Hop til indhold

Dumme hund


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

Nogle gange undrer jeg mig over om de gør ting udelukkende for at irritere os ejere? :shock:

 

Basse har aldrig haft svært ved det der med tyggeting. Skal det tygges mere end to gange, hører det til i kurven.

Hudben, kødben, Kong, store kiks - ALT spises i kurven.. Det er skønno..

 

I øjeblikket står hendes kurv i soveværelset, og buret i stuen.

Foran buret ligger et lille lagen, foldet een gang så det er rimelig stort.

Der spiser man..

 

Hun har så fået et dejligt mørnet ben, som har ligget fremme i en have i en uge, og så er frosset ned og nu er lækker mam :P

 

Men daaaamn, hun har glemt hvor man spiser??.. Hun blir ved og ved at hive det ud fra tæppet, og over på mit hvide tæppe..

 

Har været henne over 15 gange nu, sagt "neeeej", taget benet hen og lagt det på tæppet og sagt "værsgo!"..

Har endda måtte tage karklud og viskestykke med mig ind, så jeg ikke hele tiden skal ud og vaske hænder..

 

Nu ligger hun en smule længere inden hun rykker sig, så der er da lidt fremskridt..

 

 

Hvorfor er det altid de ting der kræver tålmodighed der skal genindlæres?? :damn::damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha :lol: Dumle forsøger også altid at tage tyggeting med i sofaen og sengen selvom han udemærket godt ved han ikke må...

Hvor langt væk ligger tæppet fra jer? Dumle vil ikke dele, men han vil altså bare frygtelig gerne ligge tæt på os og tygge i tyggesager for det er bare sååååå hyggeligt :sove: :lol:

Hvis vi tager hans tæppe og rykker tættere på sofa/seng affinder han sig som regel med det (gør han nu også hvis det ligger længere væk, men så har han større tendens til at forsøge at snige det med igen).

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha :lol: Dumle forsøger også altid at tage tyggeting med i sofaen og sengen selvom han udemærket godt ved han ikke må...

Hvor langt væk ligger tæppet fra jer? Dumle vil ikke dele, men han vil altså bare frygtelig gerne ligge tæt på os og tygge i tyggesager for det er bare sååååå hyggeligt :sove: :lol:

Hvis vi tager hans tæppe og rykker tættere på sofa/seng affinder han sig som regel med det (gør han nu også hvis det ligger længere væk, men så har han større tendens til at forsøge at snige det med igen).

 

Mit ene stoleben står på tæppet :P så heeeelt langt væk er jeg ikke :P Tror bare gulvtæpper er en anelse blødere :P eller også er hun bare trodsig i dag!!..

 

Kender godt det med legetøj!.. Basse har aldrig fået lov at lege i møbler. Hverken med mig eller legetøj. I møblerne putter vi..

 

men af og til slæber hun noget legetøj med op i sofaen og tror at jeg ikke ser det.. Tossede hund :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...