Hop til indhold

Petrine hjælp - er Motor forbandet nu?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Sonja ok, han var da ikke særlig rar :???:

 

Nej, det ville være synd at sige. :lol: Men han så også ud som om, han prøvede at kaste en forbandelse over Tyson, så derfor jeg kom til at tænke på, om det mon var den samme. Vær du glad for, at du ikke også havde en baby med. :slem: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Nej, det ville være synd at sige. :lol: Men han så også ud som om, han prøvede at kaste en forbandelse over Tyson, så derfor jeg kom til at tænke på, om det mon var den samme. Vær du glad for, at du ikke også havde en baby med. :slem: :mrgreen:

:mrgreen: Ja aldrig ha' babyer med på tur! Ham her var slet ikke aggressiv, bare sur / fornærmet.. men det var jo så mig der vakte hans harme :genert:

 

Sjælland lyder som et spændende sted. :mrgreen:

 

Jeg kan lige tænde et lille duftlys eller noget for Motor - det skal nok hjælpe og få den eventuelle forbandelse langt væk! :klap:

Eller mig... måske det er mig der skal have en omgang sjælerens.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Han bor helt sikkert i Sydhavnen :mrgreen: Vi boede dér indtil i efteråret, og jeg tror 2-3 gange om ugen blev der mumlet forbandelser over os på diverse sprog af tydeligt sindsforvirrede personer, der ikke havde ens bedste velbefindende i tankerne. Man lærte hurtigt at spotte hvilke typer, man ikke skulle få øjenkontakt med og holde lidt distance til.

 

Så Buddha, ikke noget med at tage Motor til Sydhavnen, for så kommer det til at gå helt galt! I får sikkert en hel flok efter jer på fortorvet, der forbander jer :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Han bor helt sikkert i Sydhavnen :mrgreen: Vi boede dér indtil i efteråret, og jeg tror 2-3 gange om ugen blev der mumlet forbandelser over os på diverse sprog af tydeligt sindsforvirrede personer, der ikke havde ens bedste velbefindende i tankerne. Man lærte hurtigt at spotte hvilke typer, man ikke skulle få øjenkontakt med og holde lidt distance til.

 

Så Buddha, ikke noget med at tage Motor til Sydhavnen, for så kommer det til at gå helt galt! I får sikkert en hel flok efter jer på fortorvet, der forbander jer :shock:

 

Whaaaaaat?? Vi flytter til Sydhavnen om 14 dage :shock:

 

Petrine...... er der ikke noget jeg kan bage til ham, som tegn på min gode vilje, eller noget :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Hahaha :mrgreen:

 

Det havde jeg glemt! Hvad med de der øjne, man bruger til at beskytte sig med mod onde øjne/forbandelser? Det er da bare om enten at købe dem som smykker og til halsbåndet eller komme i gang med tatovørnålen :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna

Da vi var i frederiksværk, var jeg inde i en alternativ butik, hvor de udover tarotkort, røgelse og voodoodukker havde bl.a. amuletter til at sætte i sit dyrs halsbånd - kunne være der var en til, at beskytte mod forbandelser?! :hmm:

Ellers må Motor-mor købe en stor "uddriv onde væsner"-amulet, og holde den op, næste gang hun møder den mærkelige mand?! :lol:

 

Og ja, sådan noget sker KUN i kbh (eller på djævleøen :mrgreen:)! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap: de ting sker KUN i kbh. :klap:

 

men skræmmende oplevelse alligevel dog :shock:

Du har helt ret - KUN i Kbh :mrgreen:

 

Det vildeste action gatoren og jeg oplever, er mødre der hysteri-flår deres barn om på den anden side af vejen fordi hunden har sniffet i deres retning :roll: det andet lyder bare SÅ meget sjovere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...