Hop til indhold

Sommertræf på Sjælland


Gæst Klüssendorf
 Share

Recommended Posts

Gæst Klüssendorf

Mange fra Pinsetræffet skriver om, at de gerne vil med til det næste træf. Så hvad med et sommertræf mid. Juli, der er forhåbentligt sol nok til at levere lys til selv det mindste kompaktkamera.

 

Kom med forslag til mulige steder for træf gerne med et større åbent areal, hvor hundene kan lægge sig ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 119
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chili Con Caia
Mange fra Pinsetræffet skriver om, at de gerne vil med til det næste træf. Så hvad med et sommertræf mid. Juli, der er forhåbentligt sol nok til at levere lys til selv det mindste kompaktkamera.

 

Kom med forslag til mulige steder for træf gerne med et større åbent areal, hvor hundene kan lægge sig ud.

 

Uhh det kunne være alletiders med sådan et træf :-)

Vi er i hvert fald friske hvis mulighederne er der mht. transport osv. Hehe

 

Vi er stor fan at Bernstorffsparken, som er et rigtig lækkert dejligt stort område, hvor hundene må løbe frit.

 

Ellers kan jeg anbefalde skovbrynet, og området omkring bagsværd sø, Eller kongelunden ude på Amager ( Ved ikke om de må være fri der)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin

Jeg vil være med igen :banan:

 

Bare det ikke er forlangt væk igen, for 1 time og 20 min var liiige lidt for meget for os :oops: Med mindre der ikke er andre muligheder, for så hellere køre langt end ikke at komme overhovedet :blink:

 

Kender desværre ingen steder, men det ser ud til at der allerede er nogle gode forslag :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er desværre for mange hunde til Luna.. Ville ellers godt med til træf, men ikke med så mange hunde

Så tag med uden Luna hvis det er, jeg tog med sidst uden Misja og det var stadig super hyggeligt :blink:

 

Men jeg ville nu så gerne have Misja med næste gang, sådan som vores pinse træf løb af staben kunne hun sagtens have været med :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Intet problem, bare jeg kan låne bilen og har penge til benzin:lol:

 

Så kunne det da være hyggeligt en gang i sommerferien at lave et minitræf med Luna og Darwin? :-D Men vi skal vist skride ud af den her tråd hvis det er :oops: Sry alle :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jeanett
Jeg kan også samle Karina og Mitte op på vejen, hvis det er..

 

Men ja, vi hopper ud af denne tråd:mrgreen:

 

Sig til, hvis i holder et lille træf :) Så kan Mickey måske også komme med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er frisk på at gentage succesen og midt i Juli er fint. Jeg har ferie i uge 28 og 29 og skal ikke ud at rejse.

 

Synes også at vi skal finde et nyt sted - ikke fordi Kirke Hvalsø ( eller var det Hvalsø kirke :mrgreen:) er dårligt, men fordi det er det eneste sted at jeg har været på træf ( 3 gange). Jeg kender dog ikke et bedre sted :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet

Jeg ved ikke om vi er friske, det var hyggeligt nok, men Izzy blev overhoved ikke træt og hun legede ikke alt for meget og pippi og for gammel/stor til offenlig transport.

 

Måske;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender Geel Skov (Gentofte), den er rigtig fin :-D Der holdt vi vist HF's første træf på Sjælland (og så var der honninghjerter :mrgreen: :mums:).

 

Og så kender jeg Vestfolden, Glostrup/Albertslund. Rimelig stor indhegnet eng (altså, ikke at den er kæmpe, der er ikke langt til den anden ende - men hundene kan UDEN problemer strække ud, der er vel 200m mellem siderne) og så må hundene være løse i skoven omkring. Der er dog hundetræning i folden nogen gange.

 

Østskoven er også ok, der mangler dog nogle bænke (jo, jeg har fundet en solo-bænk, meeeen) :lol: Eller, har ikke fundet den endnu (altså, den med bord til). Der er både en "gammel" skov med gamle, høje træer og en ny, hvor træerne er lave, så man kan få noget sollys. Der er også masser af parkeringspladser på Park Allé, lige når man kommer fra Avedøre Havnevej, dem plejer jeg at bruge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bam-bi

Hej alle :vinken:

 

Vi er da helt klar til nyt træf.

Jeg kan også godt komme med en mulighed

ang sted, vestskoven syntes jeg er rigtig fin, der er

det hele, og en sø som dem der har vandhunde (mig) kan

gå ned til.

 

Mvh og vov

Bo, Lilo og Samba.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...