KarinaG Skrevet Maj 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 28, 2010 EDIT: redigeret og færdige udgave: Jeg kender en hund, en hund der kom ind i mit liv En sort hund Hun kom på små hvalpe poter, så bange-så bange for verden derude En sort hund, en sort lille stor hund En hund der lærte at betræde verden, verden derude så stor-så stor og hun lærte at betræde min verden hvor end den bragte os Min hund - Min sorte lille store hund. Jeg kender en hund En hund der giver mig kærlighed og frygt En frygt så stor at den næsten ikke kan rummes og en kærlighed så stor, at den maner frygten bort når det er nødvendigt Hun lærte mig om livet, livet derude - og om frygten og om kærligheden til livet, til hende og til det at turde overkomme mig selv Min sorte lille store hund.... Og når dagen en dag kommer vil jeg sluge min frygt, den alt overskyggende frygt, og give hende min aller sidste store gave... Men ind til den dag, vil jeg nyde alt det hun har bragt mig og alt det jeg ved at tiden vil bringe os - os sammen Min hund - min sorte lille store hund Misja.. *************************************** Første udgave: Jeg kender en hund En sort lille stor hund - Min hund. Jeg kender en hund der kom ind i mit liv En sort lille stor hund - Min hund Hun kom på små hvalpe poter, så bange-så bange for verden derude En sort lille stor hund - Min hund. Jeg kender en hund En hund der lærte at betræde verden, verden derude så stor-så stor og hun lærte at betræde min verden hvor end den bragte os Min hund - Min sorte lille store hund. Jeg kender en hund En hund der giver mig kærlighed og frygt En frygt så stor at den næsten ikke kan rummes og en kærlighed så stor, at den maner frygten bort når det er nødvendigt Min hund - min sorte lille store hund.. Hun lærte mig om livet, livet derude - og om frygten og om kærligheden til livet, til hende og til det at turde overkomme mig selv Min hund - min sorte lille store hund.... Og når dagen en dag kommer vil jeg sluge min frygt, den alt overskyggende frygt, og give hende min aller sidste store gave... Men ind til den dag vil jeg nyde alt det hun har bragt mig og alt det, jeg ved at tiden vil bringe os - os sammen Misja min hund - min sort lille store hund.... [ATTACH]27249[/ATTACH] [ATTACH]27250[/ATTACH] [ATTACH]27251[/ATTACH] [ATTACH]27252[/ATTACH] [ATTACH]27253[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 når man kender jer begge, så bliver man sku rørt :5up: dejligt digt til en meget smuk hund og hendes suveræne ejer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Maj 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Tak skal du have FOX :kys: De sidste dage, før og efter Misjas hjerte scanning, har mere end noget andet mindet mig om hvor skrøbelig livet kan være og hvor flygtlig alting i livet her er - og hvor meget sorg men også stor glæde og bekræftelse der er, ved både at sige goddag og at sige farvel! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Har du selv fundet på det der? Wow, det er virkelig flot :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Maj 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Har du selv fundet på det der? Wow, det er virkelig flot :hjerte: Tak skal du have og ja det har jeg da, jeg sad med et lille overskud af ord der vist ville ud på denne regnvåde fredag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Tak skal du have og ja det har jeg da, jeg sad med et lille overskud af ord der vist ville ud på denne regnvåde fredag Ej for søren, det er altså vildt godt lavet! Arbejder du som en eller anden slags forfatter eller noget? Det der er jo nærmest et digt til en bog! Wow Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Maj 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Ej for søren, det er altså vildt godt lavet! Arbejder du som en eller anden slags forfatter eller noget? Det der er jo nærmest et digt til en bog! Wow Tak-tak skal du have og nej slet ikke, men jeg elsker at skrive og nogen gange kan følelser bedste enten skrives i digte eller tegnes og males :blink: Og så plejer jeg slet ikke at poste lige efter jeg har skrevet, der skal jo rettes i teksten over flere dage for at få rette rytme og stramhed - men pyt-skidt med melodi og stramhed i teksten, den holder okay sådan en sen fredag ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Tak-tak skal du have og nej slet ikke, men jeg elsker at skrive og nogen gange kan følelser bedste enten skrives i digte eller tegnes og males :blink: Og så plejer jeg slet ikke at poste lige efter jeg har skrevet, der skal jo rettes i teksten over flere dage for at få rette rytme og stramhed - men pyt-skidt med melodi og stramhed i teksten, den holder okay sådan en sen fredag ! Den er da mere end okay :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stellz Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Ritig godt skrevet og rigtig gode billeder af en sort lille-store hund Ja, kan da godt forstå at sådan en scanning sætter nogle tanker igang, og jeg ved fra mig selv af, at nogle ting får man bedst ud ved at skrive dem, skriver selv en masse digte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Maj 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Ritig godt skrevet og rigtig gode billeder af en sort lille-store hund Ja, kan da godt forstå at sådan en scanning sætter nogle tanker igang, og jeg ved fra mig selv af, at nogle ting får man bedst ud ved at skrive dem, skriver selv en masse digte Tark - og Præcis! Og har du løst til at dele lidt ud af dine digte, skulle vi måske lave en hel tråd med den slags ? - her kunne være andre end os to der skrev lidt i ny og næ og som gerne vil dele Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stellz Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Det synes jeg lyder som en god ide Og ja, der må da være flere der skriver digte eller tekster herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stellz Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Digte tråd oprettet i løst snak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Smukt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Årh, ja......total poet - smukt skrevet :5up:, din dejlige tøs Jeg må indrømme at jeg godt kan se hvad du mener mht. at Misja og Nana ligner hinanden, især på hvalpe billederne, lige inden at hendes mega ørsner begynder at stritte Men efter at hun er blevet ældre, så ligner hun altså mest Bamse i hovedet, selvom hans ørsner er sååååå små Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Maj 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Årh, ja......total poet - smukt skrevet :5up:, din dejlige tøs Jeg må indrømme at jeg godt kan se hvad du mener mht. at Misja og Nana ligner hinanden, især på hvalpe billederne, lige inden at hendes mega ørsner begynder at stritte Men efter at hun er blevet ældre, så ligner hun altså mest Bamse i hovedet, selvom hans ørsner er sååååå små Tak skal du have og selv dejlige tøs :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Jeg fik tårer i øjnene, da jeg læste det. Meget smukt og så sandt. De giver os så uendelig meget. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
vinhou Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Jeg kneb også en lille tåre over dit fine digt til den fine Misja. Dejlige billeder af en skøn hund! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Maj 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Jeg har færdig redigeret mit digt og lagt det ind i første indlæg øverst Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PetPile Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Sikke en fin hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts