde godt nok ;)

 

Der er dog EN hund han ikke kan med, stod det til ham var den hund idag en del af forhistorien ;) Det er en tæve blanding som vores to tøser heller ikke kunne klare synet af...Jeg ved ikke hvad det er med den hund, men ingen kan lide den

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Hi hi hvor ser de ud til at have hygget sig:rolleyes:

 

Fuld fart på;)

HAHAHA...Ja, han har næsten sovet lige siden vi kom hjem, han har ikke negang spist sin aftensmad endnu, så lidt træt er han ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Det er altid en god ting at kigge i en tråd med dumle og lexus, for man kan ikke lade være med at sidde og smågrine :mrgreen: Det er fy og bi i sjov galskab :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

ihh, altså, der tror jeg godt mysla kunne tænke sig at være med:mrgreen: Hun er helt i hopla for tiden, skal lege, lege, lege.

 

Og selvom lexus vejer 4 gange så meget, så legede de jo godt:mrgreen:

 

men det er nu fedts som lexus og dumle rigtigt kan lege "drenge" lege. Mudder og slåskamp:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Dogue1

Vi var lige en tur ved fjorden sammen med dumle i dag ...Jeg har stadig ikke fået mit SLR-kamera tilbage:cry:

 

Men der blev da lidt billeder ud af det

 

picture.php?albumid=53&pictureid=790

 

picture.php?albumid=53&pictureid=789

 

picture.php?albumid=53&pictureid=788

 

Og se så lige, man har jo fået nyt fint halsbånd :banan:

picture.php?albumid=53&pictureid=786

 

picture.php?albumid=53&pictureid=785

 

Der er flere billeder i Albumet Lexus og Dumle;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
nøj hvor de hygger.

kan vi komme med til vandet en dag så vi kan se om tacco kan overbevises om at vand ikke spiser dalmatinere :-D

Ja selvfølgelig kan i det;-)

 

Lexus det store fjols af en hund drak af vandet, så lige inden vi kørte hjem skulle han skide, men det eneste der kom ud var vand:( FJOLS Lexus:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Arj helt ærligt - se lige, hvordan den store hund er ved at spise den lille hund på det nederste billede :shock:

 

Hvordan kan I dog forsvare, at have dem løse sammen ...

Øhhh, ja ser du hmmm deeet... øhhh pas:lol:

 

Eller ...

 

De ser dejlige ud og de ser ud til at hygge sig kæmpemeget :D

Det er vildt sjovt og dumle må gøre ALT ved lexus, han finder sig bare i rigtig mange ting fra dumle:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...