Hop til indhold

Hjerte/lungeorm uden hoste?


Adele
 Share

Recommended Posts

Hm, lyder da som om det er den samme lyd. Men vi har jo skiftet foder mange gange, og han gør det stadig :vedikke:

 

Er det mest om morgenen?. Nogle hunde har svært ved at undvære lidt foder inden de skal sove (især hvis de kaster lidt gult slim op). Mener der er en diagnose der hedder noget i retning af: early morning vomiting.

 

Noget andet er at de lorte man afleverer skal have ligget på køl (om vinteren må de heller ikke ligge ude i frostvejr) ellers dur de ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber det bliver bedre med nyt foder :5up:

 

Tak, det gør jeg også!

 

Er det mest om morgenen?. Nogle hunde har svært ved at undvære lidt foder inden de skal sove (især hvis de kaster lidt gult slim op). Mener der er en diagnose der hedder noget i retning af: early morning vomiting.

 

Noget andet er at de lorte man afleverer skal have ligget på køl (om vinteren må de heller ikke ligge ude i frostvejr) ellers dur de ikke.

 

Jeg har egentlig ikke tænkt så meget over hvornår på dagen det er, hmm... Men jeg tror ikke der er noget mønster i, at det mest er om morgenen - desuden synes jeg ikke rigtig at han kaster gult slim op mere, det er i hvert fald længe siden :vedikke:

 

Og tak for lort-på-køl-info :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...